Staat genoteerd.Voor Kroes en Farioli: ik ben het eens met hun eigen gestelde grens. Ajax moet dit seizoen echt minimaal derde worden. En ik neig zelfs naar plek twee.

Moderator: mods
Staat genoteerd.Voor Kroes en Farioli: ik ben het eens met hun eigen gestelde grens. Ajax moet dit seizoen echt minimaal derde worden. En ik neig zelfs naar plek twee.
Traore is al in.
Dat maakt hij niet helemaal alleen uit.Er zullen clubs van hoger nivo voor hem in de rij moeten staan, tja en dat zie ik dus niet 1-2-3 gebeuren. Blijkbaar vind ie zichzelf dus heeeel goed .. Of heel slecht dat kan ook omdat ie Forest weigert .. Beetje speler pakt deze kans, je zit in de PL .. en dan kun je, mits je het nivo aan kan natuurlijk doorgroeien naar " betere " PL clubs ..Yopii schreef: ↑di aug 27, 2024 7:11 pm
Dat maakt hij zelf uit.
Die Kroes is niet het menselijke type, zeg. Bikkelhard is die kerel.
Waarom heeft hij niet met die jongen overlegd? Dan had hij meteen geweten dat Brobbey alleen naar een club wilde van het kaliber dat op dit moment niet voor hem zal komen.
En dat allemaal om Weghorst binnen te halen. Bizar
Ik snap helemaal wat je zegt. En je hebt op zich ook gelijk. Alleen heb je altijd te maken met risico-afwegingen. "Scout de nieuwe Eriksen"? Tsja, dat zou uiteraard super zijn en beter dan de oude/dure Eriksen halen.peter schreef: ↑di aug 27, 2024 7:00 pmEriksen zit op 6 mio per jaar en moet 5 mio kosten. Gaat dan vast ook iets van 4 mio verdienen bij ons. Contractje voor drie jaar maar doen en hopen dat er geen gekke dingen gebeuren met zijn hart. En kan dan spelen op de plek van Taylor? Zorg er dan alsjeblieft voor dat je de nieuwe Eriksen scout en binnenhaalt. Als we uit de drup willen komen en onze aanwinsten zijn Weghorst, Traoré, Rugani en Eriksen dan zijn we het spoor dus volledig bijster. Gigantische salarisstijging erbij en we blijven zitten met de Mislintat rommel en we zetten er nog wat lui zonder enige restwaarde bij. Als je dan vierde wordt, dan hebben we een gigantisch probleem. Maar dan ook echt.
Jij gokt op de Britse Yopii, mooiWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di aug 27, 2024 7:19 pmFunny thing is that Forest apparently doesn’t know that Akpom is our hidden (and for them homegrown) gem. Scored more hattricks than Brobbey for us. Let’s hope they stay oblivious about it.
Tussen ‘willen’, nastreven en kunnen halen zit nog een wereld van verschil.
Joh, Forest onder zijn niveau? Hoe schat jij zijn niveau in?
Inderdaad. Ook toen begon ie wat matig aan het seizoen. Pas onder Schip begon ie echt te scoren.
Ja want Brobbey liet elke tegenstander zijn hielen zien met zijn sublieme solo's en fluwelen techniek , lol ... als er 1 spits is waar je niks aan hebt als ie niet in goede ( scorings ) doen is is het Brobbey wel ..
Viel mij ook op, Cziommer was echt kwaad. 'Dat kunnen ze vergeten' en zo.