Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » ma aug 26, 2024 10:59 am

Meedoen gaat zeker niet gebeuren. Tenzij je het over de vierde plek hebt. Die moet wel hij wel halen. Maar ze staan lichtjaren achter op Liverpool, Arsenal en City.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » ma aug 26, 2024 11:25 am

Hij heeft half Ajax kunnen halen en nog meer spelers erbij. Op een gegeven moment moet hij presteren.

Klaagt het hele jaar over blessuregevoelige spelers en haalt dan Mazraoui. Soms kan ik het niet volgen.

Mijn idee: ETH is een uitstekende coach voor Nederlandse begrippen, maar naar PL-maatstaven gemeten is hij niet zo bijzonder. Daarbij moet je hem geen spelers laten kopen, daar heeft hij geen kaas van gegeten (al denkt hij van wel).

Alexander

Bericht door Alexander » ma aug 26, 2024 11:34 am

Yopii schreef:
ma aug 26, 2024 11:25 am

Klaagt het hele jaar over blessuregevoelige spelers en haalt dan Mazraoui. Soms kan ik het niet volgen.
Bizarre keuze inderdaad. Die jongen had had het fysiek in de NL competitie al moeilijk. Die heeft niks te zoeken in Engeland.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 26, 2024 11:40 am

Twee keer de beste man aan de kant van United tot dusver.
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma aug 26, 2024 12:44 pm

Inderdaad tot nu toe was hij twee keer bij de top 3 beste spelers van het veld. Ze zijn erg enthousiast op redcafe!

Yopii

Bericht door Yopii » ma aug 26, 2024 12:51 pm

Is ook best een aardige speler, zijn probleem is zijn fitheid.

Verdedigend vind ik hem niet zo denderend, trouwens.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma aug 26, 2024 2:58 pm

EtH kwam bij Ajax in een ideale situatie. Vooral Tadic nam het elftal op sleeptouw. Meteen een geweldige chemie met Ziyech. Opkomende backs en het steekpassenbal. Verdedigers wisten niet meer waar ze moesten kijken. Er ontstond een geloof dat alles mogelijk was. Dat is Ajax. Als iedereen op dezelfde golflengte zit. Dat soort situaties waar alles op zijn plek valt kom je niet vaak tegen, en je kunt ze ook niet zo gemakkelijk weer creeeren. Als ze dat herkend hadden waren ze langer bij elkaar gebleven.

Hij probeert die magie te hervinden bij ManU. De vertrouwde Ajax verdediging en keeper stond inmiddels, behoudens een linksback, weer op het veld. Maar Tadic en Ziyech lopen ergens in Turkije.

Met Antony wilt het nog niet schorten. Donny is inmiddels alweer weg. Geen van de heren heeft sinds Ajax nog veel laten zien. Ze hebben gecashed op dat succes. Kortetermijnsvisie. Natuurlijk is geld prettig, maar dat hadden ze toch wel verdiend. Als ze straks terugkiijken gaat het niet om gekd, maar om prijzen.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii

Bericht door Yopii » di aug 27, 2024 8:26 am

Geen van de heren heeft sinds Ajax nog veel laten zien. Ze hebben gecashed op dat succes. Kortetermijnsvisie. Natuurlijk is geld prettig, maar dat hadden ze toch wel verdiend. Als ze straks terugkiijken gaat het niet om gekd, maar om prijzen.
Zo denken voetballers niet. Ziyech bijvoorbeeld heeft weinig meer laten zien sinds zijn vertrek bij Ajax, maar hij heeft wel een pakhuis met geld bij elkaar gevoetbald.

Donny is financieel onafhankelijk, Antony ook. De Pizzabakker heeft ooit uitgelegd hoe dat werkt: aan de hand van een voorbeeld (Bouy) zei hij dat een voetballer gewoon daar moest gaan waar het geld was, de rest deed er niet toe. Die bolle was niet voor niets zo populair bij voetballers, hij sloeg precies de goede toon aan.

Ajax kan echt geen enkele speler houden als die elders vijf keer zoveel kan verdienen. Vergeet het maar.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 27, 2024 8:32 am

Er is ook echt wel iets voor te zeggen om gewoon steeds het geld te pakken natuurlijk. Alleen is het niet zo dat je bij een andere club niets krijgt.

Het hangt ook van je perspectief af. Hoe oud ben je? Hoe groot is de kans dat je via een andere route wel echt prijzen kunt winnen? Uiteindelijk zijn er maar een paar clubs die echt om de grote prijzen spelen. En dan moet het ook nog lukken. Neem De Ligt tot nu toe. Met Juventus en Bayern heeft hij echt wel gekozen voor clubs waar je normaal speelt om alles te winnen.
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » di aug 27, 2024 9:25 am

Zou die rechtszaak die mogelijk invloed heeft op de hoogte van transfersommen nou nog een rol spelen op de markt? Je ziet over de hele linie veel minder transfers. En wat er wel gebeurd is in mijn beleving veelal voor wat lagere bedragen en ook vaak huur in plaats van koop.
Bij MU duidelijk niet: nu gaan ze blijkbaar Ugarte halen voor zestig miljoen.

999

Bericht door 999 » di aug 27, 2024 9:38 am

Als dat allemaal door gaat ( wint die rechtszaak ) ben ik bang dat er veel spelers ( nog eerder ) naar de zandbak gaan. .
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo sep 01, 2024 4:37 pm

Casemiro wat een fout!

ferry

Bericht door ferry » zo sep 01, 2024 4:39 pm

United speelt best goed, maar de laatste fase is niet sterk genoeg. En inderdaad, wat een verschrikkelijke pass van Casimero. Stond geen druk op ofzo, gewoon weggegeven.

Edit: misschien Casimero maar efkes wisselen jongen. Wordt veel te makkelijk van de bal gezet. Jammer, want het is echt een leuke pot. Ongelofelijk tempo.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo sep 01, 2024 4:46 pm

Ouch Casemiro weer een ongelooflijke fout... Die gaat dit seizoen niet meer in de basis starten denk ik...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo sep 01, 2024 4:48 pm

Erik haalt de kerst zo niet hoor.

999

Bericht door 999 » zo sep 01, 2024 4:49 pm

United speelt helemaal niet goed, worden in alles in de 1e helft afgetroefd door Liverpool .. Gravenberch speelt goed ..
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo sep 01, 2024 4:51 pm

peter schreef:Erik haalt de kerst zo niet hoor.
Dat denk ik wel... Hebben zo veel geïnvesteerd in EtH ball... Op zich is Mutd niet minder dan lvpool maar ze maken stomme fouten en de spitsen met Zirkzee en Hojlund is niet goed genoeg.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo sep 01, 2024 4:53 pm

999 schreef:United speelt helemaal niet goed, worden in alles in de 1e helft afgetroefd door Liverpool .. Gravenberch speelt goed ..
Ben ik niet helemaal met je eens. Casimero maakt 2 keer een fatale fout maar verder vind ik Utd best aardig spelen. Maar goed, pak krijgen van Liverpool in Old Trafford wordt nooit in dank afgenomen. Hopelijk kunnen ze nog wat de tweede helft.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

ferry

Bericht door ferry » zo sep 01, 2024 4:53 pm

999 schreef:
zo sep 01, 2024 4:49 pm
United speelt helemaal niet goed, worden in alles in de 1e helft afgetroefd door Liverpool .. Gravenberch speelt goed ..
Begin was gewoon prima.Na die goal was het wel minder ja, en na die 2e helemaal. En Gravenbergh speelt inderdaad goed.

Lionel

Bericht door Lionel » zo sep 01, 2024 4:54 pm

Eens. Moet wel zeggen dat ze weinig creëren maar voldoende mogelijkheden om er meer uit te halen.

Casemiro en Zirkzee de dissonanten.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » zo sep 01, 2024 4:59 pm

raymon schreef:
zo sep 01, 2024 4:53 pm
999 schreef:United speelt helemaal niet goed, worden in alles in de 1e helft afgetroefd door Liverpool .. Gravenberch speelt goed ..
Ben ik niet helemaal met je eens. Casimero maakt 2 keer een fatale fout maar verder vind ik Utd best aardig spelen. Maar goed, pak krijgen van Liverpool in Old Trafford wordt nooit in dank afgenomen. Hopelijk kunnen ze nog wat de tweede helft.
MU speelt puur reactie voetbal .. Overigens , niks gezien van Rashford, en die Martinez dacht onnodig op het middenveld wat grinta te moeten gebruiken, krijgt ie geel en kan nu niks meer .. Onze back was ook nergens te bekennen bij de 0 - 1 , en zo kan ik nog wel even door gaan.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo sep 01, 2024 5:17 pm

:smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Rooie

Bericht door Rooie » zo sep 01, 2024 5:19 pm

Simpele pot voor Liverpool. Ze hoeven alleen maar te wachten op de fouten van Manchester... Dodelijk in de omschakeling.

999

Bericht door 999 » zo sep 01, 2024 5:21 pm

Mwah, tis de druk op de bal van Liverpool he die er voor zorgt dat het klasse verschil te groot is.

Hopelijk worden ze niet te arrogant bij Liverpool nu. .
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » zo sep 01, 2024 5:28 pm

3 fouten, waarvan 2 toch wel echt onnodig, van United.

Lijkt mij het einde van Ten Hag.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie