De kortste weg naar de CL is via de Europa League. Geniet altijd van ons uit-vak. Go boys!

Moderator: mods
Die Noren zijn wel veel verder dan wij
Nou lekker dan, onze voorhoede is prut.
Ik twijfel wat over Brobbey maar laat hem toch maar starten. Misschien werkt het bij hem zo als bij veel spitsen dat hij een doelpunt moet maken om weer in vorm te komen. En Brobbey in vorm hebben we hard nodig.
Jij verwacht patronen in het aanvalsspel?Verder Godts op links lekker minuten laten maken. Met zijn dribbels is hij een handenbinder. NAC schoof regelmatig een verdediger bij. Als anderen dan loopacties uitvoeren kun je daar mogelijk van profiteren.
Godts moet veel vaker en sneller die voorzet of pass binnendoor geven. Treuzelt veels te lang en loopt zich vaak vast. Zelfde geldt voor Traore zondag. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Berghuis. Die legt hem voor z’n linker een draait hem meteen voor de goal of hij zoekt de kaats met Brobbey. Zeker Godts moet dit ook kunnen. Dat zagen we tegen Vojvodina met die voorzet op Branco. Maar hij doet dat veels te weinig. Het is vaak kop omlaag en dan aan een actie beginnen waarvan hij ook niet weet waar hij strandt.Marillion schreef:Ik twijfel wat over Brobbey maar laat hem toch maar starten. Misschien werkt het bij hem zo als bij veel spitsen dat hij een doelpunt moet maken om weer in vorm te komen. En Brobbey in vorm hebben we hard nodig.
Verder Godts op links lekker minuten laten maken. Met zijn dribbels is hij een handenbinder. NAC schoof regelmatig een verdediger bij. Als anderen dan loopacties uitvoeren kun je daar mogelijk van profiteren.
Op rechts zou ik geloof ik toch weer met Berghuis starten.
Hoe weet je dat hij het kan? Ik heb het nog niet mogen zien.Zeker Godts moet dit ook kunnen. Dat zagen we tegen Vojvodina met die voorzet op Branco. Maar hij doet dat veels te weinig. Het is vaak kop omlaag en dan aan een actie beginnen waarvan hij ook niet weet waar hij strandt.
Misschien moeten we hem even de tijd geven om zich te ontwikkelen?Yopii schreef: ↑di aug 20, 2024 8:20 amHoe weet je dat hij het kan? Ik heb het nog niet mogen zien.Zeker Godts moet dit ook kunnen. Dat zagen we tegen Vojvodina met die voorzet op Branco. Maar hij doet dat veels te weinig. Het is vaak kop omlaag en dan aan een actie beginnen waarvan hij ook niet weet waar hij strandt.
Hij dribbelt leuk, maar loopt zich vaak vast. Kwestie van overzicht?![]()
Ja hoor, hij krijgt vanzelf de tijd.Marillion schreef: ↑di aug 20, 2024 8:40 amMisschien moeten we hem even de tijd geven om zich te ontwikkelen?Yopii schreef: ↑di aug 20, 2024 8:20 amHoe weet je dat hij het kan? Ik heb het nog niet mogen zien.Zeker Godts moet dit ook kunnen. Dat zagen we tegen Vojvodina met die voorzet op Branco. Maar hij doet dat veels te weinig. Het is vaak kop omlaag en dan aan een actie beginnen waarvan hij ook niet weet waar hij strandt.
Hij dribbelt leuk, maar loopt zich vaak vast. Kwestie van overzicht?![]()
Hij laat in ieder geval zien dat hij iets kan wat veel andere spelers niet kunnen. Namelijk een tegenstander uitspelen en daarmee een kansrijke situatie creëren. Ook lijkt hij over een gezonde portie branie te beschikken.
Mwah, laten we zijn balverlies tegen NAC niet vergeten…Yopii schreef:Mee eens.
Zo'n jongen is wel een risico, coaches zullen niet blij zijn met balverlies zoals hij dat leed tegen Willem II. Ligt het hele veld open.
Jammer! Ik vlieg morgenmiddag met een vriend naar Vilnius, dan rijden we donderdagochtend naar het idyllische Bialystok, vrijdagochtend naar Kaunas, daar lunchen en auto inleveren, dan vliegen we naar Kopenhagen, daar stappen we uit om lekker een hapje te eten in de stad, en dan nemen we vrijdagavond laat weer de vlucht terug naar Amsterdam.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di aug 20, 2024 8:20 amIk moet deze wedstrijd helaas laten schieten… had al tickets bij KLM gereserveerd, maar er kwam helaas wat tussen waar ik niet onderuit kan.
Hoezo?oude sovjet-invloeden
Precies, maar blijkbaar niemand in de jeugdopleiding die daar werk van heeft gemaakt.Trab schreef: ↑di aug 20, 2024 8:14 amGodts moet veel vaker en sneller die voorzet of pass binnendoor geven. Treuzelt veels te lang en loopt zich vaak vast. Zelfde geldt voor Traore zondag. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Berghuis. Die legt hem voor z’n linker een draait hem meteen voor de goal of hij zoekt de kaats met Brobbey. Zeker Godts moet dit ook kunnen. Dat zagen we tegen Vojvodina met die voorzet op Branco. Maar hij doet dat veels te weinig. Het is vaak kop omlaag en dan aan een actie beginnen waarvan hij ook niet weet waar hij strandt.Marillion schreef:Ik twijfel wat over Brobbey maar laat hem toch maar starten. Misschien werkt het bij hem zo als bij veel spitsen dat hij een doelpunt moet maken om weer in vorm te komen. En Brobbey in vorm hebben we hard nodig.
Verder Godts op links lekker minuten laten maken. Met zijn dribbels is hij een handenbinder. NAC schoof regelmatig een verdediger bij. Als anderen dan loopacties uitvoeren kun je daar mogelijk van profiteren.
Op rechts zou ik geloof ik toch weer met Berghuis starten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk