Dit zijn toch geen teksten die passen bij een Ajacied. Bizar hoe snel het zo ver is gekomen dat je dit soort scenario's in moet calculeren.
NAC Breda - AFC Ajax 18-08-2024, 16:45
Moderator: mods
-
Re: NAC Breda - AFC Ajax 18-08-2024, 16:45
Ja dat is inderdaad het moeilijkst om te accepteren. Er is een generatie kinderen die vanaf 2005 tot vorig jaar, dus tot ze meerderjarig werden (!) nooit hebben hoeven meemaken dat Ajax thuis verloor van de kakkies en uit slechts sporadisch. Sommige dingen moeten een zekerheid in het leven zijn. Maar Mislintat, Ham en Hun hebben daar met Schreuder, Steijn en Schip een einde aan gemaakt.Rotorinho schreef:Dit zijn toch geen teksten die passen bij een Ajacied. Bizar hoe snel het zo ver is gekomen dat je dit soort scenario's in moet calculeren.
- Monkey Tonk
Ajax als topclub is (voorlopig en voor lang) een afgelopen verhaal. De enige trainer die dit nog recht kan en wil zetten is Tadic. En die is nog geen trainer.
Ravioli's schip gaat stranden in goede bedoelingen. Wat moet hij nou met zo'n selectie?
Ravioli's schip gaat stranden in goede bedoelingen. Wat moet hij nou met zo'n selectie?
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
We gingen er vier maanden geleden met 6-0 af en verliezen nu van NAC uit. De helft van ons elftal kan geen 90 minuten spelen en we creëren amper kansen. Nee, we gaan winnen….

IK GELOOF!!!!!!
Dat krijg je als je flierefluiters als Steijn en Schip voor de ploeg zet. Die zitten liever op Ibiza of geven de spelers 3 dagen vrij.Lionel schreef:We gingen er vier maanden geleden met 6-0 af en verliezen nu van NAC uit. De helft van ons elftal kan geen 90 minuten spelen en we creëren amper kansen. Nee, we gaan winnen….
Ik verwacht niet weer een 6-0. Daarvoor heeft Farioli het verdedigend beter voor elkaar mag ik hopen. Maar ook hij is geen tovenaar. Met dit materiaal wordt je hooguit 5e. Je mist iedere vorm van creativiteit op het middenveld en op de flanken. We hebben alleen Berghuis en daar kan je - voorlopig- na z’n lange blessure, niet van verwachten dat hij na een wedstrijd op donderdag ook op zondag de volle 90 minuten kan spelen. En Weghorst is leuk en aardig, maar zonder aanvoer heb je er ook niks aan. Kroes moet de komende 12 dagen aan de bak en zorgen dat hij creatieve middenvelders en buitenspelers haalt. Anders wordt het weer een teleurstellend seizoen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik lees net ergens dat ze met Tete gesproken hebben. Die heb ik van het weekend zien spelen tegen Man. United en zou bij dit Ajax een enorme versterking zijn. Maar dat zal financieel wel een uitdaging zijn.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gewoon basis bij een PL club toch. Dat wordt heel lastig. Wel een goede inderdaad, want hij snapt ook hoe Farioli wil spelen op die positie. Gaaei ga je dat nooit meer bij kunnen brengen.
Kluivert zag ik nog invallen en dus is dat misschien kansrijk? Lijkt me echt zo’n Kroes aankoop.
Kluivert zag ik nog invallen en dus is dat misschien kansrijk? Lijkt me echt zo’n Kroes aankoop.