Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

zeux

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door zeux » za aug 17, 2024 1:29 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Onze Kenny Tete was volgens mij ook niet slecht.
Zeker niet. Die haalde veel weg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za aug 17, 2024 1:57 pm

Verdedigend was ie bij ons ook best sterk toendertijd, hij voegde alleen aanvallend niks toe.

Yopii

Bericht door Yopii » za aug 17, 2024 2:33 pm

elliquido schreef:
za aug 17, 2024 11:00 am
Mazz debuteerde uitstekend. Die kreeg veel complimenten
Ligt zo weer in de lappenmand.

Best een aardige speler, maar niet de absolute top.

Tete was trouwens een uitzondering in de opleiding, die kon wel verdedigen. Aan de bal was hij dan weer vrij zwak.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za aug 17, 2024 5:43 pm

Slot meteen met goed voetbal. Grappig dat hij zich door blijft ontwikkelen, terwijl Ten Hag dat niet heeft. Als je ze achteraf over de wedstrijd hoort is Slot echt klaar voor de PL. Erik is nog steeds aan het watertrappelen voor zijn diploma B en overtuigt eigenlijk niemand.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za aug 17, 2024 6:20 pm

Zullen we eens kijken hoe Slot er over 3 maanden bij zit?

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 18, 2024 7:19 am

Slot heeft ook een vrij compleet team overgenomen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 18, 2024 11:48 am

Je kunt ook zeggen dat Slot een spelersgroep heeft aangetroffen die een toptrainer gewend was. Hij moest zich bewijzen tegenover die groep.

ETH zit er al een tijdje, onderhand zou hij zijn hand zichtbaar moeten zijn. Hij heeft een elftal of meer bij elkaar kunnen kopen, met voornamelijk vertrouwelingen.

Slot is een vakman. HIj gaat slagen in de PL, verwacht ik. Bij ETH moet dat nog blijken.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo aug 18, 2024 12:00 pm

Yopii schreef:Je kunt ook zeggen dat Slot een spelersgroep heeft aangetroffen die een toptrainer gewend was. Hij moest zich bewijzen tegenover die groep.

ETH zit er al een tijdje, onderhand zou hij zijn hand zichtbaar moeten zijn. Hij heeft een elftal of meer bij elkaar kunnen kopen, met voornamelijk vertrouwelingen.

Slot is een vakman. HIj gaat slagen in de PL, verwacht ik. Bij ETH moet dat nog blijken.
Je kan in ieder geval zeggen dat dit zijn team is nu na al 'zijn' aankopen.

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 18, 2024 1:03 pm

Inderdaad, wat dat betreft geen excuses.

Slot is net wat flexibeler dan ETH. Hij heeft bij F. een topprestatie geleverd, want zo goed waren zijn spelers niet.

columbus

Bericht door columbus » zo aug 18, 2024 1:18 pm

Slot heeft ook het voordeel in rustig vaarwater te kunnen wennen aan Liverpool, en andersom natuurlijk. Geen bestuurlijke ellende, geen woedende supporters etc. Een situatie waar het vanuit een hele goede basis de puntjes op de i zetten.

United is een chaos. Bestuurlijke ellende, eigenaren, geld, een matige selectie die in 10 jaar tijd vakkundig naar de subtop PL niveau is gebracht. United koopt de laatste 10 de verkeerde spelers voor veel te veel geld. Daar tegenover staan de belachelijke hoge verwachtingen die niet waar te maken zijn. Ajax zit in mindere mate een beetje in hetzelfde schuitje.

Ten Hag en Slot zijn allebei vakmensen. Ten Hag is ook een doorzetter, hij had heel makkelijk kunnen zeggen, jullie zoeken het maar uit

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 18, 2024 2:41 pm

Mwah, Slot moet de legende Klopp doen vergeten, zo gemakkelijk is dat niet.

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 18, 2024 3:03 pm

Het instapmoment is objectief gezien in het voordeel van Slot.

Een ploeg die het jaar ervoor al was ververst en met topspelers als Salah, Van Dijk, Szoboszlai, Jota, McAllister, Konate, TAA, Allison… vergelijk dat met het team wat EtH over moest nemen.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo aug 18, 2024 3:22 pm

Het slaat ook eigenlijk nergens op om te vergelijken, appels met peren. Man U is al sinds het vertrek van Sir Alex dolende, Liverpool is Europese top.

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 24, 2024 11:17 am

Straks tegen Brighton, zeer benieuwd!
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » za aug 24, 2024 1:18 pm

Met die bank van MU zou je hier makkelijk mee kampioen worden :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » za aug 24, 2024 2:28 pm

Hij kan weer nee knikken .. Staan 2 man hardstikke vrij ..
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 25, 2024 11:25 am

Lionel schreef:
zo aug 18, 2024 3:03 pm

Een ploeg die het jaar ervoor al was ververst en met topspelers als Salah, Van Dijk, Szoboszlai, Jota, McAllister, Konate, TAA, Allison… vergelijk dat met het team wat EtH over moest nemen.
Salah en Van Dijk worden alleen maar minder.

ETH kan nu niet meer aankomen met het argument dat zijn groep niet goed genoeg is: heeft honderden miljoenen mogen investeren en zit er al voor het derde jaar.

De wedstrijd van gisteren heb ik niet gezien. Ik begrijp dat Bruno Fernandes in de spits stond? :confused.gif:

Wat mankeren die trainers toch, waarom moeten ze zo nodig het wiel opnieuw uitvinden? Stel je beste spelers op en zet ze op de plek waar ze het best tot hun recht komen, zou ik zeggen.

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 25, 2024 11:28 am

Yopii schreef:
zo aug 25, 2024 11:25 am
Lionel schreef:
zo aug 18, 2024 3:03 pm

Salah en Van Dijk worden alleen maar minder.

ETH kan nu niet meer aankomen met het argument dat zijn groep niet goed genoeg is: heeft honderden miljoenen mogen investeren en zit er al voor het derde jaar.

De wedstrijd van gisteren heb ik niet gezien. Ik begrijp dat Bruno Fernandes in de spits stond? :confused.gif:

Wat mankeren die trainers toch, waarom moeten ze zo nodig het wiel opnieuw uitvinden? Stel je beste spelers op en zet ze op de plek waar ze het best tot hun recht komen, zou ik zeggen.
Vorige week niet gekeken, Yopi? Salah wordt nog niet minder. Bovendien is het instapmoment zeker wel bepalend.

EtH heeft een paar onnodige aankopen gedaan maar dat had ook te maken met dat hij creatief moest zijn. Hoewel Bruno in de spits opstellen niet het meest handige is op dit moment. Maar als je het team bekijkt wat EtH erfde en wat Slot geërfd heeft kan je gewoon niet beweren dat Slot het een stuk makkelijker heeft. Overigens is dat ook een kwaliteit, zien wanneer je ergens moet instappen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 25, 2024 11:40 am

Dat zeker! :biggthumpup.gif:

Ik vind Slot tactisch sterker dan ETH. Die moet zijn eigen fouten in de opstelling vaak corrigeren. ETH is ook erg koppig.

Slot komt ook sympathiek over, meer dan ETH, die nogal stug is. In Engeland een detail dat telt.

ETH heeft het voordeel (hoewel..?) dat dit zijn selectie is. Slot moet zien dat hij minstens hetzelfde niveau haalt als Klopp, want met deze groep dringt de vergelijking zich meer op dan als de grote jongens zouden vertrekken. Hij begint leuk, maar wat als het tegen zit?

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 25, 2024 11:41 am

Yopii schreef:
zo aug 25, 2024 11:40 am
Dat zeker! :biggthumpup.gif:

Ik vind Slot tactisch sterker dan ETH. Die moet zijn eigen fouten in de opstelling vaak corrigeren. ETH is ook erg koppig.

Slot komt ook sympathiek over, meer dan ETH, die nogal stug is. In Engeland een detail dat telt.

ETH heeft het voordeel (hoewel..?) dat dit zijn selectie is. Slot moet zien dat hij minstens hetzelfde niveau haalt als Klopp, want met deze groep dringt de vergelijking zich meer op dan als de grote jongens zouden vertrekken. Hij begint leuk, maar wat als het tegen zit?
Dat vind ik van Slot ook hoor. Hoe vaak hij niet na een kwartier of in de rust moest herstellen... Ergens kan dat ook als kwaliteit gezien worden.

Slot is een prima kerel als het goed gaat, net als Bosz nu. Die kan nu ook overal om lachen. Heerlijk is dat.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 25, 2024 11:52 am

Ach ja, veel coaches denken dat ze het uitgevonden hebben. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteiten van de spelers, die moeten tot hun recht komen.

Ancelotti, Guardiola, die flikken het elke keer weer. Dát is kwaliteit. Het valt niet mee om die ego's zo te managen dat ze samenwerken.

Zulke coaches weten ook wanneer ze afscheid moeten nemen. Heeft Alvarez geen zin meer in een bijrol? Bye bye.
Slot is een prima kerel als het goed gaat,
Tja, goed kunnen omgaan met tegenslag en kritiek is cruciaal in dit vak. Spelers voelen het meteen als hun coach een stresskip is. Gedraagt hij zich raar, dan verliezen ze hun respect voor hem, terwijl hij juist op dat moment nodig heeft dat de groep in hem blijft geloven.

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 25, 2024 11:57 am

Nou scheelt het wel of je Alvarez wil verkopen of Harry.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » zo aug 25, 2024 12:12 pm

Mwah, het is ook de verdienste van Guardiola dat Alvarez zoveel marktwaarde heeft. Toen die jongen naar Engeland kwam, was hij een talent, net als Höjlund en Antony.

Guardiola weet steeds weer het beste uit spelers te halen, erg knap.

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 25, 2024 5:39 pm

Zeker. Maar EtH erfde een failliete en waardeloze selectie. Niemand, op Bruno en Rashford na, was iets waard. En al die ezels verdienden nog miljoenensalarissen ook.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » ma aug 26, 2024 10:42 am

Dit jaar moet MU serieus gaan meedoen, anders is het gedaan met ETH.

ETH heeft weinig krediet na de afgelopen twee jaar. Als hij over een paar maanden weer een straatlengte achter staat, is het gedaan met hem.

Dat zou overigens terecht zijn, want dit is zíjn selectie.

Plaats reactie