Wat was er mis met de wissels dan? Traore-Akpom, Godts-Forbs, Branco-Fitz Jim zijn normale wissels. Gaaie-Berghuis in de slotfase is ook begrijpelijk. Panathinaikos neemt risico dus je haalt de moegestreden Berghuis eruit en zet iemand met loopvermogen erin op de rechterflank. De laatste 2 wissels Hato-Brobbey en Bergwijn-Rensch waren minder logisch, maar wellicht zaten ze er doorheen.Yopii schreef:Dat klopt, en daardoor doen ze het nu juist wel. Zo werkt het in de sport: revanchegevoelens.Trab schreef: ↑do aug 15, 2024 3:33 pmDat deden ze vorig seizoen anders nietYopii schreef:Dergelijke conclusies lijken me voorbarig.
De samenstelling van de selectie lijkt me voor Farioli juist een voordeel. De meeste spelers kunnen in elk geval op dit moment niet hogerop, waardoor het zeer in hun belang is dat ze de poten onder hun gat vandaan lopen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afgezien daarvan, deze trainer vindt fitheid en inzet erg belangrijk. Dat kon je niet zeggen van de Vakantietrainer of Schip.
Maar wat vonden jullie van de coaching van Farioli gisteren? Hij maakte er toch een zooitje van? Door die wissels ging het alleen maar slechter. Je hebt ook iets van automatismen nodig. Die waren compleet weg op een gegeven moment, voor zover ze er al waren: misverstanden troef.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk