En P¥$¥££ en Feyenooit ook niet gaan straks een zware Loring kijgen alles zo in de ELWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di aug 13, 2024 10:05 pmLeuk hoor dat ze derde zijn geworden, maar deze club hoort gewoon niet in de CL thuis. Net zo min als Go Ahead in de conference league.
FC Twente
Moderator: mods
Re: FC Twente
Ja ik wil verder niet arrogant doen of zo hoor. Maar het is wel weer Ajax dat de Europese punten uit het vuur moet slepen in Europa.
Nil volentibus arduum
Van GAE was het te verwachten, dat heeft niets te zoeken in een Europees toernooi.
Twente had een zware loting, bij RBS lopen doorgaans goede spelers.
Daarbij, laten we niet te hoog van de toren blazen. Morgen eruit tegen Panathinaikos en het kan snel gedaan zijn met punten pakken.
Twente had een zware loting, bij RBS lopen doorgaans goede spelers.
Daarbij, laten we niet te hoog van de toren blazen. Morgen eruit tegen Panathinaikos en het kan snel gedaan zijn met punten pakken.
Precies, morgen Pana met 0 - 1 voor komen en heel het boeltje dondert in elkaar .. heb ik het idee ..
Blij met de punten ...
- Cluijffert
Op dit moment zijn wij de allerlaatste club (en supporters) die andere clubs de maat mogen nemen.Toppie schreef: ↑wo aug 14, 2024 8:02 amEn P¥$¥££ en Feyenooit ook niet gaan straks een zware Loring kijgen alles zo in de ELWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di aug 13, 2024 10:05 pmLeuk hoor dat ze derde zijn geworden, maar deze club hoort gewoon niet in de CL thuis. Net zo min als Go Ahead in de conference league.
Kom maar terug als we wat bereikt hebben in Nederland en Europees.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
FC Twente
WZAWZDB! 

Dat staat vast, al verliezen we alles. Ajax is en blijft de allermooiste club.

https://www.twenteinsite.nl/oud-spelers ... r-ronnie-s
Zet het hier maar.
Meer ex-profs zullen in deze val trappen, schat ik. Foute vriendjes, snel verdiend geld, het blijft een moeizame combinatie.
Zouden spelers niet beter begeleid moeten worden? Waar dienen zaakwaarnemers voor?
Zet het hier maar.
Meer ex-profs zullen in deze val trappen, schat ik. Foute vriendjes, snel verdiend geld, het blijft een moeizame combinatie.
Zouden spelers niet beter begeleid moeten worden? Waar dienen zaakwaarnemers voor?
- Jinne
- Site Admin
De volledige S is ook wel makkelijk te achterhalen. Zeker met de voornaam Ronnie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... macht.html
Kan het wel begrijpen, mooie clubs voor die jongen.
Kan het wel begrijpen, mooie clubs voor die jongen.
Toch weer een kleine 9 ton voor Ajax. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
ASE wordt niet verhuurd? Goh.
-
Dan had ie vast geen Mislintatwaardig salaris bij Twente…
Zal wel meevallen denk ik.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma feb 03, 2025 5:10 pmDan had ie vast geen Mislintatwaardig salaris bij Twente…
Heb overigens afgelopen vrijdag je Bodo-uit verhaal nog eens doorgelezen. Vlieg per slot van rekening zelf die kant op over twee weken.
-
Ah leuk, veel plezier! Zorg dat je de excursie gefixt krijgt!
- Jinne
- Site Admin
Alders waarschijnlijk rest van het seizoen out.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!