Steven Bergwijn
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Steven Bergwijn
Volgens de Telegraaf lag er een bod van 15 van ATLANTA UNITED en dat is afgewezen. Leicester is nog in de weer en zou 20 mio over hebben.
Ik zie toch graag eerst Akpom en Forbs verkocht worden voordat Bergwijn wordt verkocht hoor. Als Farioli hem fit kan krijgen dan is hij toch gewoon een topspeler in de Eredivisie?
IK GELOOF!!!!!!
Dat heeft hij de afgelopen 2 jaar anders goed verborgen gehouden.
ALS Farioli hem fit kan krijgen. We hadden dramatische trainers maar onder Koeman stond hij gewoon een aantal keer in de basis in Oranje.
Farioli neemt hem niet mee naar Griekenland als ik het lijstje bekijk?
Farioli neemt hem niet mee naar Griekenland als ik het lijstje bekijk?
IK GELOOF!!!!!!
Van die drie Forbes, Akpon en Bergwijn is toch de laatste de betere voetballer en heeft een betere klik met Brobbey dan die eerste (2) ..
Blij met de punten ...
Haha, inderdaad.

Eerst zien, dan geloven.Een bewussie? Ajax wordt sluw? Dat ik dat nog mag meemaken...
Zou mooi zijn als hij naar de zandbak wil, daar willen ze tenminste de hoofdprijs betalen.
We moeten natuurlijk ook afwachten wat/wie ervoor in de plaats komt. Ik heb nog geen namen gehoord die me vrolijk stemmen.
Ik neem aan dat we toch minstens op 30m gaan gokken... Dat is bijna aankoop bedrag... En hij is ondertussen al 2 jaar basisspeler dus 2 jaar beter dan als tribune klant bij Spurs...
Je leeft in een droomwereld. Ben al bij als we er 20 mio voor kunnen beuren.WP_Legend schreef:Ik neem aan dat we toch minstens op 30m gaan gokken... Dat is bijna aankoop bedrag... En hij is ondertussen al 2 jaar basisspeler dus 2 jaar beter dan als tribune klant bij Spurs...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat bod (van Leicester) zou geweigerd zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Dat is wel een compleet ander type. Linksbenige aanvallende middenvelder van nog geen 20 jaar. Het kan allemaal, maar het zou mij verbazen als ze 'concurreren'.
Lijkt mij ook niet.
Er informeren zogenaamd voortdurend clubs naar onze spelers, maar vooralsnog slaan ze niet toe.
Er informeren zogenaamd voortdurend clubs naar onze spelers, maar vooralsnog slaan ze niet toe.

Bergwijn van zaakwaarnemer geswitchd. Zien we binnenkort beweging in zaak Bergwijn?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
Interessant he. Silvano Vos ook al. Wat zou daar achter zitten?
In dat geval is zelfoverschatting dus een belangrijke reden. Want op basis waarvan zouden grotere clubs precies interesse moeten hebben? Die jongen laat al twee seizoenen niets zien.
Nil volentibus arduum
Mogelijk zijn ze gevallen voor de mooie praatjes van een ander?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Ali Dursun heeft toch buiten Frenkie ook geen echte toppers in het buitenland rondlopen? Veel PSV. Wat Leipzig.
Maar Bergwijn denkt dus dat het niet aan hem lag.
Maar Bergwijn denkt dus dat het niet aan hem lag.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nee. Na Frenkie wel wat grote spelers binnen gehaald (o.a. Donny), maar die zijn ook weer snel vertrokken.
Bergwijn wil dus in ieder geval wel echt vertrekken. Dat is wel mooi om te zien.
Bergwijn wil dus in ieder geval wel echt vertrekken. Dat is wel mooi om te zien.
- peter
Ja op zich wel, maar ik ben wel echt benieuwd wat Kroes en co nog weten te “scouten” als er een week tijd is. Voor je het weet wordt Justin Kluivert of Danjuma als de verlosser binnengehaald.
Vraag is ook hoe je het wel opvangen.
Ik zou er wel voor willen gaan om Godts in principe de ruimte te geven om deze positie te pakken. Maar hij is nog geen zekerheidje en heeft wel eens te maken met een blessure. Haal je er dan nog een talent bij die hem mag uitdagen of maak je een andere keuze? Vraag zal ook zijn wat er met Forbs gaat gebeuren.
Ik zou er wel voor willen gaan om Godts in principe de ruimte te geven om deze positie te pakken. Maar hij is nog geen zekerheidje en heeft wel eens te maken met een blessure. Haal je er dan nog een talent bij die hem mag uitdagen of maak je een andere keuze? Vraag zal ook zijn wat er met Forbs gaat gebeuren.
Nil volentibus arduum
Ik zou Kluivert overigens een prima optie vinden. Kan op beide flanken uit de voeten en heeft het in het buitenland prima gedaan.
Basisspeler Premiere League bij Bournemouth. Ik denk dat 'ie niet eens haalbaar is op het moment.
Nil volentibus arduum