Die voorbeelden van nieuwe sporten spreken mij ook niet aan. En ben het er ook mee eens dat Voetbal en tennis maar weinig interessant zijn. Eigenlijk is het wel een basisvoorwaarde dat de OS binnen de sport het hoogst haalbare moet zijn. Niet een tussendoortje.columbus schreef: ↑vr aug 02, 2024 11:48 amAls er dan toch geschrapt met worden. Ik heb absoluut geen moeite met de verschillende disciplines binnen een sport. Heb meer een gevoel dat breakdance, bmx freestyle, skateboarden etc. niet echt thuishoren op de OS. Neemt niet weg dat ik het super knap vind wat die jongens en meiden doen. Voetballen? Tennissen? Heb ik ook minder mee op de OS
Wat andere sporten betreft. Vorige keer is klimmen er dus bijgekomen. Dat is volgens mij echt een aanwinst en ook een sport die echt aan populariteit aan het winnen is. Zo zijn er wellicht meer voorbeelden. Die ken ik ook niet allemaal, het aardige van de OS is ook dat je sporten kunt leren kennen. Sommige spreken dan enorm aan en anderen niet of veel minder.
Handbal heb ik op de OS bijvoorbeeld echt ontdekt. Geweldige kijksport! Dat handboogschieten is ook leuk. Wellicht zijn er andere sporten die ook goed zouden passen maar hier nu nog niet zijn.