Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Sergio Roberto volgens Catalaanse media. Is nu transfervrij.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die zal niet voor minder dan het salaris van Henderson komen.
IK GELOOF!!!!!!
Wordt bevestigd door Fabrizio.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Verdient bij Barca ruim 5 mio volgen Ajax Showtime. Dat gaan wij hem niet betalen (dat gaat niemand in Europa hem betalen, denk ik. In Amerika/het Midden-Oosten wellicht wel).
Stel hij zou akkoord gaan met de helft daarvan (puur theoretisch) - zouden wij hem dan wel moeten willen hebben? Zo ja, voor welk positie? Heeft daar voornamelijk rechtsback gespeeld maar ook best vaak op het middenveld, dacht ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Lijkt me niet dat de selectie er slechter van zou worden als hij komt, maar lijkt logischer dat ie naar de PL gaat vanuit zijn perspectief.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Tsja, als Branco al 2,5 mio verdiend en Henderson 4,6 mio dan zal hij niet voor veel minder komen.Mr. Ajax schreef:Verdient bij Barca ruim 5 mio volgen Ajax Showtime. Dat gaan wij hem niet betalen (dat gaat niemand in Europa hem betalen, denk ik. In Amerika/het Midden-Oosten wellicht wel).
Stel hij zou akkoord gaan met de helft daarvan (puur theoretisch) - zouden wij hem dan wel moeten willen hebben? Zo ja, voor welk positie? Heeft daar voornamelijk rechtsback gespeeld maar ook best vaak op het middenveld, dacht ik.
Snap wel dat ze in het transfervrije spelers zoeken, maar volgens mij moeten de salariskosten ook omlaag.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Als we het brandhout verkopen scheelt dat natuurlijk ook fors in de salariskosten. Alleen lezen we weinig geruchten over verkoop..
Donderdag 1 augustus
'Ajax bereikt persoonlijk akkoord met Rugani'
Ajax heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Daniele Rugani. Dat meldt de Italiaanse journalist Alfredo Pedulla via X. Het is nu aan Ajax en Juventus om ook tot een akkoord te komen. Zoals bekend kan Ajax geen aankopen doen, zolang er eerst niet enkele spelers vertrekken bij de club. Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Hoorde vanmorgen dat Sutalo toch heeft aangegeven te willen vertrekken. Zal er wellicht iets mee te maken hebben.
Die jongen wil ongetwijfeld een fors salaris - zonder trek je een speler uit de Serie-A niet over de streep.
Die jongen had toch ook andere opties begreep ik laatst? Moet hij niet lekker in Italie blijven? De keuken is daar veel beter.
Nil volentibus arduum
Zou om huur gaan lees ik nu.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Juventus dat zijn geen koekebakkers hoop een goede aanvulling op de verdediging
Het is te hopen dat Farioli een vakman is, want Ajax vaart volledig op zijn kompas. Als ie een Schreuder blijkt te zijn, dan wordt het een duur ontslag, gezien zijn huishouding die hij heeft meegenomen.
Ook wel duidelijk dat de man 0 vertrouwen heeft in Sutalo en Medic. De enige Misluktat-aankoop die ie ziet zitten is Forbs. Ik herhaal: Forbs.
Ook wel duidelijk dat de man 0 vertrouwen heeft in Sutalo en Medic. De enige Misluktat-aankoop die ie ziet zitten is Forbs. Ik herhaal: Forbs.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij Sven had je dankzij z'n mooie babbels en geroeptoeter over data nog het vage idee dat er iets van visie achter zit he. Als dit de tweede aankoop wordt, dan ben ik wel echt helemaal lost, hoor. Eerst Henderson, toen Rijkhof en nu dan Traoré en Rugani? Dat is wel even schrikken zeg.
Ik ken die Rugani niet. Huur lijkt me een beter idee dan koop. Maar zal niettemin een flinke investering zijn.
Grote vraag is dan of hij daar de juiste persoonlijkheid voor heeft. En of hij ook goed genoeg is om gezag en autoriteit te hebben. Want als je dat niet hebt nemen spelers ook niets van je aan.
Ik weet dat Henderson op het middenveld speelt. Maar met hem hebben we al een dure ervaren kracht aangetrokken. Is dat niet voldoende om de trainer te helpen om het elftal neer te zetten? Vanaf zijn positie praat hij toch ook met de verdedigers?
Enige wat ik als verdedigbare lijn kan bedenken is dat je inderdaad gaat voor huur. Vervolgens genereer je budget met de verkoop van Sutalo. Daarmee versterk je het elftal. En voor de langere termijn kies je voor Kaplan/Hato/Baas.
Ik weet dat Henderson op het middenveld speelt. Maar met hem hebben we al een dure ervaren kracht aangetrokken. Is dat niet voldoende om de trainer te helpen om het elftal neer te zetten? Vanaf zijn positie praat hij toch ook met de verdedigers?
Enige wat ik als verdedigbare lijn kan bedenken is dat je inderdaad gaat voor huur. Vervolgens genereer je budget met de verkoop van Sutalo. Daarmee versterk je het elftal. En voor de langere termijn kies je voor Kaplan/Hato/Baas.
Nil volentibus arduum
Mij lijkt dat Ajax / Farioli hem ook (alweer) kwijt wil. En dat Rosario voor die plek komt.
Hoop dat ze die dweil van een Rensch weten ter verpatsen. Als je die gast ziet, dan denk je meteen aan het woord 'capitulatie'.
Is ook einde contract dus hij moet inderdaad weg of toch verlengen.
Bij Henderson staan ze ongetwijfeld ook open voor een transfer om van zijn salaris af te komen. Maar die jongen zal niet overal heen willen gaan. Als hij blijft kan hij echt wel van waarde zijn maar je moet natuurlijk niet je hele elftal vol zetten met routiniers.
Het is nog te vroeg om te oordelen. Maar waar mijn eerste gevoel van de trainer Farioli best wel in orde is heb ik een slecht gevoel bij zijn invloed op aankopen. Ik heb tenminste de indruk dat deze jongen in ieder geval deels uit zijn hoek komt.
Bij Henderson staan ze ongetwijfeld ook open voor een transfer om van zijn salaris af te komen. Maar die jongen zal niet overal heen willen gaan. Als hij blijft kan hij echt wel van waarde zijn maar je moet natuurlijk niet je hele elftal vol zetten met routiniers.
Het is nog te vroeg om te oordelen. Maar waar mijn eerste gevoel van de trainer Farioli best wel in orde is heb ik een slecht gevoel bij zijn invloed op aankopen. Ik heb tenminste de indruk dat deze jongen in ieder geval deels uit zijn hoek komt.
Nil volentibus arduum
De afdeling scouting hè. Wat doen die?
Of is het nog steeds een puinzooi? Wordt de scouting bewust links gelaten omdat daar ook niets zinnigs uitkomt? Of zou die jongen van Juventus die mogelijk komt gescout zijn? De link met Kroes of Farioli zie ik namelijk ook niet zo snel.
1 jaar huur zonder koopoptie. Verdiende 3 miljoen bij Juventus maar is bij z’n contractverlenging akkoord gegaan met 30% salaris reductie. Verdiend nu 1,8 miljoen. Weet niet of we dat hele salaris overnemen, maar hier kunnen we ons geen buil aan vallen lijkt mij.wimpey schreef:Ik ken die Rugani niet. Huur lijkt me een beter idee dan koop. Maar zal niettemin een flinke investering zijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk