Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Sutalo heeft 21M gekost. Dat creëert geen ruimte voor 2 of 3 nieuwen he.De Dominee schreef: ↑wo jul 03, 2024 1:14 pmEen verkoop van Sutalo zou ruimte bieden voor 2 a 3 aanwinsten, denk ik. Als dat vervolgens Rugani, Rosario en Weghorst zijn weet ik niet hoe blij ik daarvan moet worden.
Mijn idee. De carrière van Rugani duidt erop dat hij een professionele maar modale speler is. Bovendien is hij op een leeftijd dat de rek er wel uit is.Marillion schreef: ↑wo jul 03, 2024 1:24 pmWaarop baseer jij dat deze jongen het hier goed gaat doen?
Van Sutalo was ook vrijwel iedereen overtuigd. We hebben gezien wat er van overblijft. Dat zal deels aan Sutalo liggen maar ook aan de chaos bij Ajax in het elftal. De eerste vraag is of Farioli die chaos gaat oplossen. Laten we hopen dat dit lukt. De volgende vraag is dan hoe goed Sutalo het in die situatie zou gaan doen en hoe goed Rugani het zou doen.
Daarbij moeten we meewegen dat het maar zeer de vraag is welk bedrag we nu voor Sutalo gaan krijgen. Je zou er dus ook voor kunnen kiezen om Farioli in hem te laten investeren. Maak er wat van en hij is achteraf misschien wel zijn geld waard met een latere transfer. Aan Rugani gaan we in de toekomst natuurlijk niet veel meer verdienen en als we hem nu halen zal dat ook niet helpen om Sutalo goed te verkopen.
Nu gaat het natuurlijk niet alleen om transfersommen. We hebben vooral een succesvol elftal nodig. Maar ik mis dus even op basis waarvan Rugani daar een belangrijk onderdeel van gaat zijn. Zijn loopbaan lijkt niet te wijzen op een hele sterke speler. Eerder een bruikbare reserve uit een andere cultuur.
- Jinne
- Site Admin
Is er wel een (positief) scoutingsrapport?

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
https://twitter.com/KlerryHunstra/statu ... 1752815743wimpey schreef: ↑wo jul 03, 2024 1:26 pmSutalo heeft 21M gekost. Dat creëert geen ruimte voor 2 of 3 nieuwen he.De Dominee schreef: ↑wo jul 03, 2024 1:14 pmEen verkoop van Sutalo zou ruimte bieden voor 2 a 3 aanwinsten, denk ik. Als dat vervolgens Rugani, Rosario en Weghorst zijn weet ik niet hoe blij ik daarvan moet worden.
Laatst gewijzigd door De Dominee op wo jul 03, 2024 5:48 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Nil volentibus arduum
Is er wel een (positief) scoutingsrapport?

Rugani zal wel aangeboden zijn.
Snap niet wat je hiermee oplost als je Sutalo hebt.
- Liberty
- Contacteer:
Kopen om het kopen? Kijk ons eens lekker bezig zijn....
Tijd voor iets nieuws.
Nee, ik ook niet. Tenzij je Sutalo voor veel verkoopt en zijn vervanger voor weinig binnenhaalt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bétrouwbaar transfernieuws
Dat zou op zich logisch zijn alleen los van de financiën, wat los je er mee op?
Sutalo inruilen voor een speler die al 10 jaar op de bank zit? En die weer bombarderen als de grote oplossing? Sutalo heeft zeker zijn minpunten maar is lang niet zo slecht als men zo nu en dan stelt. Ook op het EK speelde hij oké en werden fouten van andere hem ineens toegeschreven.
De prijs die je voor hem hebt betaald krijg je nu niet terug. Waarom zou je niet gewoon met die jongen aan de slag gaan? Met wat training en begeleiding is die gast misschien eind komend seizoen wel meer waard. Het lijkt me een betere investering dan nu hals over kop inzetten om een Italiaan die vooral op de bank zit.
Verkoop dan eerst Medic, Wijndal en Avila bijvoorbeeld. Krijg je ook 10 miljoen voor
Feyenoord is met een jonge Costa Ricaan bezig die Venicius wist te bedwingen op de copa Amerika en wij komen met Rugani aanzetten 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja, als je van de daken schreeuwt dat je die spelers kwijt wilt, dan maak je het probleem erger.
Ik heb met de dag minder vertrouwen in die Kroes.
Sorry maar heb het hem nog nooit horen zeggen
-
Heeft Ajax ook bekeken, maar ze kiezen bewust voor een ander vanwege het profiel. Met name leeftijd in dit geval, gok ik.
- Jinne
- Site Admin
De Lange (Go Ahead) in beeld als reserve keeper. Maar dan zal eerst Rulli toch verkocht moeten worden.
Also je Rulli wilt verkopen, waarom laat je hem dan naar de OS gaan als reserve keeper? Dat maakt hem toch minder interessant?
- Jinne
- Site Admin
Zinnetje over Rulli was dan ook mijn punt. Maar met Parijs ook nog op het programma voor hem duurt een transfer sowieso nog wel even.
We hadden Sánchez - De Ligt, Timber - Martinez. Kids. De kaart 'ervaring' trekken is zóó'n slecht idee. En het verlanglijstje van de trainer afwerken, waar het alle schijn van heeft, is dat ook.De Dominee schreef: ↑wo jul 03, 2024 5:51 pmHeeft Ajax ook bekeken, maar ze kiezen bewust voor een ander vanwege het profiel. Met name leeftijd in dit geval, gok ik.
Een fringe player van Juve van 29 gaat het verschil niet maken. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
-
Zeker, mee eens. Die jonge knaap die Feyenoord nu haalt voor 2,5mln had Vinicius in de tas onlangs. Kwaliteit boven ervaring wat mij betreft.
Kroes maakt (erg) weinig indruk vooralsnog. Met zijn grote bek over Mislintat.
Kroes maakt (erg) weinig indruk vooralsnog. Met zijn grote bek over Mislintat.
Hij heeft nog geen miskoop op z'n geweten. Ik beoordeel Kroes vooral op de hoeveelheid bagger die hij verkoopt en de prijzen die hij daarvoor opstrijkt.De Dominee schreef: ↑do jul 04, 2024 8:12 amKroes maakt (erg) weinig indruk vooralsnog. Met zijn grote bek over Mislintat.
Mislintat is voor mij de grootste fout uit de clubgeschiedenis.
- Liberty
- Contacteer:
Hij heeft nog helemaal niets gedaan, dus dat is makkelijk.wimpey schreef: ↑do jul 04, 2024 8:21 amHij heeft nog geen miskoop op z'n geweten. Ik beoordeel Kroes vooral op de hoeveelheid bagger die hij verkoopt en de prijzen die hij daarvoor opstrijkt.De Dominee schreef: ↑do jul 04, 2024 8:12 amKroes maakt (erg) weinig indruk vooralsnog. Met zijn grote bek over Mislintat.
Mislintat is voor mij de grootste fout uit de clubgeschiedenis.
En Mislintat moest ook bagger lozen. Jouw beoordeling van Kroes zal op andere gronden zijn dan die van Minslintat?
Kroes mag dus bagger kopen, zoals jij het noemt, maar als hij de spelers van Mislintat weet te verkopen dan heeft hij het redelijk gedaan.
Tijd voor iets nieuws.