Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Lijkt mij ook dat er wel eerst wat verkocht moet worden. Ik zou zelfs Sosa onder Farioli willen zien als die wat fitter/energieker oogt.
IK GELOOF!!!!!!
-
Sosa is het tegenovergestelde van wat Farioli zoekt in een LB, als ik de analyses over zijn tactiek moet geloven.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Zou hij blind vasthouden aan zijn eigen (en wellicht enige) plan?
IK GELOOF!!!!!!
Eriksen en Tadic terug dat zou een mooie tandem zijn 

Bij de veteranen, ja.
Dat geloof ik meteen. Het is trouwens angstig stil qua verkopen. Logisch natuurlijk.Mandela Keita is on #Ajax Amsterdam's shortlist for the summer transfer window. However, Ajax must first balance their books and will not be able to buy Keita if they do not sell. For example, if the club sells for €100m, it will be able to reinvest... €40m.
Bron is Sacha Tovolieri.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het EK is in volle gang en veel clubs zijn pas net begonnen of zijn nog niet eens begonnen. Ik verwacht dat we pas in augustus wat beweging gaan krijgen. Topclubs zetten nu een streep onder de naam van Nico Williams en wie weet dat uiteindelijk in de grote tombola een club als Southampton uit komt bij ons voor Stevie Bergwijn.
Ben er ook bang voor. We zijn zeker voor de grote transfers afhankelijk van de markt. En wij staan niet vooraan in de rij. Kan nog goed een paar weken duren voor er echt beweging in komt.
Nil volentibus arduum
-
Nope, aldus KlerryHunstra.
Lijkt me ook niet als iedereen zegt dat Nice een hele slechte aanval had, dan ga je niet de spits kopen...
Sowieso moet Kroes zich nog bewijzen. Zijn huidige baan is iets moeilijker dan die van spelersmakelaar. Toen had hij de touwtjes in handen.
Opgenomen, net als Rulli en Almada, in de selectie van Argentinië voor de OS.De Dominee schreef: ↑za jun 29, 2024 3:50 pmZou kunnen, aldus KlerryHunstra. Ajax is sowieso erg actief in Zuid Amerika volgens hem. Moet wel eerst een linksback weg voordat er 1 komt.Trab schreef: ↑za jun 29, 2024 8:37 amhttps://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... soler.html?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[tweet]https://x.com/KlerryHunstra/status/1806 ... 6MdaA&s=19[/tweet]
IK GELOOF!!!!!!
Dat filmpje... Die jongen rent steeds als een blind paard naar voren, hij is wel vrij snel. Zijn voortzetting krijgen we meestal niet te zien.
In verdedigend opzicht toont dat filmpje haast niets: een paar keer een onderschepping, één soort van veegactie.
Ik weet het niet, hoor. Is deze jongen beter dan Avila, Sanchez, laat staan Wijdal of Rensch?
Op basis van dit filmpje dan... Wie weet hebben ze expres zijn beste acties weggelaten.

In verdedigend opzicht toont dat filmpje haast niets: een paar keer een onderschepping, één soort van veegactie.
Ik weet het niet, hoor. Is deze jongen beter dan Avila, Sanchez, laat staan Wijdal of Rensch?

Op basis van dit filmpje dan... Wie weet hebben ze expres zijn beste acties weggelaten.

Nuno Tavares wordt nu genoemd. Ik zie liever geen afdankertjes komen van de topclubs. Wanneer heeft zoiets gewerkt?
IK GELOOF!!!!!!
Niet goed genoeg voor Arsenal...tja..
Kan niet verdedigen, toch?
Geen geld, dus huren.'Ajax wacht op groen licht van Benfica om Prestianni (18) te huren'
Ajax richt de pijlen op de 18-jarige Gianluca Prestianni, zo meldt A Bola. Het medium schrijft dat de Amsterdammers wachten op groen licht van Benfica om de huurdeal af te ronden. Ook PSV is in de markt om de Argentijnse aanvaller op huurbasis over te nemen, maar Ajax zou op dit moment een streepje voor hebben op de Eindhovenaren. Benfica is van plan om Prestianni elders ervaring op te laten doen, maar er is nog geen besluit genomen over de juiste plek. Een tijdelijke terugkeer naar Argentinië behoort ook tot de mogelijkheden.
Beter dit dan met weinig geld types als Tobias Sana halen. Als je ook koopoptie kan bedingen is het helemaal prima.wimpey schreef:Geen geld, dus huren.'Ajax wacht op groen licht van Benfica om Prestianni (18) te huren'
Ajax richt de pijlen op de 18-jarige Gianluca Prestianni, zo meldt A Bola. Het medium schrijft dat de Amsterdammers wachten op groen licht van Benfica om de huurdeal af te ronden. Ook PSV is in de markt om de Argentijnse aanvaller op huurbasis over te nemen, maar Ajax zou op dit moment een streepje voor hebben op de Eindhovenaren. Benfica is van plan om Prestianni elders ervaring op te laten doen, maar er is nog geen besluit genomen over de juiste plek. Een tijdelijke terugkeer naar Argentinië behoort ook tot de mogelijkheden.
-
Eens. We moeten de CL halen. Desnoods met gehuurde spelers. Noodoplossing.
Kan die gozer er wat van?
Kan die gozer er wat van?
Probleem is dat je op een echt groot talent waarschijnlijk geen aantrekkelijke optie krijgt. Dus je bouwt geen transferwaarde op.
Maar kwalificatie voor CL is komend seizoen inderdaad nóg belangrijker dus als er niets anders op zit is het in sommige gevallen een optie. Zolang we het maar niet op teveel posities doen en de huurspeler wel aanmerkelijk beter is dan de speler die we uit de jeugd door kunnen schuiven.
Maar kwalificatie voor CL is komend seizoen inderdaad nóg belangrijker dus als er niets anders op zit is het in sommige gevallen een optie. Zolang we het maar niet op teveel posities doen en de huurspeler wel aanmerkelijk beter is dan de speler die we uit de jeugd door kunnen schuiven.
Nil volentibus arduum
Klopt, ervan uitgaande dat die jongen er iets van kan. Blijkbaar heb jij daar zicht op?Trab schreef: ↑za jul 06, 2024 9:11 amBeter dit dan met weinig geld types als Tobias Sana halen. Als je ook koopoptie kan bedingen is het helemaal prima.wimpey schreef:Geen geld, dus huren.'Ajax wacht op groen licht van Benfica om Prestianni (18) te huren'
Hij is handiger met de bal dan dat ik ben in ieder geval.
https://www.youtube.com/watch?v=G3qvRJge1pY

https://www.youtube.com/watch?v=G3qvRJge1pY
Nil volentibus arduum