Er is natuurlijk een groot verschil tussen clubs als Ajax, Sporting of Anderlecht, die het van de opleiding moeten hebben, en een club als City, die toch wel koopt. Die jongens van City teren op de faamvan het eerste en worden overal uitgenodigd, terwijl ze niet eens zo goed zijn.Marillion schreef: ↑ma apr 01, 2024 9:25 amAnderlecht komt bijna altijd ver in dit soort toernooien. Opvallend.
Ben benieuwd naar PSG. Kan het niet live zien maar neem het op. City was fysiek natuurlijk ook echt wel sterker en hun spelers lieten ook individuele klasse zien. Daar staat tegenover dat Ajax bij dit toernooi altijd wel druk voelt om echt te presteren en een wedstrijd eruit te halen. Ik stel me voor dat clubs als City en PSG dat wat minder hebben en dat die jongens vooral een paar keer iets moois willen laten zien. Misschien zit ik er naast maar voor die teams lijkt het soms wat meer een uitje.
PSG zit er een beetje tussenin: die spelen voor de scouts, want het gros gaat het eerste niet halen. Franse spelers liggen nu eenmaal goed in de markt.
PSG lijkt me een fysiek zeer sterk team, gaat lastig worden voor Ajax. Ik ben benieuwd hoe een talent als Abildgaard zich gaat houden, die maakt tot nu toe een 'Lulu'-achtige indruk, zeg het niet tegen Wimpey.