Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer
Moderator: mods
Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer
Zou hij het een eer vinden om trainer van Ajax te worden? Anders hoeft het niet, hoor. 

Brighton zou blijkbaar nu Farioli willen.
- Jinne
- Site Admin

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Liberty
- Contacteer:
Mag er toch wel vanuit gaan dat het al rond is en dat het begin volgende week bekend wordt gemaakt.
Als dat niet zo is dan faalt Kroes wel keihard.
Als dat niet zo is dan faalt Kroes wel keihard.
Tijd voor iets nieuws.
Want als trainers een andere carriere in hun hoofd hebben ( zonder AJAX daarin ) faalt Kroes. .
Blij met de punten ...
- Liberty
- Contacteer:
Ja. Het is aan Kroes om tijdig de juiste man vast te leggen. En niet voor de 2e, 3e of 4e keer echter het net te vissen door onderhandelingen te lang te laten duren.
Tijd voor iets nieuws.
Heb je hem ook weer. Als Kroes na weken onderhandelen met trainers niet zijn top 4 heeft weten te strikken dan heeft hij toch gewoon gefaald?
Bij Potter liep het stuk op de assistenten, Ten Hag wil überhaupt niet komen en Farioli had hij allang kunnen strikken.
En wellicht heeft hij dat al gedaan. Anders is hij een nietsnut en dat kan ik mij eerlijk gezegd ook niet voorstellen.
IK GELOOF!!!!!!
Je hebt natuurlijk niet alles in de hand. Als hij er met Farioli bijna uit is en Brighton zou de deal op het laatste moment kapen. Wat wil je daar dan aan doen? Uiteindelijk ben je dan gewoon afhankelijk van de voorkeur van de trainer in kwestie.
Het is niet te hopen dat het gebeurd want het is echt wel cruciaal dat we snel een trainer hebben. Nieuwe spelers willen toch ook weten wie hun trainer zou worden.
Het is niet te hopen dat het gebeurd want het is echt wel cruciaal dat we snel een trainer hebben. Nieuwe spelers willen toch ook weten wie hun trainer zou worden.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Brighton heeft coach Ipswich ook in vizier.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Bij jou faalt iedereen die het niet eens is met je ...Prachtig hoe jij blijkbaar overal bij bent en precies weet hoe en wat er onderhandeld wordt, of het nu hier over gaat, of het nu de problemen in de Gaza regio is of de regerings onderhandelingen zijn. Lol ..Lionel schreef: ↑za mei 18, 2024 8:48 pmHeb je hem ook weer. Als Kroes na weken onderhandelen met trainers niet zijn top 4 heeft weten te strikken dan heeft hij toch gewoon gefaald?
Bij Potter liep het stuk op de assistenten, Ten Hag wil überhaupt niet komen en Farioli had hij allang kunnen strikken.
En wellicht heeft hij dat al gedaan. Anders is hij een nietsnut en dat kan ik mij eerlijk gezegd ook niet voorstellen.
Blij met de punten ...
Volgens bookies op de 2e/ 3e plek McKenna eerste plek en dan Russel Martin en Fariola wisselen elkaar af per bookie.
Datzelfde kan toch ook van jou gezegd worden, simpel mannetje.999 schreef: ↑za mei 18, 2024 11:46 pmBij jou faalt iedereen die het niet eens is met je ...Prachtig hoe jij blijkbaar overal bij bent en precies weet hoe en wat er onderhandeld wordt, of het nu hier over gaat, of het nu de problemen in de Gaza regio is of de regerings onderhandelingen zijn. Lol ..Lionel schreef: ↑za mei 18, 2024 8:48 pmHeb je hem ook weer. Als Kroes na weken onderhandelen met trainers niet zijn top 4 heeft weten te strikken dan heeft hij toch gewoon gefaald?
Vooralsnog kom jij hier niet verder dan mega irritant zijn en niks inhoudelijks toevoegen behalve dat eeuwige gezeik van je.
En nee, ik wil je niet weg hebben. Dat gezeik is soms wel grappig
Maar als iemand wekenlang onderhandelt met van alles en iedereen, we hebben hier alleen de verhalen in de krant en daar baseren we allemaal onze mening op, en zijn nummer 1, 2 en 3 komen niet terwijl hij in theorie alle tijd had om er in ieder geval voor te zorgen dat tijd geen factor is….
IK GELOOF!!!!!!
Keihard vind ik sterk uitgedrukt, het hangt uiteindelijk van de andere kant af. Een trainer of speler kan onderhandelingen met Ajax gebruiken om zichzelf te promoten, daar doe je niets aan.
Als Kroes nog geen handtekening heeft onder het contract en Farioli wil naar de PL, wat dan?

Het zou wel naïef zijn, dat zeker. Het zou me verbazen van Kroes, want hij presenteert zichzelf als een gewiekste onderhandelaar. Hij heeft het allemaal volledig in de hand, vindt hij zelf. Als deze deal afketst, zorgt dat wel voor een deukje.
- Liberty
- Contacteer:
Tijdens zijn schorsing schermde Kroes met Graham Potter. Hij zou hem meenemen wanneer hij terug kon komen bij Ajax.
Is niet gelukt.
Er werd openlijk geflirt met Ten Hag over een terugkeer. Maar dat gaat hem niet worden.
Volgens de media (en ja, korreltje zout is heel groot) is Van Gaal benaderd. Die had er geen zin in.
En nu lijkt ook de deal met Farioli stuk te lopen.
Begint wel een patroon te worden en ik vind het persoonlijk wel als keihard falen. Kroes blijkt toch niet zo goed te zijn als hij zichzelf graag schetst.
Is niet gelukt.
Er werd openlijk geflirt met Ten Hag over een terugkeer. Maar dat gaat hem niet worden.
Volgens de media (en ja, korreltje zout is heel groot) is Van Gaal benaderd. Die had er geen zin in.
En nu lijkt ook de deal met Farioli stuk te lopen.
Begint wel een patroon te worden en ik vind het persoonlijk wel als keihard falen. Kroes blijkt toch niet zo goed te zijn als hij zichzelf graag schetst.
Tijd voor iets nieuws.
Het is nog niet afgeketst, toch?
Potter vond ik van meet af een onrealistische optie. LVG snap ik niet, die man is ziek en sowieso outdated. ETH is een no-brainer voor de meeste supporters, daar denk ik het mijne van.
Farioli ken ik niet, lijkt haalbaar, maar dan moet je het wel goed afhandelen natuurlijk. Het is op zich niet raar als een trainer de PL boven de ED verkiest, daar moet je rekening mee houden.
Volgens mij staat Farioli niet op pole position, ze willen liever McKenna.
Potter vond ik van meet af een onrealistische optie. LVG snap ik niet, die man is ziek en sowieso outdated. ETH is een no-brainer voor de meeste supporters, daar denk ik het mijne van.
Farioli ken ik niet, lijkt haalbaar, maar dan moet je het wel goed afhandelen natuurlijk. Het is op zich niet raar als een trainer de PL boven de ED verkiest, daar moet je rekening mee houden.
- Liberty
- Contacteer:
Nee, klopt. Daarom zei ik ook dat ik er van uit ga dat het al rond is. Er kwam de laatste dagen ook helemaal niets meer naar buiten en Kroes heeft een week gehad om met Nice te onderhandelen.
Mijn verwachting is nog steeds dat we volgende week wel nieuws gaan krijgen. Na de laatste speelronde.
Maar mocht de deal niet doorgaan dan wordt het wel een ander verhaal. Dan gaat Kroes toch op zijn muil.
Tijd voor iets nieuws.
Flikker toch op antisemiet ..Lionel schreef: ↑zo mei 19, 2024 6:46 amDatzelfde kan toch ook van jou gezegd worden, simpel mannetje.999 schreef: ↑za mei 18, 2024 11:46 pmBij jou faalt iedereen die het niet eens is met je ...Prachtig hoe jij blijkbaar overal bij bent en precies weet hoe en wat er onderhandeld wordt, of het nu hier over gaat, of het nu de problemen in de Gaza regio is of de regerings onderhandelingen zijn. Lol ..Lionel schreef: ↑za mei 18, 2024 8:48 pm
Heb je hem ook weer. Als Kroes na weken onderhandelen met trainers niet zijn top 4 heeft weten te strikken dan heeft hij toch gewoon gefaald?
Vooralsnog kom jij hier niet verder dan mega irritant zijn en niks inhoudelijks toevoegen behalve dat eeuwige gezeik van je.
En nee, ik wil je niet weg hebben. Dat gezeik is soms wel grappig![]()
Blij met de punten ...
- Liberty
- Contacteer:
Met Potter ben ik het eens. Maar Kroes (of mensen om hem heen) hebben die naam laten vallen om zichzelf erin te likken bij de achterban. Dat vind ik het kwalijkste eigenlijk.Yopii schreef: ↑zo mei 19, 2024 9:24 amPotter vond ik van meet af een onrealistische optie. LVG snap ik niet, die man is ziek en sowieso outdated. ETH is een no-brainer voor de meeste supporters, daar denk ik het mijne van.
Van Gaal was nooit serieus, maar ik betwijfel of het überhaupt waar is.
De verhalen rondom Ten Hag waren serieus (het geflirt was wel heel duidelijk) maar ook dit was toch geen serieuze optie. Om verschillende redenen.
En het klopt dat Farioli niet de eerste optie zal zijn bij Brighton. Daar zullen ze toch een grotere naam kunnen strikken.
Tijd voor iets nieuws.
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... an-t-schip
Kroes zou toch de stofkam door de organisatie halen? Waarom dan een functie bedenken voor een middelmatige trainer die je niet nodig hebt?
Zou dit ook gebeurd zijn als Schip niet het Ajax-DNA had? Wat voegt hij toe?
'Was het liefst hoofdtrainer gebleven', poeh! Zelfinzicht ho maar.
Kroes zou toch de stofkam door de organisatie halen? Waarom dan een functie bedenken voor een middelmatige trainer die je niet nodig hebt?
Zou dit ook gebeurd zijn als Schip niet het Ajax-DNA had? Wat voegt hij toe?

'Was het liefst hoofdtrainer gebleven', poeh! Zelfinzicht ho maar.

https://www.theguardian.com/football/20 ... dApp_Other
Dus Nice had voor de komst van Farioli al weinig tegendoelpunten.
https://www.northstandchat.com/threads/ ... 05/page-13
Ik keek even op dit Brighton-forum. Ik lees daar geen berichten die de belangstelling van Brighton voor Farioli concreet maken.
Wel komen oude bekenden van ons voorbij: Potter en Knutsen.
Ik keek even op dit Brighton-forum. Ik lees daar geen berichten die de belangstelling van Brighton voor Farioli concreet maken.
Wel komen oude bekenden van ons voorbij: Potter en Knutsen.

Ik snap eigenlijk niet dat Knutsen zo van het lijstje is verdwenen. Die laat eigenlijk al langere tijd zien wat Farioli allemaal wordt toegedicht op basis van zo’n 3 jaar ervaring als hoofdcoach.Yopii schreef: ↑zo mei 19, 2024 10:32 amhttps://www.theguardian.com/football/20 ... dApp_Other
Wel komen oude bekenden van ons voorbij: Potter en Knutsen.![]()
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Liberty
- Contacteer:
Tja, komt uit de hoek van Mislintat. Dat zal meespelen.Mr. Ajax schreef: ↑zo mei 19, 2024 11:40 amIk snap eigenlijk niet dat Knutsen zo van het lijstje is verdwenen. Die laat eigenlijk al langere tijd zien wat Farioli allemaal wordt toegedicht op basis van zo’n 3 jaar ervaring als hoofdcoach.Yopii schreef: ↑zo mei 19, 2024 10:32 amhttps://www.theguardian.com/football/20 ... dApp_Other
Knutsen heeft een kans gehad en zei nee. Mogelijk dat dat een rol speelt.
En hij laat het zien in de Noorse competitie. Dat is heel goed. Maar Frankrijk is wel een heel ander niveau.
Tijd voor iets nieuws.
Hij laat het ook in de Europa League/Conference League zien. Natuurlijk is Frankrijk van een ander niveau maar qua resultaat heeft Farioli het daar ook niet heel bijzonder gedaan.Liberty schreef: ↑zo mei 19, 2024 12:00 pmTja, komt uit de hoek van Mislintat. Dat zal meespelen.Mr. Ajax schreef: ↑zo mei 19, 2024 11:40 amIk snap eigenlijk niet dat Knutsen zo van het lijstje is verdwenen. Die laat eigenlijk al langere tijd zien wat Farioli allemaal wordt toegedicht op basis van zo’n 3 jaar ervaring als hoofdcoach.Yopii schreef: ↑zo mei 19, 2024 10:32 amhttps://www.theguardian.com/football/20 ... dApp_Other
Knutsen heeft een kans gehad en zei nee. Mogelijk dat dat een rol speelt.
En hij laat het zien in de Noorse competitie. Dat is heel goed. Maar Frankrijk is wel een heel ander niveau.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Liberty
- Contacteer:
Klopt.Mr. Ajax schreef: ↑zo mei 19, 2024 12:24 pmHij laat het ook in de Europa League/Conference League zien. Natuurlijk is Frankrijk van een ander niveau maar qua resultaat heeft Farioli het daar ook niet heel bijzonder gedaan.
Maar het zullen argumenten tegen Knutsen zijn. Het is maar Noorwegen.
Tijd voor iets nieuws.
Walgelijk en zielig mannetje. Janken als iemand iets zegt over je beroerde schrijfstijl maar dan wel met zoiets komen999 schreef: ↑zo mei 19, 2024 9:30 amFlikker toch op antisemiet ..Lionel schreef: ↑zo mei 19, 2024 6:46 amDatzelfde kan toch ook van jou gezegd worden, simpel mannetje.999 schreef: ↑za mei 18, 2024 11:46 pm
Bij jou faalt iedereen die het niet eens is met je ...Prachtig hoe jij blijkbaar overal bij bent en precies weet hoe en wat er onderhandeld wordt, of het nu hier over gaat, of het nu de problemen in de Gaza regio is of de regerings onderhandelingen zijn. Lol ..
En nee, ik wil je niet weg hebben. Dat gezeik is soms wel grappig![]()

IK GELOOF!!!!!!