En die zijn ook niet beter geworden in die 2,5 jaar. Toen hadden ze oa Haaland nog. Zegt vooral veel over onze ongekende crash.
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Precies. PSG speelde weer eens weinig klaar in een grote pot. En Brandt was de beste speler op het veld. Deed Mbappé mee?columbus schreef: ↑di mei 07, 2024 11:00 pmIk vond Dortmund wel goed spelen. Het zat met de ballen op de lat en paal zeker niet tegen maar echte uitgespeelde kansen heeft PSG nauwelijks gehad. Maatsen speelde zicht wel naar een plek in de EK selectie, misschien wel naar een basisplaats. En Brandt is altijd wel een goede middenvelder, wat een loopvermogen

- Jinne
- Site Admin
En Bellingham...
Ze hadden nu wel de lastigste poule met PSG, Milan en Newcastle. Daarna wat eenvoudiger met PSV en Atletico.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Klopt, die was ik vergeten. En Akanji toch ook?Jinne schreef: ↑wo mei 08, 2024 7:46 amEn Bellingham...
Ze hadden nu wel de lastigste poule met PSG, Milan en Newcastle. Daarna wat eenvoudiger met PSV en Atletico.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Miste drie opgelegde kansen, ongekend.Toen hadden ze oa Haaland nog
Op basis van beide wedstrijden wel.PSG speelde weer eens weinig klaar in een grote pot. En Brandt was de beste speler op het veld. Deed Mbappé mee?BVB gewoon verdiend door.
PSG had natuurlijk ook kunnen scoren: paal, paal, paal. Gaat er een in, dan kantelt de wedstrijd.
Moeten ze maar beter mikken. PSG speelde zeker voor rust helemaal niets klaar. BVB was voetballend gewoon beter. Na rust met wat kunst en vliegwerk overeind gebleven, maar verdiend door.
Vreemde knakker, die Luis Enrique. Moet het achterin dicht houden en kiest voor Beraldo (?) i.p.v. Skriniar. En moet scoren, maar houdt Kolo Muani van 100M op de bank.
Ieder jaar is het weer een hoogtepunt van het CL seizoen. De uitschakeling van PSG. 

Nil volentibus arduum
Hoe kun je supporter zijn van zo'n club? Ik vind Paris Saint Qatar helemaal niets. Het is wel fijn als ze eruit vliegen, inderdaad.
Net als de uitschakeling van Engeland op EK of WK, ook zo'n mooi moment.
Net als de uitschakeling van Engeland op EK of WK, ook zo'n mooi moment.

Vorige week liet hij Ramos (70/80 mio) ook op de bank. Denk overigens wel dat die ploeg beter af is zonder Mbappe. Die doet helemaal niks.wimpey schreef: ↑wo mei 08, 2024 8:34 amMoeten ze maar beter mikken. PSG speelde zeker voor rust helemaal niets klaar. BVB was voetballend gewoon beter. Na rust met wat kunst en vliegwerk overeind gebleven, maar verdiend door.
Vreemde knakker, die Luis Enrique. Moet het achterin dicht houden en kiest voor Beraldo (?) i.p.v. Skriniar. En moet scoren, maar houdt Kolo Muani van 100M op de bank.
IK GELOOF!!!!!!
Mbappé had na vorig seizoen al moeten vertrekken. Zijn motivatie is teruggelopen.
Overigens scoorde hij nog bijna, dat dan weer wel.
Overigens scoorde hij nog bijna, dat dan weer wel.
-
Zoals ik onze stagiaires leer: bijna is helemaal niet.
It's coming home! Heerlijk geen enkele Engelse ploeg bij de laatste 4 van de CL.
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad, lachen is dat.
PSG idem: dat speelt alleen om de CL te winnen. Bye bye.
Ik gun het Dortmund wel: mooie Traditionsverein, echte voetbalclub. Kan zich ook geen Mbappé permitteren.

PSG idem: dat speelt alleen om de CL te winnen. Bye bye.
Ik gun het Dortmund wel: mooie Traditionsverein, echte voetbalclub. Kan zich ook geen Mbappé permitteren.
Zou wel het mooiste zijn als zij de prijs ook pakken. Denk dat ik op de finaledag daar in de buurt ga kijken.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou mij overigens niet verbazen als het "gewoon weer" Real wordt, hoor.
Ligt voor de hand, als Real tenminste de finale haalt. Dit was Dortmunds finest hour.
De winnaar van vanavond wint de CL. Dortmund kan er weinig van. PSG ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
De Ligt en Mazraoui mooi in de basis vandaag. Eens kijken of zij nu wel de finale kunnen halen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Madrid speelt wat leuker / aanvallender dan vorige week.
Kane denkt dat hij Zidane is.
IK GELOOF!!!!!!
Nou idd. Leuk voor de wedstrijd

Geweldige pot. Mooie goal en de 1-1 terecht afgekeurd. Neuer nog steeds bizar goed. De Ligt erg sterk.
Mooie goal Davies