Welke aanvallers? Er staat 1 buitenspeler en die loopt zich steeds vastMarcel schreef:Aanvallers komen nog geen lantaarnpaal voorbij... wat een niveau.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Welke aanvallers? Er staat 1 buitenspeler en die loopt zich steeds vastMarcel schreef:Aanvallers komen nog geen lantaarnpaal voorbij... wat een niveau.
Onze mof is vergeten een vervanger voor Kudus op rechts te halen en een creatieve nummer 10. In plaats daarvan mogen we genieten van Akpom in het nummer 10 shirt en spelen we zonder rechtsbuiten999 schreef:Beetje " normaal " AJAX uit eerdere jaren zou hier met 0 - 5 gaan rusten .
Heel AJAX heeft het laten gebeuren, kijken niet verder dan hun eigen straatje .. Voor mij is dat dus niet te begrijpen, temeer omdat na 3 aankopen de terechte kritiek in bijna elke media sportprogramma te horen was ...Trab schreef: ↑zo mei 05, 2024 2:26 pmOnze mof is vergeten een vervanger voor Kudus op rechts te halen en een creatieve nummer 10. In plaats daarvan mogen we genieten van Akpom in het nummer 10 shirt en spelen we zonder rechtsbuiten999 schreef:Beetje " normaal " AJAX uit eerdere jaren zou hier met 0 - 5 gaan rusten .
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heeft veel punten gekost in makkelijke wedstrijden als tegenstander
999 schreef:Godtsverdonme ..
Maar wat denk jij tegen een ietsje betere back, waar zou ie dan staan kwa nivootje .
Ik denk dat je er echt wel meer voor kan vangen. Ondanks dat het een ontzettende prutser is heeft ie toch wel best een indrukwekkende moyenne. 20-25 moet kunnen lukken, als je ziet wat voor bedragen er voor bijvoorbeeld een Daramy werden betaald vanuit Frankrijk.
Tis net hoe dat je dat bekijkt,aan de ene kant een prima bedragje we verliezen er ( bijna) niks op bedrag , aan de andere kant zijn/is deze speler(s) gekocht om er ( behoorlijke) winst op te behalen ..