AFC Ajax - FC Twente zo 14 april 16:45
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - FC Twente zo 14 april 16:45
Mooi. All to play for komende 5 potjes
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Idd. Kut jong999 schreef:Hihi , kut van Wolswinkel, kan ie weer janken ..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het was niet goed, maar wel een terechte overwinning. Nog best een paar aardige kansen bij elkaar getoevald.
NEC krijgt nog AZ en Feyenooit
Laatste 30 minuten waren waarschijnlijk de beste van dit seizoen, wat vooral alles over dit seizoen zegt, maar toch.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
We hebben nog maar 1x van de top 3 gewonnen
Was wel zijn kant niet maar die Godts is wel heel erg balverliefd ..
Blij met de punten ...
Voortaan maar gewoon weer 4-3-3 spelen
Veel kappen draaien idd. Maar goed, tenminste iemand die een actie in huis heeft. Al kwam het er vandaag niet uit999 schreef:Was wel zijn kant niet maar die Godts is wel heel erg balverliefd ..
Volgens mij was de 1e helft uit bij PSV de beste helft dit seizoen. Toen werd er bij vlagen goed gevoetbald
I think I lost my fucking headache
Dit konden we wel even gebruiken geloof ik.
Het kan de komende wedstrijden zomaar weer mis gaan maar nu geloof ik dan weer een klein beetje in onze kansen om toch nog Europees voetbal af te dwingen.
Maar dat hebben wij dus weer. Zetten we een winning streak van 1 hele wedstrijd neer en dan is er volgende week geen Eredivisie.

Het kan de komende wedstrijden zomaar weer mis gaan maar nu geloof ik dan weer een klein beetje in onze kansen om toch nog Europees voetbal af te dwingen.
Maar dat hebben wij dus weer. Zetten we een winning streak van 1 hele wedstrijd neer en dan is er volgende week geen Eredivisie.
Nil volentibus arduum
Misschien goed voor herstel blessure spelers ..
Blij met de punten ...
Ja, zeker. Brobbey niet gelijk weer overbelasten. Misschien dat Henderson nog een keertje mee komt doen? We gaan nog een paar keer tegen ploegen spelen die onderin staan. Die gaan er een strijd van maken.
Nil volentibus arduum
-
Ik voel me al tijden als een hond die door zijn baas Ajax wordt mishandeld; en toch ga je iedere keer terug of ie misschien eens liefde geeft, want ja hondstrouw enzo.
En verdomd, vandaag was het baasje een beetje aardig…
En verdomd, vandaag was het baasje een beetje aardig…
Taylor was vandaag echt de beste man. Met zijn strijdlust was hij enorm belangrijk voor de ploeg. Echt genoten van zijn spel.
- Jinne
- Site Admin
Twente viel me wel tegen. Die hadden de wedstrijd van vorig weekend kennelijk niet gezien. Alleen in blessuretijd gingen ze ervoor.
Maar fijn dat we een keer een potje tegen de top 4 wonnen in de competitie.
Maar fijn dat we een keer een potje tegen de top 4 wonnen in de competitie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Nog een straf kwartier te gaan, maar NEC staat gelijk. Dan kan Ajax over NEC heen en stijgen we zowaar een plaats.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Historicus schreef: ↑zo apr 14, 2024 8:35 pmNog een straf kwartier te gaan, maar NEC staat gelijk. Dan kan Ajax over NEC heen en stijgen we zowaar een plaats.
Die zijn klaar.. maar AZ moet uit naar Nec en thuis tegen Twente... Als dat 0 punten wordt.. dan kan je nog 4e worden.. en waarom niet Ajax kringt oa Almere en Excelsior thuis..
Met deze selectie en staf zou een gods wonder zijn
Weer op zoek naar een Interim coach..
Als ze me aan het begin van het seizoen hadden gezegd dat ik vandaag blij zou zijn met het bereiken van de vijfde plaats had ik het niet geloofd. En vanmiddag geloofde ik niet dat het haalbaar was.
Na de bekerfinale eerst maar eens zien dat we van Excelsior winnen. Ik reken dit seizoen helemaal nergens op.

Na de bekerfinale eerst maar eens zien dat we van Excelsior winnen. Ik reken dit seizoen helemaal nergens op.
Nil volentibus arduum
Feit of fictie? Wat denken jullie? Als Hato niet was gaan liggen dan had de VAR niet genoeg tijd gehad om het Rensch penalty moment nog een paar keer terug te spoelen en hadden we die pingel niet gekregen omdat het spel alweer was hervat.
-
Goh, ik had deze uitslag niet verwacht!
Zou zomaar kunnen. Ik vond het niet echt een penalty eerlijk gezegd. Maar gelukkig gaf hij hemDubbel schreef:Feit of fictie? Wat denken jullie? Als Hato niet was gaan liggen dan had de VAR niet genoeg tijd gehad om het Rensch penalty moment nog een paar keer terug te spoelen en hadden we die pingel niet gekregen omdat het spel alweer was hervat.

Als we hem tegen hadden gekregen waren we boos geweest. Maar goed, laten we hem maar tellen. 

Nil volentibus arduum
Voor sommige overtredingen in de 16 meter is een penalty wel iets te zwaar. Maar Rensch wordt wel geraakt.
IK GELOOF!!!!!!