Ik zag het, niet zo netjes om het zo op te nemen. Mislintat was niet zo te spreken over een zekere collega van het leeghoofd.

Overigens bleek in hetzelfde item dat de terugkeer van Mislintat naar Dortmund rond zou zijn.
Moderator: mods
Ik zag het, niet zo netjes om het zo op te nemen. Mislintat was niet zo te spreken over een zekere collega van het leeghoofd.
Jij denkt dat ie achter zijn werk in Amsterdam staat
Maar 13 aankopen in 1 zomer is toch wel het andere uiterste? Zelfs de aankoop van Ramaj is discutabel te noemen gezien de aanwezigheid van Rulli en het feit dat hij zich meerdere keren heeft verschuild achter dat er eerst verkocht moest worden.Ajax Rules schreef: ↑vr apr 12, 2024 1:24 pmMooi dat Sven weer een mooie club heeft, zijn grote liefde zelfs (en een flinke stap vooruit zelfs op dit moment).
De man heeft het bij Ajax helaas zeer slecht gedaan, maar ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten en persoonlijkheid. De chaos bij Ajax en de verzachtende omstandigheden kun je niet wegdenken. Vrijwel geen enkele professional in het voetbal heeft trouwens alleen maar successen op zijn cv.
Ik sluit niet uit dat als een paar van die spelers in een goed draaiend team worden ingepast dat nog best goed uit kan pakken. Uiteindelijk zijn ze er in Duitsland van overtuigd dat hij diamantaugen heeft.999 schreef: ↑vr apr 12, 2024 1:27 pmJij denkt dat ie achter zijn werk in Amsterdam staat, je hebt hem toch gehoord tis allemaal de schuld van de T. ( alles wat er nu gebeurt bij AJAX ligt aan de Telegraaf, lol ) anders gezegd jij denkt dat ie met zulk kwaliteit bij Dortmund aan MAG komen zetten.Die schoppen hem na 2 spelers van die kwalitatief hetzelfde zijn als wat ie bij ons heeft gehaald onder zijn ...
Van die diamantogen waren er hier ook van overtuigd .. Probleem is natuurlijk wel dat hullie nu juist dat goed draaiend team naar benden trekkenDuke schreef: ↑vr apr 12, 2024 4:43 pmIk sluit niet uit dat als een paar van die spelers in een goed draaiend team worden ingepast dat nog best goed uit kan pakken. Uiteindelijk zijn ze er in Duitsland van overtuigd dat hij diamantaugen heeft.999 schreef: ↑vr apr 12, 2024 1:27 pmJij denkt dat ie achter zijn werk in Amsterdam staat, je hebt hem toch gehoord tis allemaal de schuld van de T. ( alles wat er nu gebeurt bij AJAX ligt aan de Telegraaf, lol ) anders gezegd jij denkt dat ie met zulk kwaliteit bij Dortmund aan MAG komen zetten.Die schoppen hem na 2 spelers van die kwalitatief hetzelfde zijn als wat ie bij ons heeft gehaald onder zijn ...
![]()
De slechtste ooit, AR.Ajax Rules schreef: ↑vr apr 12, 2024 2:55 pmKlopt, deze window was redelijk belabberd. Echt heel slecht.
Hij is nu buiten Duitsland dus twee keer (alle keren) mislukt. Bij Arsenal was het hopeloos en bij Ajax was het hopeloos.Ajax Rules schreef: ↑vr apr 12, 2024 1:24 pmMooi dat Sven weer een mooie club heeft, zijn grote liefde zelfs (en een flinke stap vooruit zelfs op dit moment).
De man heeft het bij Ajax helaas zeer slecht gedaan, maar ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten en persoonlijkheid. De chaos bij Ajax en de verzachtende omstandigheden kun je niet wegdenken. Vrijwel geen enkele professional in het voetbal heeft trouwens alleen maar successen op zijn cv.
En bij Dortmund en Stuttgart zeer goed. Hij had i.m.o. een prima track-record. Na Ajax heeft hij weer wat meer te bewijzen.peter schreef: ↑zo apr 14, 2024 7:45 amHij is nu buiten Duitsland dus twee keer (alle keren) mislukt. Bij Arsenal was het hopeloos en bij Ajax was het hopeloos.Ajax Rules schreef: ↑vr apr 12, 2024 1:24 pmMooi dat Sven weer een mooie club heeft, zijn grote liefde zelfs (en een flinke stap vooruit zelfs op dit moment).
Bij Stuttgart is ie toch ook na niet al te lange tijd de deur uitgetrapt?Ajax Rules schreef: ↑zo apr 14, 2024 12:15 pmEn bij Dortmund en Stuttgart zeer goed. Hij had i.m.o. een prima track-record. Na Ajax heeft hij weer wat meer te bewijzen.peter schreef: ↑zo apr 14, 2024 7:45 amHij is nu buiten Duitsland dus twee keer (alle keren) mislukt. Bij Arsenal was het hopeloos en bij Ajax was het hopeloos.Ajax Rules schreef: ↑vr apr 12, 2024 1:24 pmMooi dat Sven weer een mooie club heeft, zijn grote liefde zelfs (en een flinke stap vooruit zelfs op dit moment).
Yep. Als hij alleen maar in plaats van Akpom of Mikautadze een voltreffer voor rechtsbuiten had weten te halen, had dat al een bak gescheeld.