Het blijft alleen spannend met de risico's die hij blijft nemen. Wat Jose de Cauwer ook zo mooi zei: "Nog maar eens een stoeprand opzoeken..".
Hij weet natuurlijk echt wel wat 'ie doet maar ik zit toch twee of drie keer met schrik.

Moderator: mods
Ik denk dat het kan in deze vorm. Al gaat Pogacar daar wel echt een héél serieus probleem zijn. Dan komt 'ie toch wel echt op zijn terrein. Maar Mathieu is nu wel echt heel erg goed.
Walgelijk.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 07, 2024 3:23 pmWat een gestoorde idioot die een petje in het achterwiel van MvdP probeerde te gooien…
En AGR ook nog even binnen halen? Dat moet hij zelfs op 90% wel kunnen winnen denk ik.Marillion schreef: ↑zo apr 07, 2024 4:02 pmIk denk dat het kan in deze vorm. Al gaat Pogacar daar wel echt een héél serieus probleem zijn. Dan komt 'ie toch wel echt op zijn terrein. Maar Mathieu is nu wel echt heel erg goed.
En inderdaad een voorbeeld voor velen. Bijzonder sympathiek en altijd willen koersen.![]()
Pogacar in principe de (veel?) beter passende renner voor die koers, lijkt me. Maar hoe zit het met de vorm en de trainingsopbouw? Kan VdP zijn piek zo lang volhouden? En is het voor Pogacar een hoofddoel of meer een voorbereiding op de Giro?
Ja, je zou toch denken dat hij dan toch ook niet zo kansloos is.
Wel met Roglic, Pogacar, etc. toch? Maw: waarom maakt het uit dat het een oktober editie was?
Meer met de planning van het jaar te maken. Anders had ie hem ook wel eerder in het voorjaar gereden.Ajax Rules schreef: ↑ma apr 08, 2024 1:06 pmWel met Roglic, Pogacar, etc. toch? Maw: waarom maakt het uit dat het een oktober editie was?
Hoe kijk je daar nu tegenaan?