Ik zat er niet veel naast..WP_Legend schreef:Het ergste is dat het me eigenlijk weinig kan schelen als we met 5-0 nat gaan.
Tja gelatenheid...
Moderator: mods
Ik zat er niet veel naast..WP_Legend schreef:Het ergste is dat het me eigenlijk weinig kan schelen als we met 5-0 nat gaan.
Ruim 20 minuten de 6 vastgehouden. Daar kunnen we op voortborduren!
Welk geld? Dat hebben Schreuder en Mislintat allemaal uitgegeven.
De selectie als geheel is serieus onderkant Eredivisie he!
Mensen op dit forum hebben nog steeds niet door in welk moeras Ajax gezakt is. Complacency. We worden links en rechts door Nederlandse clubs ingehaald op innovatief en tactisch gebied. Om over Europa nog maar te zwijgen.
Schreuder en Mislintat hebben bagger voor goud geld gehaald. Je hebt gelijk: voor je het weet ben je als HSV, S04, Forest, Man U, Anderlecht. Als club blijft Ajax compleet verzaken. Bodem is nog niet bereikt.GangstaRiB schreef: ↑zo apr 07, 2024 3:33 pmDe selectie als geheel is serieus onderkant Eredivisie he!
Niet alleen die twee, in de top , de heren op het pluche , zit ook niks wat enige sjoege heeft van kwaliteit spelers en trainers is mijn idee/gevoel Na b.v. EtH bij Schreuder uit komen ( en dat goedkeuren ) dan snappen ze het daar boven ook niet ..wimpey schreef: ↑zo apr 07, 2024 3:43 pmSchreuder en Mislintat hebben bagger voor goud geld gehaald. Je hebt gelijk: voor je het weet ben je als HSV, S04, Forest, Man U, Anderlecht. Als club blijft Ajax compleet verzaken. Bodem is nog niet bereikt.GangstaRiB schreef: ↑zo apr 07, 2024 3:33 pmDe selectie als geheel is serieus onderkant Eredivisie he!
Amen.
Dan wordt het 4 -0 en 2 rode kaarten. Komt goed uit net voor Twente thuisWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 07, 2024 4:02 pmDeze selectie kan wedijveren voor de titel “slechtste Ajax ooit”. Maar dat betekent niet dat je zo apathisch assists moet geven aan de kakkerlakken. Er was 0 vechtlust. Verkoop op z’n minst je huid zo duur mogelijk, ga met (daar heb je het woord weer) grinta spelen. Vecht voor wat je waard bent. Dan verliest dit zooitje ongeregeld echt niet met 6-0. Alles begint je instelling, hoe goed of slecht je ook bent. En die instelling deugt niet. Dit is geen topsportmentaliteit.
Mwah, niet alleen van de Sar als spelers in de pictures staan om gehaald te worden zoals Gaai, Forbes. Medic ( en de bijbehorende transfersommen ) om maar wat te noemen ,moet er in elke bestuurslaag de alarm bellen afgaan is mijn mening ,
Ze mogen de selectie, staf en bestuur dan wel vrijkaartjes geven voor de Toppers.
Het is niet eens meer grappigHistoricus schreef: ↑zo apr 07, 2024 6:04 pmHeb je nog mazzel dat GA Eagles gelijkspeelt tegen Almere, zeg.