Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur
Moderator: mods
Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur
Patrick Kluivert en Seedorf dan maar.
IK GELOOF!!!!!!
in deze fase zeg ik: Why not...
slechter wordt het niet
misschien verrassen ze ons
slechter wordt het niet
misschien verrassen ze ons
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dit heb ik ook. Overigens niet als trainer maar als TD/AD. Zo ingewikkeld is het ook niet zou je denken.
Bogarde terug voor de verdediging.
IK GELOOF!!!!!!
zet die pascal jansen dan maar voor de groep.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Arthur schreef: ↑di apr 02, 2024 10:18 amHet probleem is dat degenen die boven in de boom zitten de ouwe lullen van de ledenraad zijn die zelf niks kunnen en alleen 'Ajax-DNA' en vriendjes zoeken om op de topposities neer te zetten. Hierdoor krijg je de rest van de organisatie ook nooit structureel op orde.
Heel soms gaat het goed als je zoals een Overmars tegelijkertijd voldoet aan het profiel en toevallig ook nog kwaliteiten hebt, maar meestal is het dus helemaal niks. Dit patroon zie je al decennia en er is geen enkel zicht op verbetering.
Helaas...
Iedere AD van buiten wordt afgebrand, dus wie heeft er zin in?
Die Kluivertjes zijn echt tokkies, laat maar zitten.
Molenaar en Jonk :-)
I think I lost my fucking headache
Hij is daar inmiddels toch al voor gestraft? Zou niet weten waarom hij daarna wel voor het Nederlands Elftal kon voetballen, en voor Ajax, maar niet een bestuursfunctie kan bekleden.
De door jou bewierookte AK heeft ook geen beste score. Dan maar iemand aanstellen die wel kon voetballen.
IK GELOOF!!!!!!
Een IQ boven de 90 is een pré.Zou niet weten waarom hij daarna wel voor het Nederlands Elftal kon voetballen, en voor Ajax, maar niet een bestuursfunctie kan bekleden.

Yep. De topkandidaten zullen Ajax links laten liggen.Yopii schreef: ↑di apr 02, 2024 10:31 amArthur schreef: ↑di apr 02, 2024 10:18 amHet probleem is dat degenen die boven in de boom zitten de ouwe lullen van de ledenraad zijn die zelf niks kunnen en alleen 'Ajax-DNA' en vriendjes zoeken om op de topposities neer te zetten. Hierdoor krijg je de rest van de organisatie ook nooit structureel op orde.
Heel soms gaat het goed als je zoals een Overmars tegelijkertijd voldoet aan het profiel en toevallig ook nog kwaliteiten hebt, maar meestal is het dus helemaal niks. Dit patroon zie je al decennia en er is geen enkel zicht op verbetering.
Helaas...
Iedere AD van buiten wordt afgebrand, dus wie heeft er zin in?
-
Zou het kunnen zijn dat Praag, Van Wijk, Blind en LvG (OBN) geschrokken zijn dat Kroes een buitenlandse TD (en wellicht ook trainer) wilde aanstellen en hem daarom nu geliquideerd hebben?
Zou mij niks verbazen eerlijk gezegd.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik denk dat de allereerste vraag die we bij een potentiële kandidaat moeten stellen is "zou een andere topclub ook in deze persoon geïnteresseerd zijn voor deze functie?".
Als het antwoord hierop "nee" is, moet er meteen een streep doorheen.
Je zult op deze manier wellicht een dark horse missen die anderen niet op de radar hadden, maar in 99% van de gevallen behoed je jezelf voor een incompetent persoon die om de verkeerde redenen zou worden aangesteld.
Als het antwoord hierop "nee" is, moet er meteen een streep doorheen.
Je zult op deze manier wellicht een dark horse missen die anderen niet op de radar hadden, maar in 99% van de gevallen behoed je jezelf voor een incompetent persoon die om de verkeerde redenen zou worden aangesteld.
gevaar is wel dat Kluivert niet door de financiële toetsing komt. Ik las verhalen dat hij serieuze gokschulden had.
Een AD/TD met gokschulden (en/of verslaving) is nogal chantabel en niet wenselijk.
Ajax kennende, komt hij er wel door en horen we het 10 maanden later
Een AD/TD met gokschulden (en/of verslaving) is nogal chantabel en niet wenselijk.
Ajax kennende, komt hij er wel door en horen we het 10 maanden later

Dan zou de T. zich niet achter Kroes scharen.De Dominee schreef: ↑di apr 02, 2024 10:45 amZou het kunnen zijn dat Praag, Van Wijk, Blind en LvG (OBN) geschrokken zijn dat Kroes een buitenlandse TD (en wellicht ook trainer) wilde aanstellen en hem daarom nu geliquideerd hebben?

Welnee, hij heeft gewoon onjuist gehandeld. Daarbij niet de gehele waarheid verteld.De Dominee schreef: ↑di apr 02, 2024 10:45 amZou het kunnen zijn dat Praag, Van Wijk, Blind en LvG (OBN) geschrokken zijn dat Kroes een buitenlandse TD (en wellicht ook trainer) wilde aanstellen en hem daarom nu geliquideerd hebben?
waarschijnlijk gedacht: alles voor mijn aanstelling telt niet als 'inside info' want ik werk er niet.
Behalve dat dit inside info is m.b.t. het feit dat hij er gaat werken.
De RvC is dat te horen gekomen, advies ingewonnen en na het debacle Overmars en Mislintat, geen enkel risico genomen.
en als het sommige colonnes goed uitkomt. Dan nog is het Kroes te verwijten dat zij een stok hebben gevonden.
de man is gewoon een sjacheraar en die wil je niet als AD.
Dit is na Mislintat de tweede keer op rij dat de RVC faalt door geen fatsoenlijke due diligence te doen. Wat in principe hun voornaamste taak is bij zo’n aanstelling. Eigenlijk moeten die allemaal per direct ophoepelen. Dit is echt te gek voor woorden.Yopii schreef: ↑di apr 02, 2024 10:51 amDan zou de T. zich niet achter Kroes scharen.De Dominee schreef: ↑di apr 02, 2024 10:45 amZou het kunnen zijn dat Praag, Van Wijk, Blind en LvG (OBN) geschrokken zijn dat Kroes een buitenlandse TD (en wellicht ook trainer) wilde aanstellen en hem daarom nu geliquideerd hebben?
Zou mij niks verbazen eerlijk gezegd.![]()
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Volgens mij zitten er nu andere mensen dan toen toch?Mr. Ajax schreef: ↑di apr 02, 2024 10:53 amDit is na Mislintat de tweede keer op rij dat de RVC faalt door geen fatsoenlijke due diligence te doen. Wat in principe hun voornaamste taak is bij zo’n aanstelling. Eigenlijk moeten die allemaal per direct ophoepelen. Dit is echt te gek voor woorden.Yopii schreef: ↑di apr 02, 2024 10:51 amDan zou de T. zich niet achter Kroes scharen.De Dominee schreef: ↑di apr 02, 2024 10:45 amZou het kunnen zijn dat Praag, Van Wijk, Blind en LvG (OBN) geschrokken zijn dat Kroes een buitenlandse TD (en wellicht ook trainer) wilde aanstellen en hem daarom nu geliquideerd hebben?
Zou mij niks verbazen eerlijk gezegd.![]()
Voor 3M p/j nog niet!! Je bent je leven kwijt, je anonimiteit, je bent publiek bezit. En je gaat er schoon in en komt er vuil uit. En opgebrand. Je krijgt die NSB-krant op je dak, je familie wordt een target.
Je kunt beter CEO van pak 'm beet ING of KLM zijn dan van Ajax. Voor de knaken en voor je gemoedsrust.
Precies, weg met al die mensen die Ajax willen 'helpen' (lees: overal mislukt zijn en een ingang zoeken).
Ik las dat Gullit racisme vermoedt als reden waarom Kluivert en Seedorf nergens aan de bak komen. Hmmm... Mij verbaasde het juist dat Kluivert zonder kwalificaties dikke banen kreeg bij PSG en Barelona - over geen kans krijgen gesproken. Dat hij er nergens wat van gebakken heeft, kun je de 'witte mensen' niet aanrekenen. En Seedorf, die werd zomaar trainer van Milan, maar ook hij heeft zijn kans verprutst.
Overigens zie ik hem niet als een loyale Ajacied: gratis de deur uit, contract als jeugdtrainer verscheuren omdat hij iets beters had, enz.
Kluivert heeft nog minder vlieguren dan van het schip...
Seedorf nog minder
Laat die mannen eens een paar jaar serieus een club trainen.
Wat het profiel m.i. moet zijn. Type leraar, mens, straight, voetbalknowhow.
Vangaal
Michels
Tenhag
Klopp
Seedorf nog minder
Laat die mannen eens een paar jaar serieus een club trainen.
Wat het profiel m.i. moet zijn. Type leraar, mens, straight, voetbalknowhow.
Vangaal
Michels
Tenhag
Klopp
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Dit inderdaad.Mano schreef: ↑di apr 02, 2024 10:51 amWelnee, hij heeft gewoon onjuist gehandeld. Daarbij niet de gehele waarheid verteld.De Dominee schreef: ↑di apr 02, 2024 10:45 amZou het kunnen zijn dat Praag, Van Wijk, Blind en LvG (OBN) geschrokken zijn dat Kroes een buitenlandse TD (en wellicht ook trainer) wilde aanstellen en hem daarom nu geliquideerd hebben?
waarschijnlijk gedacht: alles voor mijn aanstelling telt niet als 'inside info' want ik werk er niet.
Behalve dat dit inside info is m.b.t. het feit dat hij er gaat werken.
De RvC is dat te horen gekomen, advies ingewonnen en na het debacle Overmars en Mislintat, geen enkel risico genomen.
en als het sommige colonnes goed uitkomt. Dan nog is het Kroes te verwijten dat zij een stok hebben gevonden.
de man is gewoon een sjacheraar en die wil je niet als AD.
Bovendien lekte alles wat Kroes deed. Vond het maar irritant.
IK GELOOF!!!!!!
Types als Michels en Van Gaal kunnen nu echt niet meer: te autoritair.
LVG die zijn hulpje aan de aanvallers van MU liet uitleggen hoe vaak ze een bal mochten aanraken in het strafschopgebied... dikke middelvinger.
Een moderne coach is vooral een people manager. Wat Pep en Klopp doen is bijna bovenmenselijk: houd al die kikkers maar eens in de mand. De tijd dat je spelers kon wegschoppen is voorbij, ze vertegenwoordigen een bepaalde waarde.
LVG die zijn hulpje aan de aanvallers van MU liet uitleggen hoe vaak ze een bal mochten aanraken in het strafschopgebied... dikke middelvinger.
Een moderne coach is vooral een people manager. Wat Pep en Klopp doen is bijna bovenmenselijk: houd al die kikkers maar eens in de mand. De tijd dat je spelers kon wegschoppen is voorbij, ze vertegenwoordigen een bepaalde waarde.
jaja,wimpey schreef: ↑di apr 02, 2024 10:56 amVoor 3M p/j nog niet!! Je bent je leven kwijt, je anonimiteit, je bent publiek bezit. En je gaat er schoon in en komt er vuil uit. En opgebrand. Je krijgt die NSB-krant op je dak, je familie wordt een target.
Je kunt beter CEO van pak 'm beet ING of KLM zijn dan van Ajax. Voor de knaken en voor je gemoedsrust.
jij hebt vast een paar lijken in de kast

Wimpey kan Mislintat en Kroes overtreffen

ik ga er wel voor 3M zitten. Maak ik bij Bet365 een weddenschap over hoe lang ik er zit.
Denk dat ik voor 2025 de buurman ben van Steijn op Ibiza

Laatst gewijzigd door Mano op di apr 02, 2024 11:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.