Ik denk het wel. Tenzij NEC de beker wint. Dan hoeven ze daarna niet meer.
NEC
Moderator: mods
Re: NEC
Vernoem jij Arnhem nou naar je geslachtsdeel?
Levensgevaarlijk wordt het voor ze. Als ik hen was, zou ik bij Lent al in de broek poepen. Gewoon thuisblijven dus. Dan maar een reglementaire 3-0.
Levensgevaarlijk wordt het voor ze. Als ik hen was, zou ik bij Lent al in de broek poepen. Gewoon thuisblijven dus. Dan maar een reglementaire 3-0.
Bij de club waar tribunes steeds instorten en het thuispubliek bussen steevast vanuit de bosjes bekogelt maken ze er wel een enorm groot drama van zeg... 
Doorgaans is die derby gewoon een beroerde hotseknotsbegoniavoetbalwedstrijd. Opgeklopte onzin is het.
Er is trouwens ook nog een kans dat komende week definitief bekend wordt dat Vitesse ermee kapt komende zomer.

Doorgaans is die derby gewoon een beroerde hotseknotsbegoniavoetbalwedstrijd. Opgeklopte onzin is het.
Er is trouwens ook nog een kans dat komende week definitief bekend wordt dat Vitesse ermee kapt komende zomer.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als zelfs Cillissen een penalty stopt dan kan het toch niet meer misgaan?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ermee kapt? Hoe moeten we ons dat voorstellen? De club wordt opgeheven?Wouter schreef: ↑vr mar 29, 2024 5:58 pmBij de club waar tribunes steeds instorten en het thuispubliek bussen steevast vanuit de bosjes bekogelt maken ze er wel een enorm groot drama van zeg...
Hoop het niet, Vitesse is een club met historie.
Die stadion eigenaar stapt toch weer in de club? Als iets met de huur gebeurt zorgt dat toch voor wezenlijke financiële verlichting?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring