Die hebben volgens Pastoor zelf al een toptrainer.

Jansen: ik word er niet koud of warm van.
Moderator: mods
Bij de T zijn ze dol op dictators dus dat zit wel snor......
De keizer van de open deuren doet ook een duit in het zakje...Driessen: 'Jansen maakt goede kans op hoofdtrainerschap Ajax'
BRON VANDAAG INSIDE
Valentijn Driessen denkt dat Pascal Jansen een goede kans maakt om hoofdtrainer te worden bij Ajax. Dat laat de journalist weten bij Vandaag Inside. De voormalig trainer van AZ werd zondag nog gespot in de Johan Cruijff ArenA tijdens het duel Ajax - FC Utrecht. Naast Jansen noemt Driessen nog de namen van Erik ten Hag en Frank de Boer.
'Ik denk dat Pascal Jansen een goede kans maakt', antwoordt Driessen op de vraag wie de nieuwe trainer van Ajax wordt. Volgens hem zit er 'veel AZ' binnen Ajax. 'Alex Kroes, Marijn Beuker, Louis van Gaal die wel wat voor het zeggen heeft', doelt Driessen op de werknemers van Ajax die allen een verleden hebben bij de club uit Alkmaar.
'Het is allemaal AZ en ze hebben ook allemaal met Pascal Jansen gewerkt', vervolgt de Chef Voetbal van De Telegraaf. Driessen houdt er serieus rekening mee dat de onlangs bij AZ ontslagen oefenmeester in de toekomst bij Ajax te zien is. 'Ze zijn allemaal zo idolaat van wat er bij dat AZ gebeurt. Dus die kans is best aanwezig, dat hij het wordt.'
'Misschien dat Ten Hag nog een kandidaat is'
Naast oud-AZ-trainer Jansen noemt Driessen nog twee opties die het stokje van John van 't Schip kunnen overnemen bij Ajax. 'Frank de Boer werd genoemd. En misschien Erik ten Hag, want die gaat natuurlijk aan het einde van het seizoen wieberen daar (bij Manchester United, red.) .En anders wordt hij wel weggestuurd. Dus misschien dat hij nog een kandidaat is.'
Ja, zonder twijfel. Maar je hoeft geen Chef Voetbal bij de Telegraaf te zijn om die conclusie te kunnen trekken.
Waar doel je op, Lionel?
https://www.youtube.com/watch?v=qmGvUq64YTI
Ja? Is dat niet projectie van jouw kant? Ik vind Van 't Schip eigenlijk nog steeds best relaxed overkomen eigenlijk.
Gaaei is ook een ezel. Maar John is de trainer. Moet je hem openlijk vernederen? Keer op keer?
Ik val je niet aan, ik vond dit gewoon een grappige meme die hierover ging.Lionel schreef: ↑ma mar 11, 2024 1:06 pmGaaei is ook een ezel. Maar John is de trainer. Moet je hem openlijk vernederen? Keer op keer?
Ah excuus!
Op basis waarvan is John een betere trainer?
Dat zou natuurlijk kunnen. Maar ik meen een mix van berusting en vermoeidheid te zien. Iets wat op zichzelf ook niet heel gek zou zijn want hij is natuurlijk als doorsnee coach in een enorm lastige interim klus gestapt en daarbij speelt ook nog zijn privé situatie.Ajax Rules schreef: ↑ma mar 11, 2024 12:28 pmJa? Is dat niet projectie van jouw kant? Ik vind Van 't Schip eigenlijk nog steeds best relaxed overkomen eigenlijk.
Omdat die aankopen er geen hout van kunnen, Rishi. Ik zie echt hele slechte voetballers bij Ajax. Dat maakt van John geen goede trainer, maar wel een trainer met een selectie met zeer beperkte mogelijkheden.