Na een paar dagen vrij en wat experimenteren staat onze formatie natuurlijk als een huis. Dit kan alleen maar goed gaan.

Moderator: mods
We zijn football royalty!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo mar 06, 2024 12:05 amVerslijt me alsjeblieft niet voor gek, maar ik heb serieus een goed gevoel voor donderdagavond, op niets anders gebaseerd dan op onderbuik en hoop.
Cees de talisman, de man die zich bij Noorse Zee-arenden (of moet ik zeggen een soort arenden) rond de Noorse fjorden en een ijskoude wind een overwinning afsmeekte. Ik hoop dat je in Birmingham bij de opper Peaky Blinders zigeuner opnieuw je magie kan laten zien. We zullen het nodig hebben.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo mar 06, 2024 12:05 amVerslijt me alsjeblieft niet voor gek, maar ik heb serieus een goed gevoel voor donderdagavond, op niets anders gebaseerd dan op onderbuik en hoop.
Ik verslijt je voor gek.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo mar 06, 2024 12:05 amVerslijt me alsjeblieft niet voor gek, maar ik heb serieus een goed gevoel voor donderdagavond, op niets anders gebaseerd dan op onderbuik en hoop.
Er is dus een kans!'1 procent kans dat Ajax Conference League wint'
Statistiekenbureau Opta is niet erg optimistisch over de kansen van Ajax in de Conference League. Er is slechts één procent kans dat de Amsterdammers het toernooi winnen. De favoriet? Dat is volgens Opta de tegenstander van vanavond: Aston Villa.
Kunnen we vanavond een belangrijke stap zetten ..ferry schreef: ↑do mar 07, 2024 6:02 pmLeeft nog niet erg hier he?![]()
Zelfde opstelling als tegen Utrecht. Knallen maar, en dan maar zien waar het schip strandt/zinkt!
Opta geeft ons 1 procent kans om de conference league te winnen:
Er is dus een kans!'1 procent kans dat Ajax Conference League wint'
Statistiekenbureau Opta is niet erg optimistisch over de kansen van Ajax in de Conference League. Er is slechts één procent kans dat de Amsterdammers het toernooi winnen. De favoriet? Dat is volgens Opta de tegenstander van vanavond: Aston Villa.Ik geloof! Come on Ajax!
![]()
Hebben, met afstand, het hoogste aantal keer een speler van de tegenpartij buitenspel gezet in de competitie.
Best prima inderdaad. Op de plek van Taylor/Hlynsson moet een iets creatievere speler met een actie en op de plek van Gooijer iemand die vaker doorkomt.