Ajax - Utrecht 3-3-24
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: Ajax - Utrecht 3-3-24
Klopt. Zo om 14:10 uur heeft Ajax weer een wedstrijd verloren, staan we nog meer vol lul en hebben de spelers daarna weer een paar dagen vrij.
En John heeft geen flauw idee waar het nou echt mis gaat.
En John heeft geen flauw idee waar het nou echt mis gaat.
Tijd voor iets nieuws.
Als Kowet wint zometeen (staan nu met 1-0 voor) en wij morgen niet staan we 7de.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik kan mij moelijk opladen voor de resterende wedstrijden merk ik.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Zelf merk ik ook een bepaalde gelatenheid van we zullen wel weer verliezen. Bovendien is FC Utrecht samen met Ajax uit de onderste regionen geklommen, wat betekent dat ze waarschijnlijk wel goed weerstand zullen bieden. En ze hebben ook wel wat bekende namen in de ploeg.
En dan lees je dat 5-3-2 weer het systeem zal zijn, maar dat er niet op geoefend kon worden omdat Van 't Schip van mening is dat de spelers vermoeid zijn. Zal best, kan ik me ook wel voorstellen. Maar geen handige voorbereiding dan op de wedstrijd met FC Utrecht.
Vind het sowieso teleurstellend dat 5-3-2 al in het vorige duel geprobeerd werd.
En dan lees je dat 5-3-2 weer het systeem zal zijn, maar dat er niet op geoefend kon worden omdat Van 't Schip van mening is dat de spelers vermoeid zijn. Zal best, kan ik me ook wel voorstellen. Maar geen handige voorbereiding dan op de wedstrijd met FC Utrecht.
Vind het sowieso teleurstellend dat 5-3-2 al in het vorige duel geprobeerd werd.
Dat klopt niet per se.
Bij een nederlaag loop je echter wel in de middenmoot te sukkelen. Zou niet eens onterecht zijn

"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
HeujjheujjjheeeeuuuujjjjThijs schreef:12.15u
- Monkey Tonk
Gaaei werd de kwaaie omdat hij in de as, als laatste verdediger diep op de helft van de tegenstander, een bal verspeelde. Mijn vraag. Waarom loopt hij daar? Was het een corner waarbij hij de plek innam van een van de weergaloze koppers uit het centrum van de Ajax verdediging? Normaal zou ik het moment opzoeken op YouTube, maar in de trent van Ajax dat 5-3-2 erin gaat slijpen door er niet op te trainen ga ik me niet onnodig uitsloven. Ik blijf er zowiezo bij dat hij helemaal niks in de as te zoeken heeft. De vraag is dan natuurlijk wie daar wel hoort te staan. Hoe kom je via 5-3-2 uit op Gaaei als laatste man in het centrum diep op de helft van de tegenstander? Er is veel gezegd over de wissel die daarop volgde, maar leg dat dan eerst eens uit.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Ramaj; Gooijer, Rensch, Kaplan, Hato, Sosa; Henderson, Van der Boomen, Taylor, Hlynsson; Brobbey.
Vermoedelijke opstelling Utrecht: Barkas; Ter Avest, Van der Hoorn, Viergever, El Karouani; Okkels, Flamingo, Toornstra, Fraulo, Boussaid; Lammers.
Hup Ajax
Vermoedelijke opstelling Utrecht: Barkas; Ter Avest, Van der Hoorn, Viergever, El Karouani; Okkels, Flamingo, Toornstra, Fraulo, Boussaid; Lammers.
Hup Ajax

Mannsverk dus ipv Branco. Schiet mij maar lek.
En wat is dat voor bank ook?
En wat is dat voor bank ook?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
We worden belazerd. Laat de F-Side maar weer rellen of iets. Dit slaat nergens op.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We spelen weer met één aanvaller. Gezellig.
- peter
Ik zou in ieder geval kiezen voor wat meer creativiteit. Dit is wel echt armoe.
Overigens wel echt fijn dat Fitz Jim is teruggehaald. Dat geeft me een hoop rust.
Overigens wel echt fijn dat Fitz Jim is teruggehaald. Dat geeft me een hoop rust.
Welke creatieve speler had je in gedachte ( en geen half geblesseerden ) ..

Blij met de punten ...
Ron Jans heeft altijd een goede tactiek tegen Ajax Die heeft die vandaag niets eens nodig 

De technische staf zweert bij een vierkant op het middenveld. Ik zie liever een 2e spits en een 10 erachter. Wordt weer een wedstrijd met weinig kansen voor Ajax en Brobbey eenzaam voorinpeter schreef:We spelen weer met één aanvaller. Gezellig.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Viergever en vd hoorn zijn domme spelers, die moet je continue keuzes laten maken , nu wordt het eendimensionaal, fieldday voor deze houthakkers
- peter
- Monkey Tonk
Het wordt weer genieten van de automatismes. Er vliegen er automatisch twee in, bijvoorbeeld.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
Verzuipte zichzelf tegen AZ ..En we moeten ook weer niet overdrijven die creativiteit van Boomen ..
Blij met de punten ...
5-3-2?
- peter
Vind ons niet eens heel slecht. Erger me alleen aan een Sosa oa.