Spitsje hoor.
Moderator: mods
Veel te goed voor dit niveau.
Loopt enkel in de weg. Niveau HerculesGangstaRiB schreef: zo jan 21, 2024 5:22 pm Tahirovic mag lekker oprotten trouwens. Alles doet ie fout.![]()
![]()
Schijnt te trainen met Manhoef… een kooivechter ofzo? Helpt wel.
Ook rkc snijdt er makkelijk doorheen. Er is geen defensieve organisatie. Het middenveld is een rangeerterrein.
Martha geeft een bal weg, en het is gelijk gevaarlijk. Ajax staat inderdaad voor geen meter.wimpey schreef: zo jan 21, 2024 5:29 pmOok rkc snijdt er makkelijk doorheen. Er is geen defensieve organisatie. Het middenveld is een rangeerterrein.
Is een soort Stengs maar dan op de back positie. Erger me kapot aan die gastpeter schreef:Die Martha gun ik ook een fitnessabbo hoor.
Zijn voorzetten belandden altijd bij de 2e paal. Wellicht handig als daar iemand gaat staanMano schreef:Berghuis loopt ook weer te kutten. Hebben we die kakkies wel een dienst bewezen om die werkweigeraar van ze over te nemen.
Oprotten en nooit meer opstellen Schip anders Specsavers
Nee. Henderson is welkom. Iemand die coacht en de onderlinge afstanden bewaakt. En zo’n Taylortje uitkaffert als ie het weer eens niet opbrengt om z’n defensieve werk te doen.999 schreef: zo jan 21, 2024 5:39 pm Tis toch wel duidelijk dat de armoe op het middenveld en in de achterhoede zit, daar hoef je geen voetbal geleerde voor te zijn.
Ja, dit vind ik het allergrootste probleem mbt Berghuis op het moment. De meningen zijn verdeeld of het alleen een leuke Eredivisiespeler is of dat hij ook mee kan in de CL; of hij niet hard genoeg zijn best doet of juist te graag wil; etc.peter schreef: zo jan 21, 2024 5:01 pm Die bal van Berghuis in het begin moet ook op goal hè. AR riep daar ook al iets over. Met zijn traptechniek moet dat zelfs een goal zijn.
Maar bij 1 van de laatste voorzetten zie je Bergwijn wijzen naar de 2de paal om vervolgens naar binnen te trekkenTrab schreef: zo jan 21, 2024 5:42 pmZijn voorzetten belandden altijd bij de 2e paal. Wellicht handig als daar iemand gaat staanMano schreef:Berghuis loopt ook weer te kutten. Hebben we die kakkies wel een dienst bewezen om die werkweigeraar van ze over te nemen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk