Hij was natuurlijk wel ooit een belangrijke pion in de "extreem goede technische staf" van Oranje

Maar eens hoor, we hebben een betere nodig. Wel top dat hij bereid was om in te stappen.
Moderator: mods
Hij was natuurlijk wel ooit een belangrijke pion in de "extreem goede technische staf" van Oranje
Het was nóg beter geweest om een goede groep neer te zetten. Daar waren ook alle voorwaarden voor aanwezig. Helaas heeft Ajax de kolossale blunder gemaakt om Sar er niet tegelijk met Overmars uit te pleuren. Sindsdien is de pleuris uitgebroken. Meermaals.
Daar had ik nu geen enkele hoop meer op.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo jan 10, 2024 6:44 pmValentin Barco lijkt helaas naar Brighton te gaan.
Koop? Lage koopsom hopelijk? Goede spits
FeyenoordTransfermarkt (jullie weten wel wie ik bedoel) meldt dat zowel Ajax, PSV en Feyenoord in gesprek zijn met Isaac Babadi van PSV die op de plek van Misehouy speelt.
Nee, wie bedoel je?Andriy Demchenko schreef: ↑za jan 13, 2024 11:54 amFeyenoordTransfermarkt (jullie weten wel wie ik bedoel) meldt dat zowel Ajax, PSV en Feyenoord in gesprek zijn met Isaac Babadi van PSV die op de plek van Misehouy speelt.
Dat is die gozer die al die transfernieuwtjes rond Feyenoord had Joey.Yopii schreef: ↑ma jan 15, 2024 6:05 pmNee, wie bedoel je?Andriy Demchenko schreef: ↑za jan 13, 2024 11:54 amFeyenoordTransfermarkt (jullie weten wel wie ik bedoel) meldt dat zowel Ajax, PSV en Feyenoord in gesprek zijn met Isaac Babadi van PSV die op de plek van Misehouy speelt.![]()
Gaat Misehouy dan naar PSV?