Steven Bergwijn
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Steven Bergwijn
Nog steeds top target bij West Ham volgens Romano.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vriendje van de zaakwaarnemer. Geloof er weinig van.
West Ham staat de laatste jaren toch bekend als vrij succesvol op de transfermarkt? Ik kan me echt niet voorstellen dat ze bij hem zouden uitkomen.
Maar als dit soort berichten helpen om hem ergens te slijten hou ik het niet tegen.
Maar als dit soort berichten helpen om hem ergens te slijten hou ik het niet tegen.
Nil volentibus arduum
-
Wie, Romano? Die is doorgaans zeer betrouwbaar. VI meldt het ook.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
En halen we er dan een vervanger voor terug mocht ie echt vertrekken? Moet eigenlijk wel. Of gaan we het seizoen uitspelen met Axel Dongen, Forbs en Banel op de flanken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Godts, Forbs en VAD lijkt me voldoende.
-
voldoende voor wat?
-
Plek 3 in de Eredivisie. Het is niet ideaal, maar andere posities hebben eerder aandacht nodig.
Godts is geblesseerd, Axel Dongen om de haverklap ook (en heeft nog niet eens laten zien mee te kunnen in de eredivisie) en Forbs kan totaal niet voetballen. Dat je daarmee 3de kan worden dit seizoen lijkt mij echt flink wishful thinking.De Dominee schreef: ↑zo jan 07, 2024 7:10 amPlek 3 in de Eredivisie. Het is niet ideaal, maar andere posities hebben eerder aandacht nodig.
-
Wellicht. Bergwijn moet echter gewoon verkocht worden want ja regelmatig onze slechtste man. Peperduur ook.
Een nieuwe speler moet vooral Godts niet blokkeren. Groot talent.
Een nieuwe speler moet vooral Godts niet blokkeren. Groot talent.
Lijkt mij ook hoor. Die jongen moet gaan spelen.
Vraag is wel hoe het met zijn blessure staat. Hij is ook nog niet mee geweest op trainingskamp. Maar stel dat je Bergwijn relatief goed kunt verkopen dan moet je dat echt altijd doen. Zit je dan een keer in de situatie dat Godts niet fit is dan moet je maar een keer improviseren.
Vraag is wel hoe het met zijn blessure staat. Hij is ook nog niet mee geweest op trainingskamp. Maar stel dat je Bergwijn relatief goed kunt verkopen dan moet je dat echt altijd doen. Zit je dan een keer in de situatie dat Godts niet fit is dan moet je maar een keer improviseren.
Nil volentibus arduum
Leuk allemaal maar wie koop je dan? Koop dan niemand zou ik zeggen. Bergwijn zou normaal je beste speler zijn. En dan iemand kopen die Godt niet in de weg zit, dus koop je een nog mindere speler? Laten we eerlijk zijn, Godt is absoluut talentvol maar heeft ook niet meer dan een paar invalbeurten in de benen
-
Misschien koop je een rechtsbuiten die bij nood ook op links uit de voeten kan. Of je huurt iemand.
Hoe dan ook: Bergwijn moet verkocht worden.
Hoe dan ook: Bergwijn moet verkocht worden.
Ik zou Bergwijn zeker niet verkopen in de winterstop. In de zomer prima, maar nu niet.Mr. Ajax schreef:Godts is geblesseerd, Axel Dongen om de haverklap ook (en heeft nog niet eens laten zien mee te kunnen in de eredivisie) en Forbs kan totaal niet voetballen. Dat je daarmee 3de kan worden dit seizoen lijkt mij echt flink wishful thinking.De Dominee schreef: ↑zo jan 07, 2024 7:10 amPlek 3 in de Eredivisie. Het is niet ideaal, maar andere posities hebben eerder aandacht nodig.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
@De Dominee: VAD zit vandaag niet eens op de bank. Banel (en ‘zelfs’ Misehouy) wel.
-
Dus jij wilt dikke Bergwijn houden met zijn topsalaris? Terwijl hij wekelijks de minste is? En transfer waarde vertegenwoordigt?
Zeg het maar hoor.
Bijzonder simplistische kijk op de situatie, vind ik.De Dominee schreef: ↑zo jan 07, 2024 12:19 pmDus jij wilt dikke Bergwijn houden met zijn topsalaris? Terwijl hij wekelijks de minste is? En transfer waarde vertegenwoordigt?
Zeg het maar hoor.
Ik wil vooral weten dat je spelers hebt waarmee je nog een reeele kans maakt op plek 3. Stellen dat je dat met Forbs, VAD en Godts kan heeft werkelijk niks met de realiteit te maken (onder andere doordat twee van die drie nu en/of vaak niet fit zijn). Nog even en je gooit Kalokoh ook nog op dat lijstje van je.
Idd. Wat is dit voor onzin? Bergwijn is op dit moment de beste optie op links. Gewoon houden en in de zomer kijken we verder.Mr. Ajax schreef:Bijzonder simplistische kijk op de situatie, vind ik.De Dominee schreef: ↑zo jan 07, 2024 12:19 pmDus jij wilt dikke Bergwijn houden met zijn topsalaris? Terwijl hij wekelijks de minste is? En transfer waarde vertegenwoordigt?
Zeg het maar hoor.
Ik wil vooral weten dat je spelers hebt waarmee je nog een reeele kans maakt op plek 3. Stellen dat je dat met Forbs, VAD en Godts kan heeft werkelijk niks met de realiteit te maken (onder andere doordat twee van die drie nu en/of vaak niet fit zijn). Nog even en je gooit Kalokoh ook nog op dat lijstje van je.
Precies, de alternatieve zijn er nog lang niet klaar voor of gewoon slechter. Zelfde telt voor Berghuis. En niemand zegt dat deze 2 spelers klasbakken zijn, maar wat er achter zit is niet beter .En we willen toch betere spelers ..Trab schreef: ↑zo jan 07, 2024 12:36 pmIdd. Wat is dit voor onzin? Bergwijn is op dit moment de beste optie op links. Gewoon houden en in de zomer kijken we verder.Mr. Ajax schreef:Bijzonder simplistische kijk op de situatie, vind ik.De Dominee schreef: ↑zo jan 07, 2024 12:19 pm
Dus jij wilt dikke Bergwijn houden met zijn topsalaris? Terwijl hij wekelijks de minste is? En transfer waarde vertegenwoordigt?
Zeg het maar hoor.
Blij met de punten ...
-
Oke. Oneens dan. Ik vind Bergwijn een van de slechtste spelers op het veld in 9/10 wedstrijden. Forbs brengt (op links) mi hetzelfde of meer. En dat zegt genoeg. Godts is zelfs een verbetering, mits fit uiteraard.
Dat het nog beter kan lijkt me duidelijk. Maar ik vind Bergwijn zeker geen sterkhouder.
Dat het nog beter kan lijkt me duidelijk. Maar ik vind Bergwijn zeker geen sterkhouder.
Het enige wat dat dikgedrukte zegt is dat JIJ dat vind, meer niet :)De Dominee schreef: ↑zo jan 07, 2024 1:52 pmOke. Oneens dan. Ik vind Bergwijn een van de slechtste spelers op het veld in 9/10 wedstrijden. Forbs brengt (op links) mi hetzelfde of meer. En dat zegt genoeg. Godts is zelfs een verbetering, mits fit uiteraard.
Blij met de punten ...
-
Dat zeg ik toch ook? Ik vind. Volgens mij is het forum daarvoor: meningen uitwisselen.
Als anderen hem niet zo slecht vinden, begrijp ik hun standpunt beter. Ik ben het echter met hen oneens.
Als anderen hem niet zo slecht vinden, begrijp ik hun standpunt beter. Ik ben het echter met hen oneens.
De Dominee schreef: ↑zo jan 07, 2024 2:52 pmDat zeg ik toch ook? Ik vind. Volgens mij is het forum daarvoor: meningen uitwisselen.

Blij met de punten ...
Zoals al gezegd; West Ham heeft geen interesse. Trucje van de zaakwaarnemer om de interesse van andere clubs op te wekken. Bergwijn wil dolgraag vertrekken bij Ajax. Wat ik me nog kan voorstellen ook.
Laatst gewijzigd door Alexander op zo jan 07, 2024 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.