Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Zeker. Maar ze stonden in die wedstrijd ook niet lang op achterstond. Atletico heeft die wedstrijd nooit heel lang achter gestaan. Stonden vlak na rust op voorsprong en gingen toen lekker verdedigen.
Slot is er wel een meester in om mensen te manipuleren. En in Rotterdam slikken ze alles als zoete koek.
Slot is er wel een meester in om mensen te manipuleren. En in Rotterdam slikken ze alles als zoete koek.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik kijk ook met een half oog, maar het is niet veel nee. Vooral van Feyenoord schrik ik een beetje, want daar moet dit toch ook voelen als de laatste kans?
Mijn indruk is dat hun wil om niet te verliezen groter is dan de wil om te winnen.
Nil volentibus arduum
-
Typisch Feyenoord. Dat is geen club on de grootste te zijn, of de beste. Die moeten lekker guerrilla oorlogje voeren.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- peter
Saibari. Knappe loopactie dit na gepruts van Geertruida. Speelt sowieso erg matig. Net zoals die Wieffer.
- peter
En bijna Luuk met een prachtige 0-2.
Boscagli 0-2.
Boscagli 0-2.
-
Zijn ook gewoon matige voetballers. Die presteren dus naar niveau.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Fout van Minteh toch? Saibari is echt een leuke speler.
Game over. Mbesv is duidelijk sterker.
Game over. Mbesv is duidelijk sterker.
- peter
Die Boscagli komt uit de koker van onze Thomas toch? Dat vind ik echt een heel fijne verdediger.
De Coolsingel wordt weer leeg 

-
Jarenlang ballwatcher bij PSV en zwakke plek. Het is nu dat Bosz hem in zijn kracht zet.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
- peter
Ja, vind het eigenlijk meer een Ajax verdediger ook. Zou bij ons heel goed passen denk ik.Andriy Demchenko schreef: ↑zo dec 03, 2023 1:53 pmJarenlang ballwatcher bij PSV en zwakke plek. Het is nu dat Bosz hem in zijn kracht zet.
- peter
Bijna 0-3 dit. Zit geen enkele lijn in bij dat Feyenoord.
Ik kijk wel echt te weinig Feyenoord, want elke keer als ik kijk dan valt die Gimenez tegen.
Ik kijk wel echt te weinig Feyenoord, want elke keer als ik kijk dan valt die Gimenez tegen.
-
Het is een hele goede opbouwer en technisch in de combinatie ook prima. Als hij een beter ruimtelijk inzicht had gehad bij zijn verdedigende spel dan had je een soort Daley Blind gehad.peter schreef: ↑zo dec 03, 2023 1:53 pmJa, vind het eigenlijk meer een Ajax verdediger ook. Zou bij ons heel goed passen denk ik.Andriy Demchenko schreef: ↑zo dec 03, 2023 1:53 pmJarenlang ballwatcher bij PSV en zwakke plek. Het is nu dat Bosz hem in zijn kracht zet.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Slot wisselde zijn elftal met die twee aanvallers erbij ook wel definitief uit de wedstrijd.
Nil volentibus arduum
Hahaha inkoppertje met die middelmatige voetballers 2de plek Ajax aankopen KKD nee daar komen we ver mee... We hebben 0-4 verloren van een club die jaren niet kon winnen in Amsterdam Nu zijn wij middelmaat en hoogstens plek 5 En P¥$¥££ kampioen voor de winterstop ( virtuele stand)
Laatst gewijzigd door Toppie op zo dec 03, 2023 2:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blunder Brainitez 1-2
- peter
Wat een keeper is dit joh.
-
Denk dat ie Ramalho deze goal aanrekent. Van Aanholt is ook een brokkenpiloot.
- peter
Die Wieffer is toch echt niet zo goed? Van alles niks is dat.
Met één handje naar de bal duiken.. Verbaast het je dat ik die Rulli van jullie inderdaad een veel betere keeper vind?