Tahirovic en Forbs zijn heel slecht. Sosa kan niet verdedigen in dit systeem. Forbs kan er echt geen reet van hè.

Moderator: mods
Eddie Murphy Wimpeywimpey schreef:Leuke wedstrijd op laag niveau.
Tahirovic en Forbs zijn heel slecht. Sosa kan niet verdedigen in dit systeem. Forbs kan er echt geen reet van hè.
Mij leek dat Brobbey helemaal mis zat bij de 2-1.
Nee hoor ..
Neukt teveel de laatste tijdwimpey schreef:Taylor
Die goser heeft zo’n belabberde techniek. Alles springt van z’n voet. Hoe heeft ooit bij City kunnen belanden?999 schreef:Die Forbs is echt erg ..
Ongekend he. Iedere aankoop is een mislukkeling. Bijna knap om dat voor elkaar te krijgen.wimpey schreef: do nov 30, 2023 9:53 pm
Het grote probleem zijn die aankopen met verborgen talenten. Ik geloof bijv. niet dat Forbs ooit op voetbal heeft gezeten. Gaaei is vast ook een fijne knul. Sosa is een wing-back. Tahirovic vind ik positioneel heel zwak. Blijft een enigma: hoe kom je bij dit niveau spelers voor Ajax uit?
Komt door verkeerd drukzetten. Staan met 3 man centraal tegen 2 cv’s van hun. Als de keeper hem er dan overheen legt staat de back helemaal vrijwimpey schreef:Die Bergwijn laat het weer lopen hè. 1-0, 3-2.
Tel daarbij op Rensch en Bergwijn..Alexander schreef: do nov 30, 2023 10:03 pmOngekend he. Iedere aankoop is een mislukkeling. Bijna knap om dat voor elkaar te krijgen.wimpey schreef: do nov 30, 2023 9:53 pm
Het grote probleem zijn die aankopen met verborgen talenten. Ik geloof bijv. niet dat Forbs ooit op voetbal heeft gezeten. Gaaei is vast ook een fijne knul. Sosa is een wing-back. Tahirovic vind ik positioneel heel zwak. Blijft een enigma: hoe kom je bij dit niveau spelers voor Ajax uit?
Vitesse en Marseille kunnen er geen hout van. Ajax ook niet.GangstaRiB schreef: do nov 30, 2023 10:06 pm Vitesse was een fluke. Ajax gaat het lastig krijgen tegen alles uit het linkerrijtje Eredivisie.
![]()