Benjamin Tahirovic
Moderator: mods
Re: Benjamin Tahirovic
Naar JA hiermee. Zit maar één versnelling op: de achteruit. Lijkt de oplossing dus niet te zien. Hij biedt zich niet aan in de opbouw, zet geen druk op man en bal, verovert dus geen ballen.
Zet Vos er maar neer. Die heeft veel meer talent.
Zet Vos er maar neer. Die heeft veel meer talent.
Toen hij werd gehaald hadden alle alarmbellen al moeten rinkelen. Niet 1 keer gezien door de scouting van Ajax en 8 miljoen voor op tafel gelegd. Dat had voor iedereen in de directie en RvC al een red flag moeten zijn.
Die jongen heeft onder Mourinho gespeeld: geen risico.
Hij begon aardig bij Ajax, maar nu is hij net zo slecht als de rest.
Is dat een belangrijk criterium? Forbs is snel....
-
Viel tegen gisteren. Gebaseerd op zijn eerste optredens ben ik geneigd te denken dat hij beter kan, maar het wordt wel tijd dat hij het gaat laten zien.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Loopt in twee achtereenvolgende wedstrijden niet mee met een doelpuntenmaker…
IK GELOOF!!!!!!
-
Lijkt me geen (enige) 6 in een 4-3-3. Meer een tweede 6 of iets hoger op het veld.
-
Ach was een slechte pot maar ik heb die jongen nog niet afgeschreven. Wordt wel interessant als we Mannsverk straks terug hebben.De Dominee schreef: ↑vr okt 27, 2023 12:46 pmLijkt me geen (enige) 6 in een 4-3-3. Meer een tweede 6 of iets hoger op het veld.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Blij met de punten ...
Grappig hoe mensen anders kijken. Mossou vand tahirovic gister een goede pot spelen geloof ik
I think I lost my fucking headache
-
Zeker. Dat lijkt me echt een goede speler.Andriy Demchenko schreef: ↑vr okt 27, 2023 1:11 pmAch was een slechte pot maar ik heb die jongen nog niet afgeschreven. Wordt wel interessant als we Mannsverk straks terug hebben.De Dominee schreef: ↑vr okt 27, 2023 12:46 pmLijkt me geen (enige) 6 in een 4-3-3. Meer een tweede 6 of iets hoger op het veld.

Branco - Vos - Mannsverk
Danwel als 4-3-3 middenveld danwel tussen 2 wingbacks (Sosa en Gaaei).
-
Als er iemand geen verstand van voetbsl heeft is het Mossou wel.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Volgens PakSchaal Podcast staat hij in de belangstelling van SC Freiburg.
Zou mooi zijn als we die voor een leuk bedragje kunnen slijten. Hij gaat nooit Ajax materiaal worden.
Ooit verkochten we aan grote clubs. De aankopen van Mislintat kunnen naar Lille, Freiburg. Of terug naar hun vorige club.De Dominee schreef: ↑do jan 25, 2024 7:10 pmVolgens PakSchaal Podcast staat hij in de belangstelling van SC Freiburg.
We hebben Kenneth Vermeer toch ooit aan een kleine club verkocht?
Hopelijk wordt die graftak verkochtLionel schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... lopen.html
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tahirovic weg. Wat een TD hebben we toch 

In de uitverkoop ja. Kroes kan niet zo goed verkopen hè. Misschien had die idioot geen boek moeten schrijven en zich niet zo vaak zo kritisch moeten uitlaten
3 miljoen voor Tahirovic is natuurlijk lachwekkend.

3 miljoen voor Tahirovic is natuurlijk lachwekkend.
IK GELOOF!!!!!!
Het is inderdaad niet zo veel. Aan de andere kant, die jongen heeft dit seizoen geloof ik 1x in mogen vallen. We kunnen stellen dat we niet kijken naar het kwalitatief sterkste Ajax, dus dat zegt ook wel iets. En het is volgens mij nou ook weer niet zo dat de clubs in de rij staan om die jongen te kopen. Die jongen gaat niet uit luxe naar Denemarken.
Dus hoeven we ook niet te doen alsof AK het fantastisch heeft gedaan. Die was toch ook degene van wie ze naar Jong moesten?
IK GELOOF!!!!!!