Is uitgesteld. Nieuwe tijd : Vanavond in NOS studio Live is nu de planning ...

Moderator: mods
Is uitgesteld. Nieuwe tijd : Vanavond in NOS studio Live is nu de planning ...
Hij wil het zelf...'Als Ajax denkt dat dat (een ontslag, red.) de oplossing is om resultaten te boeken, wie ben ik dan om dat tegen te houden?', vraagt Steijn zich af. 'Op basis van de resultaten heb ik er begrip voor, op basis van wat we hopelijk nog kunnen bewerkstelligen niet.
Studio Voetbal: En Pierre jij hebt een nieuwtje?
Hopen doen ze maar op de wc, eruit met die beunhaas.
Ajax zit collectief in een koker van verstandsverbijstering???
Jan van Halst kan hem denk ik ontslaan (of op non-actief stellen). De RvC kan denk ik alleen de directieleden naar huis sturen.GangstaRiB schreef: ↑zo okt 22, 2023 5:54 pmHet is de perfect storm.
Een rampzalige TD die de voordeelbakken van de Big Bazar heeft leeggekocht geeft Steijn (en de rest van de organisatie) het rookgordijn om alle schuld op de Duitser te schuiven.
Ook mooi dat Steijn zelf al wekenlang de vermoorde onschuld speelt. Geen regie over aankopen. Na verliespartijen braaf vertellen dat zijn lot onbekend is… bla bla bla bla.
En wie kan hem ontslaan eigenlijk? Huntelaar is out, Sven is out. Is er nog iemand die hem kan ontslaan?![]()
Stiekem best logisch; dat zijn twee wedstrijden die we sowieso niet winnen. Daarna vliegt ie eruit. Maakt het afbreukrisico voor de opvolger wat kleiner.
Creerde alle mogelijkheden om oud Vitessenaar Flamingo ook een mooie dag te bezorgen.
Hoho. We kunnen de nacompetitie nog winnen. Maar dan moeten we wel die plek 16 weten te pakken. En te houden.
Het klinkt logisch, maar mijn vertrouwen in de organisatie is zo laag dat ik nooit geloof dat er een redelijke argumentatie achter het gebrek aan ontslag zit. Volgens mij durven ze gewoon geen beslissing te nemen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo okt 22, 2023 7:15 pmStiekem best logisch; dat zijn twee wedstrijden die we sowieso niet winnen. Daarna vliegt ie eruit. Maakt het afbreukrisico voor de opvolger wat kleiner.
(Godskolere, hij moet er gewoon UUUUUUIIIIT!!!!)