Rugby
Moderator: mods
Re: Rugby
Phoe wat een pot rugby. Zuid Afrika verliest maar was m.i. de betere ploeg. Wat een power. Leveren 11 punten in… zonde zonde zonde
Vond de laatste call van de scheids net te snel. Volgens mij kon er gewoon doorgespeeld worden
Vond de laatste call van de scheids net te snel. Volgens mij kon er gewoon doorgespeeld worden
Ref O’Keefe was bepaald niet tegen Ierland.
Wat een pot joh. Bizar hoog niveau. Ierland heeft 130 profs! Ze doen iets heel erg goed door zo’n team op de been te brengen. Lowe die effe Etzebeth lift.
Echt een briljant team.
Bokke missen Marx (hooker). Pollard zal Libbok vervangen op 10. Hopelijk halen deze teams de finale. Verreweg de besten.

Wat een pot joh. Bizar hoog niveau. Ierland heeft 130 profs! Ze doen iets heel erg goed door zo’n team op de been te brengen. Lowe die effe Etzebeth lift.

Bokke missen Marx (hooker). Pollard zal Libbok vervangen op 10. Hopelijk halen deze teams de finale. Verreweg de besten.
Daar waren ze het zelfs op de Ierse TV over eens

Maar wát een pot rugby, zo een waarbij je zelf bekaf bent na afloop. :-) Geweldig. Hoe fit moet je zijn om zo'n pot 8 minuten met deze intensiteit vol te houden? Niet normaal.
- Jinne
- Site Admin
Geen verassingen toch? Buiten Fiji voor Australië. Maar dat is meer op basis van verleden. Meeste poules hadden wel 1 team te veel en de topper gelijk in ronde 1.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nee, geen verrassingen. Dat Fiji gister verloor was de enige verrassing. Ierland, Engeland en Wales zullen de halve finales wel halen. Frankrijk vs Boks is m.i. echt 50/50.
Engeland is erg slecht. Die waren er in iedere andere poule uit geweest.
-
Een paar wedstrijden rugby kijken en je ergert je daarna ka-pot aan al die voetballers die na een lichte aanraking terminaal op de grond liggen.
Het zou me briljant lijken om Getafe een keertje te zien rugbyen tegen Ierland.
Het zou me briljant lijken om Getafe een keertje te zien rugbyen tegen Ierland.
Voetbal is best een saai kijkspel, vergeleken met rugby. En al die B-acteurs van een kilo of 60 die zich als kinderen gedragen maken het nog veel erger.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di okt 10, 2023 9:57 amEen paar wedstrijden rugby kijken en je ergert je daarna ka-pot aan al die voetballers die na een lichte aanraking terminaal op de grond liggen.
Argentinie door ten koste van Wales. Dat was niet de beste wedstrijd, maar dat was niet onverwacht.
Zo dadelijk Ierland tegen de All Blacks, dat moet haast wel een kraker worden. De winnaar staat praktisch in de finale, lijkt me.
@Zeux; in Londen voor NFL? :-)
Zo dadelijk Ierland tegen de All Blacks, dat moet haast wel een kraker worden. De winnaar staat praktisch in de finale, lijkt me.
Haha, nee. Business. Maar pak rugby zo even mee in de pub.ferry schreef:Argentinie door ten koste van Wales. Dat was niet de beste wedstrijd, maar dat was niet onverwacht.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik merk dat ik het te weinig kijk. Snap soms niet waarom ze penalty kick krijgen en soms ook niet waarom ze bal kicken (zeker balverlies) ipv van ‘gooiend’ opbouwen.
Mis de fijne kneepjes van het spel.
En is de scrum afgeschaft?
Mis de fijne kneepjes van het spel.
En is de scrum afgeschaft?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het moet niet. Maar je staat als ploeg onder druk en vaak in de buurt van je eigen try line. Een kick geeft wat lucht om te herorganiserenzeux schreef:‘Moet’ je kicken als je in een aanval de bal mist en laat vallen, zonder dat je getackled bent?