Ik kan alleen reageren wat ik zie, en hoorde in mijn omgeving, mijn mening is dat als Mislintat kwa spelers zo op de solotoer gaat, ik me niet kan voorstellen dat hij dan luistert naar " er moet perse een Nederlandse komen " en zeker niet als een buitenlandse trainer meer en een betere bagage heeft dan welke Nederlandse trainer dan ook. Maar dan nog, commentator zegt " maar enkele spreken engels in de aankopen/selectie " .columbus schreef: ↑zo okt 08, 2023 3:35 pmIk dacht ergens gelezen te hebben dat Mislintat die Noor wilde maar van de directie te horen kreeg dat er een Nederlandse trainer aangesteld moest worden999 schreef:Ach, toen de naam Steijn viel als trainer van AJAX lachte 75% van voetbal minnend Nederland zijn lul uit zijn broek.Maar Svennie, de alwetende zette toch zijn zin door , want zijn data programma had hem vertelt dat Steijn over presteert, terwijl iedereen met een paar Non diamanten ogen kon zien dat ie niet bij AJAX hoort
, weet je wel hoeveel verschil het maakt als spelers goed met elkaar kunnen communiceren. en nog eens extra als je nieuw bent, lagere competitie komt, en onder deze druk ..
Maar goed, Steijn is niet te handhaven, maar zelfs voorstanders van " eens wat nieuw " wisten dat ook wel ergens in hun achterhoofd