Max pole. Je verwacht het niet, hè?

Moderator: mods
Waarom denk je dat hij over twee jaar wat anders gaat doen Moontje?Ramona schreef:Ik verwacht niet dat Max voor een ander team dan voor RB wil rijden… ik vermoed dat hij nog 1 of 2 jaar in de F1 blijft en daarna een ander raceteam in een andere klasse op gaat zetten.
Hoe dan ook; gefeliciteerd superieure Max!!! Wat een klasse apart!
Omdat zijn doel bereikt is. Wereldkampioen in de F1. Daar heeft hij bijna zijn hele leven ALLES voor gedaan.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo okt 08, 2023 7:49 pmWaarom denk je dat hij over twee jaar wat anders gaat doen Moontje?Ramona schreef:Ik verwacht niet dat Max voor een ander team dan voor RB wil rijden… ik vermoed dat hij nog 1 of 2 jaar in de F1 blijft en daarna een ander raceteam in een andere klasse op gaat zetten.
Ok Moontje! Het zou inderdaad kunnen. Maar als je de kans krijgt de meeste titels ooit te winnen, zou hij die dan laten lopen…?Ramona schreef:Omdat zijn doel bereikt is. Wereldkampioen in de F1. Daar heeft hij bijna zijn hele leven ALLES voor gedaan.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo okt 08, 2023 7:49 pmWaarom denk je dat hij over twee jaar wat anders gaat doen Moontje?Ramona schreef:Ik verwacht niet dat Max voor een ander team dan voor RB wil rijden… ik vermoed dat hij nog 1 of 2 jaar in de F1 blijft en daarna een ander raceteam in een andere klasse op gaat zetten.
Hij is pas 26 jaar; maar geestelijk veel verder... Zijn relatie met Kelly Piquet houdt langer stand dan ik verwacht had, grappig ook te zien hoe hij met haar dochtertje omgaat... Maar dit alles terzijde.
In 2028, meen ik, loopt zijn contract af, maar dat zegt tegenwoordig niks meer. Hij heeft een eigen raceteam opgezet in samenwerking met RB, w.b. simracen en begreep dat hij ook in een andere raceklasse, GTM? iets wil gaan doen. Max wil verder...
Mijn gevoel, WieKentCees.
Ik twijfel of hij dat Spartaanse leven nog vol wil blijven houden om Kampioen van de kampioenen te worden…Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ok Moontje! Het zou inderdaad kunnen. Maar als je de kans krijgt de meeste titels ooit te winnen, zou hij die dan laten lopen…?Ramona schreef:Omdat zijn doel bereikt is. Wereldkampioen in de F1. Daar heeft hij bijna zijn hele leven ALLES voor gedaan.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo okt 08, 2023 7:49 pmWaarom denk je dat hij over twee jaar wat anders gaat doen Moontje?
Hij is pas 26 jaar; maar geestelijk veel verder... Zijn relatie met Kelly Piquet houdt langer stand dan ik verwacht had, grappig ook te zien hoe hij met haar dochtertje omgaat... Maar dit alles terzijde.
In 2028, meen ik, loopt zijn contract af, maar dat zegt tegenwoordig niks meer. Hij heeft een eigen raceteam opgezet in samenwerking met RB, w.b. simracen en begreep dat hij ook in een andere raceklasse, GTM? iets wil gaan doen. Max wil verder...
Mijn gevoel, WieKentCees.
Andere teams komen dichterbij. Denk niet dat hij nog zo’n seizoen draait als dit jaar (met zoveel overwinningen).Jinne schreef:Hij heeft de laatste 2 seizoenen die aantallen ook wel flink opgekrikt. Hij ksn zelfs Prost en Vettel nog voorbij dit seizoen.
Schumi en Hamilton kosten wel wat extra effort. Zelfs in huidige tempo minimaal 3 jaar.