Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Sorry Peter, maar wat had je verwacht? Na de belabberde weken nu ineens sprankelende veldspel? Het gros van de spelers heeft nul vertrouwen. Je ziet in alles de schrik van oei we staan voor, en nu…Peter schreef:We hebben wel vaker heel slecht in Europa gespeeld, maar dan zag je nog wel iets van een patroon. Iets dat leek op Ajax. Dit is gewoon countervoetbal en gebruik maken van een kapstokje.
Het is wel een wondertje dat het 0-1 staat.
Ik had eigenlijk een kansloze oorwassing verwacht, dus het valt me nog mee ook. Dit moet hopelijk wel ietsje vertrouwen geven.columbus schreef: ↑do okt 05, 2023 7:12 pmSorry Peter, maar wat had je verwacht? Na de belabberde weken nu ineens sprankelende veldspel? Het gros van de spelers heeft nul vertrouwen. Je ziet in alles de schrik van oei we staan voor, en nu…Peter schreef:We hebben wel vaker heel slecht in Europa gespeeld, maar dan zag je nog wel iets van een patroon. Iets dat leek op Ajax. Dit is gewoon countervoetbal en gebruik maken van een kapstokje.
Het is wel een wondertje dat het 0-1 staat.
Het zou fijn zijn als ze deze pot er uit slepen. Het krijgt ook kansjes en heel slecht vind ik het vandaag niet eens
Hoe kan dit he. Of lacht heel Europa zich in een deuk, want vonden clubs als Leipzig en Fiorentina dit een aardige opvulling, maar geen 20+ mio waard.
Bijzonder dat Akpom meerdere kansen als centrumspits krijgt en Mikautadze nul. Hoe slecht is die dan wel niet op de training?
Het is ook fijn dat Berwijn de bal er uit wil halen. Daar begint hetGangstaRiB schreef:Sutalo… gelukkig was ie niet zo duur.
Hij is niet slecht maar in niets een kapstok.