Dat heb ik nou ook

Moderator: mods
Echt waar? Of is dit weer een dooie mus zoals vorige week?GangstaRiB schreef:Er staat nog steeds geen team en geen duidelijk systeem. Maar goed.. volgens de verschillende media is de beslissing al genomen.
Dat ligt aan de 'beslissing' he?
Ajax volgers van de Telegraaf en VI laten dat wel doorschemeren. Zogenaamd krijgt Steijn de tijd tot aan de eerste interlandbreak, maar als het zo blijft gaat het sneller. De Ajax watcher van VI (Freek Jansen) laat zich niet vaak uit over dat een bepaalde trainer goed of slecht is, maar over Steijn zegt hij dat Ajax te groot voor hem is. En dat het onder Steijn nergens op lijkt.
Vast niet. De bepalers (wie dat dan ook moge zijn) zullen vast vinden dat het alweer ietsje beter gingDe Dominee schreef: ↑zo okt 01, 2023 8:39 amHet spel gisteren wederom geen aanleiding voor ontslag...?![]()
En welke spelers ouden dat dan zijn ?.Andriy Demchenko schreef: ↑zo okt 01, 2023 2:15 pmOnder deze trainer is Ajax ten dode opgeschreven. Pas bij een nieuwe trainer zul je bij bepaalde spelers zien dat ze wel wat kunnen.
Mannsverk, Tahirovic, Godts, Sutalo, Gaaei, Mikautadze.999 schreef: ↑zo okt 01, 2023 2:20 pmEn welke spelers ouden dat dan zijn ?.Andriy Demchenko schreef: ↑zo okt 01, 2023 2:15 pmOnder deze trainer is Ajax ten dode opgeschreven. Pas bij een nieuwe trainer zul je bij bepaalde spelers zien dat ze wel wat kunnen.
Dit lijkt me meer Wishfull Thinking dan dat het op enige realiteit is gebaseerd :) , Maar zowiezo niet op de korte termijn, iets wat op dit moment van cruciaal belang is voor AJAX ( ook onder een nieuwe trainer ). Afijn, ik denk dat iedereen hier van harte hoopt dat deze ( maar ook de rest van de aankopen ) gaan slagen.Het is niet de indicatie, maar wel een van de indicaties: Vragen jullie je nooit af waarom de rest van de scouting bij al die andere ( internationale ) dan hebben zitten slapen ?.Clubs waarvan de bedragen die ze voor deze spelers zouden neer moeten tellen peanuts zijn ?. En het juist deze clubs zijn die op zulke spelers jagen als ze er daadwerkelijk iets in ( hun kwaliteiten ) zien ?.Andriy Demchenko schreef: ↑zo okt 01, 2023 2:45 pmMannsverk, Tahirovic, Godts, Sutalo, Gaaei, Mikautadze.999 schreef: ↑zo okt 01, 2023 2:20 pmEn welke spelers ouden dat dan zijn ?.Andriy Demchenko schreef: ↑zo okt 01, 2023 2:15 pmOnder deze trainer is Ajax ten dode opgeschreven. Pas bij een nieuwe trainer zul je bij bepaalde spelers zien dat ze wel wat kunnen.
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel he ..
We hebben het over deze spelers, anno 2023 Lucas, je weet heel goed dat het " vroeger " w.b. transfers van " onbekende " spelers kwa interesse heel anders ging.Nu is het zo , als er maar een scheet de lucht in gaat dat Club A of B interesse heeft in bepaalde spelers vanuit die landen de alarmbellen gaan rinkelen.LucaS schreef: ↑zo okt 01, 2023 5:34 pmZo is het Frank. Ik kijk met verbijstering naar sommige van mijn medesupporters.
En Voets, die vraag waarom grotere clubs onze aankopen niet hebben opgepikt, kan je werkelijk over elke aankoop van de afgelopen 45 jaar stellen. Tenmonste als je punt is dat ze dus niet goed (genoeg).zijn. zet eennechte trainer neer en de wereld ziet er anders uit