Almere City
Moderator: mods
Re: Almere City
Grapjas 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Kom op. Een beetje derbysfeer mag wel op dit forum. Dan noemen Yopi en consorten je club Almere Kitty en zeg jij: "Kitty zit hier en City daar." Zoiets.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Jinne
- Site Admin
Kruipen zo nog naar de andere playoff plekken. Misschien een brug te ver, maar qua veilig spelen zijn ze er al bijna.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat een prachtige Franse achternamen hebben ze daar zeg:
Robinet
Mattoir
Guillaume
Providence
En de klapper: Delaurier Chaubet
Robinet
Mattoir
Guillaume
Providence
En de klapper: Delaurier Chaubet
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Eredivisie-hekkensluiter Almere City zet trainer Hedwiges Maduro op straat
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die carrière gaat als een nachtkaars uit zo. Weet nou ook niet of er bij Almere heel veel eer te behalen is. Moet zeggen dat ik ze aanvallend nog best OK vond, maar Maduro weet het achterin in ieder geval niet neer te zetten, want het is daar echt gatenkaas.
Tja, Maduro is altijd een vriendje van de pers geweest. Werd tot talent uitgeroepen, als speler en als trainer. Als speler kon hij er niet veel van, en als trainer... mwah...
Maurice Steijn heeft hem beschadigd. In een keer was hij de Judas. Daar houdt hij last van.
De resultaten van AC waren slecht, maar eerlijk, er zit geen kwaliteit in die selectie.
Maurice Steijn heeft hem beschadigd. In een keer was hij de Judas. Daar houdt hij last van.
De resultaten van AC waren slecht, maar eerlijk, er zit geen kwaliteit in die selectie.
haha
Vraag me toch altijd af wat de verwachtingen zijn inderdaad. Had het idee dat Maduro niet de bus wilde parkeren, wat misschien naïef is/was. Maar onder de streep zijn de spelers van KKD niveaupeter schreef:Die carrière gaat als een nachtkaars uit zo. Weet nou ook niet of er bij Almere heel veel eer te behalen is. Moet zeggen dat ik ze aanvallend nog best OK vond, maar Maduro weet het achterin in ieder geval niet neer te zetten, want het is daar echt gatenkaas.
Ach, die komt wel weer aan het werk, en als het dan meezit is iedereen Almere vergeten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali