Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%

Totaal aantal stemmen: 39

Lionel

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Lionel » wo sep 27, 2023 9:43 am

Mano schreef:
wo sep 27, 2023 9:14 am
Lionel schreef:
wo sep 27, 2023 9:10 am

Hier gaan we niet uitkomen! Behalve dat we Steijn allebei een prutser vinden volgens mij.
Daar ben ik het graag mee eens.

maar kijk naar 0:06 sec in de link die ik stuur, zet hem stil en vertel me waarom Gaaei hier de betere positie heeft om duel aan te gaan.
en dan kan jij zeggen: ja, klopt, een fout van Sutalo (jouw punt) en ik zeg: defensie klopt niet. 0 communicatie = tactiek/afspraken
en als het 1x gebeurd is het misschien weer jouw punt, maar het gebeurd 3x in 1 pot + nog een paar wedstrijden. Dan is het echt tactiek (vind ik)

Gaaei werd dus in minuut 30 geslachtofferd doordat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor 2 goals.
Ik ben van mening dat hij 1 dikke fout heeft gemaakt en niet 2.
Steijn slachtoffert gelijk. Denk dat hij dit helemaal niet ziet, terwijl het zijn vak is.
Had jij Gaaei laten staan?
IK GELOOF!!!!!!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo sep 27, 2023 9:46 am

999 schreef:Met jouw redenatie lost goede tactiek dus elke individuele fout op ... Die 1e goal is gewoon een fout van die Gaaei, laat zich in een duelletje wegzetten als een puber ( nadat ie gewoon staat te pitten ) ... over zijn 2e fout kun je tactisch kuklen tot je een obs weegt :smallgrin.gif:
Hahahaha. Heerlijk. Dit gaat toch niet over tactiek joh. Die 2e goal. Man, man, man. Zo’n bal geven ze niet eens in de pupillen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Arthur

Bericht door Arthur » wo sep 27, 2023 10:47 am

Het feit dat er bij de 0-3 geen enkele restverdediging was is wel weer duidelijk te wijten aan het ontbreken van enige tactiek.
Sowieso is de restverdediging al sinds het begin van de voorbereiding niet op orde.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo sep 27, 2023 10:52 am

Nu de rook van de interne bosbrand is opgetrokken met het vertrek van Sven, moet Steijn nu natuurlijk laten zien dat hij de juiste man op de juiste plek is.

De selectie is goed genoeg voor een top 5 notering. Met goed management zou dat nog Top 3 kunnen worden. Dus ben erg benieuwd wanneer we de lijn omhoog gaan inzetten.
En als ik eerlijk ben heb ik verdomd weinig gezien dat lijkt op een stijgende lijn.
Of de spelers zijn allemaal geraakt door de interne machtstrijd, of Steijn pakt het vanaf het begin niet goed aan. Zal nu duidelijk gaan worden.
Whitey on the moon.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo sep 27, 2023 10:56 am

Arthur schreef:Het feit dat er bij de 0-3 geen enkele restverdediging was is wel weer duidelijk te wijten aan het ontbreken van enige tactiek.
Sowieso is de restverdediging al sinds het begin van de voorbereiding niet op orde.
Uiteraard. Steijn maakt er een potje van. Maar ik vond juist dat er tegen Feyenoord best aardig gespeeld werd. Tot aan die onnodige flaters achterin.

999

Bericht door 999 » wo sep 27, 2023 11:29 am

Trab schreef:
wo sep 27, 2023 10:56 am
Arthur schreef:Het feit dat er bij de 0-3 geen enkele restverdediging was is wel weer duidelijk te wijten aan het ontbreken van enige tactiek.
Uiteraard. Steijn maakt er een potje van. Maar ik vond juist dat er tegen Feyenoord best aardig gespeeld werd. Tot aan die onnodige flaters achterin.

Vond ik ook, het was in ieder geval niet zo dat Feyenoord in de minuten voor de flaters ons het mes op de keel zette. Restverdediging, tja, ik kan me ook niet voorstellen dat Steijn ( of wie dan ook van de Technische staf ) dat niet heeft besproken. Daarbij, maar goed , das ook kwaliteit , er staan spelers in het veld die ook hun mond open kunnen doen hé, zo van hee terug jij of jullie ( en dan in het Engels, Duits, Kroatisch, Papiamento enz , in die volgorde :smallgrin.gif: ) ...
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » wo sep 27, 2023 11:46 am

Nu gaat Steijn opeens jongens uit de opleiding opstellen. In de voorbereiding zeurde hij dat hij aankopen nodig had, want die jongens uit de opleiding waren niet goed genoeg.

Steijn irriteert me nog meer dan Schreuder en dat wil wat zeggen.

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 27, 2023 12:02 pm

Echt hè...nog nooit zo'n hekel aan een werknemer van Ajax gehad als aan Steijn
I think I lost my fucking headache

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo sep 27, 2023 12:04 pm

De beste man scoort zeldzaam hoog inderdaad. Echt, ik heb zoveel moeite met de gang van zaken momenteel. Mislintat eruit voor Steijn, de F-Side die een heel lijstje mensen heeft die eruit moeten waar Steijn niet op staat. Het is zo evident dat hij niet presteert en onze club naar de klote helpt, waarom doet niemand iets?! Gek word ik van het gebrek aan ogenschijnlijk capabele mensen en mijn gebrek aan enige invloed op deze situatie. :blush.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano

Bericht door Mano » wo sep 27, 2023 12:20 pm

Lionel schreef:
wo sep 27, 2023 9:43 am

Had jij Gaaei laten staan?
Nee, maar had ik in min 30 vervangen, geen idee.
Had ik heb aan de zijlijn opgevangen? Ja, dat zeker!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » wo sep 27, 2023 12:21 pm

De Dominee schreef:
wo sep 27, 2023 12:04 pm
De beste man scoort zeldzaam hoog inderdaad. Echt, ik heb zoveel moeite met de gang van zaken momenteel. Mislintat eruit voor Steijn, de F-Side die een heel lijstje mensen heeft die eruit moeten waar Steijn niet op staat. Het is zo evident dat hij niet presteert en onze club naar de klote helpt, waarom doet niemand iets?! Gek word ik van het gebrek aan ogenschijnlijk capabele mensen en mijn gebrek aan enige invloed op deze situatie. :blush.gif:
Hier heb ik ook last van.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 27, 2023 12:27 pm

Yopii schreef:
wo sep 27, 2023 11:46 am
Nu gaat Steijn opeens jongens uit de opleiding opstellen. In de voorbereiding zeurde hij dat hij aankopen nodig had, want die jongens uit de opleiding waren niet goed genoeg.

Steijn irriteert me nog meer dan Schreuder en dat wil wat zeggen.
Je draait het om… de aankopen zijn niet goed genoeg, Yopi.

Natuurlijk stel je Rensch op als Gaaei zo loopt te kloten.

Eens met Mano dat hij Gaaei had moeten opvangen. De man moet echt weg. Als de F Side zich dan toch een keer nuttig wil maken mogen ze hem ook op het lijstje zetten :blush.gif: :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo sep 27, 2023 3:28 pm

Is ie al weg....?! :1evil.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo sep 27, 2023 4:49 pm

Met geen TD geen RvC voorzitter wie heeft dan nu de macht/etc om deze malloot eruit te schoppen.. Keizer/Schreuder waren... maar deze overtreft het.. Hij heeft werkelijk geen flauw idee , wat hij doet of moet doen
Weer op zoek naar een Interim coach..

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 27, 2023 5:09 pm

De Dominee schreef:
wo sep 27, 2023 3:28 pm
Is ie al weg....?! :1evil.gif:
Wie gaat ‘m ontslaan dan? En wie zou ‘m moeten / willen opvolgen?

Ik denk dat Ajax zelden zwakkere middenvelders heeft gehad. Had geen hoge prio in Sven-ball.

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo sep 27, 2023 5:38 pm

Wat een gelul. Met Vos, Taylor, Mannsverk, Misehouy, Berghuis en Tahirovic kun je echt wel van Fortuna winnen.

Wie hem zou moeten ontslaan interesseert me geen zier. Er is altijd iemand verantwoordelijk, dus die persoon moet dan nu zijn of haar verantwoordelijkheid nemen.

Wie hem moet opvolgen? Maakt het uit? Alles is beter dan Steijn. Het moet natuurlijk Gallardo of Knudsen worden, maar het zal FdB wel worden of Keizer. Zelfs met hen zal het alleen maar beter gaan.

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 27, 2023 6:38 pm

Dadelijk is Steijn de enige die nog iets over het technische deel te zeggen heeft
I think I lost my fucking headache

Alexander

Bericht door Alexander » wo sep 27, 2023 8:14 pm

De Dominee schreef:
wo sep 27, 2023 5:38 pm
Wat een gelul. Met Vos, Taylor, Mannsverk, Misehouy, Berghuis en Tahirovic kun je echt wel van Fortuna winnen.

Wie hem zou moeten ontslaan interesseert me geen zier. Er is altijd iemand verantwoordelijk, dus die persoon moet dan nu zijn of haar verantwoordelijkheid nemen.

Wie hem moet opvolgen? Maakt het uit? Alles is beter dan Steijn. Het moet natuurlijk Gallardo of Knudsen worden, maar het zal FdB wel worden of Keizer. Zelfs met hen zal het alleen maar beter gaan.
Mannsverk en Tahirovic zijn brandhout. En onze vriend Berghuis is al niet veel beter.

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo sep 27, 2023 8:43 pm

Mwoah, oneens hoor. Hele talentvolle spelers beiden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 27, 2023 9:28 pm

LucaS schreef:
wo sep 27, 2023 6:38 pm
Dadelijk is Steijn de enige die nog iets over het technische deel te zeggen heeft
We hangen nu aan van Halst en Steijn. Dat is zo verontrustend dat ik me zorgen begin te maken over waar dit eindigt.

Steijn heeft er geen team van weten te maken en hij heeft geen tactisch idee. Hij heeft wel de pech dat de groep ook geen leiders meer heeft. Berghuis en Bergwijn zijn natuurlijk in niets een opvolger van Tadic en Alvarez. Zou wel eens bij een training willen kijken hoe het eraan toe gaat. Waar op getraind wordt.

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 27, 2023 10:40 pm

Het spel verplaatsen via de backs :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do sep 28, 2023 1:08 am

De Dominee schreef:
wo sep 27, 2023 5:38 pm

Frenk zou een dikke verbetering zijn tov wat we nu allemaal gebeurt. Nooit meer gedacht dat ik dat zou zeggen. Maar ik zie het gebeuren ook. En ik denk dan niet dat ie bereid zou zijn om een interim rol aan te nemen.

Het is even horror jongens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » do sep 28, 2023 7:00 am

Peter schreef:
wo sep 27, 2023 9:28 pm
Steijn heeft er geen team van weten te maken en hij heeft geen tactisch idee. Hij heeft wel de pech dat de groep ook geen leiders meer heeft. Berghuis en Bergwijn zijn natuurlijk in niets een opvolger van Tadic en Alvarez. Zou wel eens bij een training willen kijken hoe het eraan toe gaat. Waar op getraind wordt.
Steyn is 'niet te benijden', zou Dil zeggen. Wilde NL als voertaal en kreeg een Babylonische spraakverwarring. Het is oprecht 'knap' dat iemand 115M uitgeeft en dat je denkt: die Sanchez, Bassey, Lucca en Grillitsch... De spelers die hun plaatsen hebben ingenomen, die zijn nóg slechter.

999

Bericht door 999 » do sep 28, 2023 7:22 am

De T. schuift H. ten Cate naar voren als interim hulpje om te proberen Steijn zijn hachje te redden en AJAX nig enigzins aan het foebelen te krijgen ..
Blij met de punten ...

Mano

Bericht door Mano » do sep 28, 2023 7:50 am

De macht ligt voor het grijpen dus de T. helpt dan graag een handje

Plaats reactie