Monkey Tonk schreef: ↑ma sep 25, 2023 8:59 amDie derde goal was een mooi doek. Feyenoorders die gierend van het lachen, hun geluk niet gelovend, als een stel ontsnapte gevangenen met zijn allen naar het Ajax doel sprinten. Comedy Capers. The End.

Moderator: mods
Monkey Tonk schreef: ↑ma sep 25, 2023 8:59 amDie derde goal was een mooi doek. Feyenoorders die gierend van het lachen, hun geluk niet gelovend, als een stel ontsnapte gevangenen met zijn allen naar het Ajax doel sprinten. Comedy Capers. The End.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma sep 25, 2023 11:31 amMaar bij Urk 3 weten ze elkaar ook blindelings te vinden, wat dat is allemaal familie van elkaar.
Nee hoor. Steijn er uit pleuren. Nieuwe trainer er voor die (aanvallend) voetbal snapt en ergens begin november met een beter ingespeeld team die 0-3 rechtzetten (gelijkspel is al mooi).
Precies dit.
En dit. Walgelijk deze selectieve verontwaardiging.
Vind ik ook niet meer dan terecht en dan komen we er nog goed mee weg.
Dan geef je die F-side klootzakken dus exact wat ze willen....
Die mogen er niet bij zijn en wat mij betreft laten ze de F-side een x-aantal wedstrijden leeg. Bij recidive: hele vak seizoenskaart afpakken en een jaar een nieuwe seizoenskaart ontzeggen (dat heel helder duidelijk maken).Frank schreef: ↑ma sep 25, 2023 2:05 pmDan geef je die F-side klootzakken dus exact wat ze willen....
huh? De hele F-side?zeux schreef: ↑ma sep 25, 2023 2:20 pmDie mogen er niet bij zijn en wat mij betreft laten ze de F-side een x-aantal wedstrijden leeg. Bij recidive: hele vak seizoenskaart afpakken en een jaar een nieuwe seizoenskaart ontzeggen (dat heel helder duidelijk maken).
Ik zou ze zeker niet 'blij' willen maken, dus een zware sanctie is gepast.
Omdat ik altijd hoor dat het niet lukt de bokken van de schapen te scheiden.Nihad schreef: ↑ma sep 25, 2023 2:26 pmhuh? De hele F-side?zeux schreef: ↑ma sep 25, 2023 2:20 pmDie mogen er niet bij zijn en wat mij betreft laten ze de F-side een x-aantal wedstrijden leeg. Bij recidive: hele vak seizoenskaart afpakken en een jaar een nieuwe seizoenskaart ontzeggen (dat heel helder duidelijk maken).
Ik zou ze zeker niet 'blij' willen maken, dus een zware sanctie is gepast.
Ik heb niks gedaan gozer.
Dat gebeurt toch constant?De Dominee schreef: ↑ma sep 25, 2023 2:34 pmOke. Kunnen we dat principe ook toepassen op immigranten wat jou betreft?![]()
Ajax volendam verzet dan neem ik.aan
Prima, kijken of ze wel kunnen voetballen nu de oorzaak ervan weg is.
Poeh. Feyenoord zal gebrand zijn op een monsterscore. Kan zomaar 0-7 worden. Steijn zit er nog, team nog altijd niet op elkaar ingespeeld.
zo te zien wel, maar eigenlijk kun je afvragen waarom....