Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%

Totaal aantal stemmen: 39

wimpey

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door wimpey » ma sep 25, 2023 8:44 am

Andriy Demchenko schreef:
ma sep 25, 2023 8:26 am
Bah ben even helemaal klaar met de club.
Hm, ik met voetbal in het algemeen. Al langer. Voetbal is allang geen spel en ontspanning meer.

Alexander

Bericht door Alexander » ma sep 25, 2023 8:45 am

Peter schreef:
ma sep 25, 2023 8:42 am
Mee eens. De aandacht wordt nu afgeleid, maar als je na een half uur op 0-3 staat tegen Feyenoord, dan verdien je ontslag op staande voet. Want ook tegen Twente was het ook zo kansloos als dit. Hadden we ook na een half uur op 0-3 kunnen (en moeten) staan. Je moet het toch zo kunnen organiseren dat je enigzins een kansje maakt tegen Twente en Feyenoord? Je maakt mij niet wijs dat je met deze 25 mensen niet in staat bent om alleen van een promovendus te winnen.
Hij blijft bij de supporters/F-side verrassenderwijs buiten schot. Die hebben uiteindelijk de macht. Dus wat mij betreft worden vanaf woensdag de peilen naast de RvC op hem gericht.

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 8:53 am

Peter schreef:
Mee eens. De aandacht wordt nu afgeleid, maar als je na een half uur op 0-3 staat tegen Feyenoord, dan verdien je ontslag op staande voet. Want ook tegen Twente was het ook zo kansloos als dit. Hadden we ook na een half uur op 0-3 kunnen (en moeten) staan. Je moet het toch zo kunnen organiseren dat je enigzins een kansje maakt tegen Twente en Feyenoord? Je maakt mij niet wijs dat je met deze 25 mensen niet in staat bent om alleen van een promovendus te winnen.
Ook zijn wissels en spelerskeuze. Daar zit ook gewoon een statement achter.
Hij is dus doelbewust bezig om een (politiek) punt te maken over de rug van Ajax (en het halen van punten)
Hier werd hij bij NAC ook van beticht dus we (sven) had dit kunnen weten.

en los van Sven, dit alleen al is een direct ontslag waard.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma sep 25, 2023 8:57 am

Precies ik had gehoopt dat Steijn er eerst uitgebonjourd zou worden... deze vent is gewoon een kankergezwel...

999

Bericht door 999 » ma sep 25, 2023 9:00 am

Maar is toch de volgende die nu onder het vergrootglas ligt, resultaat en anders is ie de volgende ...
Blij met de punten ...

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 9:22 am

Oh Steijn weet dat hij voor de kerst weg is.
maar Steijn dacht: Ik eruit, jij eruit!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 25, 2023 9:44 am

Achteraf zagen we het hier allemaal goed op de eerste pagina. Wat een puinhoop. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

zeux

Bericht door zeux » ma sep 25, 2023 9:48 am

Woensdag Volendam. Wint hij die pot - wat mij reëel lijkt - dan krijgt hij weer tijd. Zitten er onverhoopt een paar goede aanvallen tussen - zoals gisteren - krijgt hij nog meer tijd.

Vervolgens verliezen we in de EL en tegen AZ en vliegt hij er alsnog uit, maar zijn we weer een maand verder en is de schade nòg groter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 10:31 am

zeux schreef:
ma sep 25, 2023 9:48 am
Woensdag Volendam. Wint hij die pot - wat mij reëel lijkt - dan krijgt hij weer tijd. Zitten er onverhoopt een paar goede aanvallen tussen - zoals gisteren - krijgt hij nog meer tijd.

Vervolgens verliezen we in de EL en tegen AZ en vliegt hij er alsnog uit, maar zijn we weer een maand verder en is de schade nòg groter.
precies!
Stuurloos schip want wie moet hem ontslaan, de interimmer van Halst?

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 10:48 am

zeux schreef:
ma sep 25, 2023 9:48 am

Exact. Wat een nachtmerrie scenario. Liever de gifbeker leeg en woensdag puntverlies tegen Volendam wat mij betreft. Steijn MOET eruit.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:03 am

Hij zegt nog niet: Joep daar ga ik niet op in want die weet ik zelf niet :blush.gif:
Serieus nooit verwacht dat er iemand slechter kon zijn dan schreuder

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:09 am

Stel je voor,

Steijn eruit.
Ramaj wordt eerste keeper en staat solide te keepen
Akpom/mikautadze krijgen minuten en maken doelpunten...
forbs staat 5 potjes op dezelfde kant en maakt het zich eigen.

restverdediging wordt duidelijk en gaten worden kleiner.

ik kan me serieus voorstellen dat we onder iemand anders gewoon om de titel kunnen spelen
(nu niet meer vanwege de achterstand)

Yopii

Bericht door Yopii » ma sep 25, 2023 11:11 am

Gorter is echt zo slecht, ik kan me niet voorstellen dat Ramaj minder is. Maar gelukkig is Gorter een Nederlander, dus kan hij beter communiceren met... met wie eigenlijk? :confused.gif:

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:14 am

Mano schreef:
ma sep 25, 2023 11:09 am
Stel je voor,

Steijn eruit.
Ramaj wordt eerste keeper en staat solide te keepen
Akpom/mikautadze krijgen minuten en maken doelpunten...
forbs staat 5 potjes op dezelfde kant en maakt het zich eigen.

restverdediging wordt duidelijk en gaten worden kleiner.

ik kan me serieus voorstellen dat we onder iemand anders gewoon om de titel kunnen spelen
(nu niet meer vanwege de achterstand)
Absoluut. Deze selectie heeft voldoende kwaliteit om mee te doen om de titel in de Eredivisie. Steijn is het grootste probleem en die moet vandaag nog ontslagen worden.

zeux

Bericht door zeux » ma sep 25, 2023 11:16 am

Yopii schreef:
ma sep 25, 2023 11:11 am
Gorter is echt zo slecht, ik kan me niet voorstellen dat Ramaj minder is. Maar gelukkig is Gorter een Nederlander, dus kan hij beter communiceren met... met wie eigenlijk? :confused.gif:
Prima eerste reflex, maar heeft niets klemvast. Waardoor de bal gezellig in de zestien blijft...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 25, 2023 11:19 am

Alexander schreef:
Peter schreef:
Hij blijft bij de supporters/F-side verrassenderwijs buiten schot. Die hebben uiteindelijk de macht. Dus wat mij betreft worden vanaf woensdag de peilen naast de RvC op hem gericht.
woensdag niet winnen en het lijkt me met hem klaar. Woensdag niet winnen is met het huidige (eigenlijk: niet) verdedigen een serieus scenario.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:19 am

Ramaj is ook gewoon de betere keeper, gebaseerd op een paar minuten oefenwedstrijd. Maar daar gaat het bij Steijn niet om. Steijn wil zijn oorlogje winnen en gaat over lijken. Spelers worden kapot gemaakt en onze club net zo goed. Allemaal ondergeschikt aan het overleven van deze vuile rat.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:20 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma sep 25, 2023 11:19 am
Alexander schreef:
Peter schreef:
woensdag niet winnen en het lijkt me met hem klaar. Woensdag niet winnen is met het huidige (eigenlijk: niet) verdedigen een serieus scenario.
Laten we hopen dat we niet winnen. Anders blijft die prutser nog langer zitten. Liever nu 2 of 3 punten inleveren dan nog 20 in het restant seizoen.

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 25, 2023 11:21 am

De Dominee schreef:Ramaj is ook gewoon de betere keeper, gebaseerd op een paar minuten oefenwedstrijd. Maar daar gaat het bij Steijn niet om. Steijn wil zijn oorlogje winnen en gaat over lijken. Spelers worden kapot gemaakt en onze club net zo goed. Allemaal ondergeschikt aan het overleven van deze vuile rat.
Wat lijkt het me ongelofelijk fijn als we een trainer hebben die de beste spelers opstelt zonder aanziens des persoons en dan van het geheel meer maakt dan de som der delen.

Yopii

Bericht door Yopii » ma sep 25, 2023 11:23 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma sep 25, 2023 11:21 am
De Dominee schreef:Ramaj is ook gewoon de betere keeper, gebaseerd op een paar minuten oefenwedstrijd. Maar daar gaat het bij Steijn niet om. Steijn wil zijn oorlogje winnen en gaat over lijken. Spelers worden kapot gemaakt en onze club net zo goed. Allemaal ondergeschikt aan het overleven van deze vuile rat.
Wat lijkt het me ongelofelijk fijn als we een trainer hebben die de beste spelers opstelt zonder aanziens des persoons en dan van het geheel meer maakt dan de som der delen.
Dat zou normaal moeten zijn.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:24 am

Precies. Laten we daar eens mee beginnen. Dan zoeken we daarna wel die topper van een trainer die ons (nog) verder gaat brengen.

Yopii

Bericht door Yopii » ma sep 25, 2023 11:25 am

Frank de Boer?

Hoef je geen wonderen te verwachten, maar hij zal wel gewoon de verdediging neerzetten.

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 25, 2023 11:27 am

Als we Frank de Boer serieus als optie gaan accepteren weet je dat we heel, heel ver weggezakt zijn. Maar ik vrees dat je nog gelijk hebt ook Yopi. Hij zal in ieder geval de boel vanaf achterin gaan versterken/ anders neer zetten.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 25, 2023 11:27 am

Ben bang dat een volgende keuze juist gaat om het "ons kent ons". Mark my words, maar dit wordt gewoon Danny B.

Ze gaan nu pleasen, want zo werkt Ajax nu eenmaal. Data Duitser eruit, vriendje erin en met wat gemengd resultaat maar met betere PR. Zometeen zijn Vink, van Basten, Perez weer wat blijer. Sluit zelfs niet uit dat El Ghazi nog wordt gehaald.

zeux

Bericht door zeux » ma sep 25, 2023 11:27 am

De T. ontziet Steijn nadrukkelijk in de 'analyses', Mislintat is de grote schuldige, óók aan het spel tegen F.
Steijn wordt gepositioneerd als de trainer met draagvlak.

Steijn is voorlopig niet weg, vrees ik.

Plaats reactie