Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

wimpey

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » ma sep 25, 2023 11:11 am

Ik lees dat het vertrek van Mislintat vrij massaal wordt geliket door (ex) Ajacieden.

De laffe Berghuis verwijderde zijn like. Dat is een ratje, een slijmbal.

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:12 am

wimpey schreef:
ma sep 25, 2023 11:06 am
Arthur schreef:
ma sep 25, 2023 10:11 am
Op dat moment was Bosz nog niet beschikbaar toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
Ja. Bosz wilde wel. Onder zijn voorwaarden natuurlijk. Dus wilde Mislintat Bosz niet.
gelul!
bosz is nooit gepolst door Mislintat
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:12 am

Tja...geliked door Brobbey en Bergwijn. Precies de 2 die wat mij betreft gisteren nog mogen vertrekken. Dat Tadic en Bassey hem niet mogen moeten ze zelf weten. Die moesten gewoon weg, Mislintat had een opdracht.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:13 am

wimpey schreef:
ma sep 25, 2023 11:11 am
Ik lees dat het vertrek van Mislintat vrij massaal wordt geliket door (ex) Ajacieden.

De laffe Berghuis verwijderde zijn like. Dat is een ratje, een slijmbal.
Alle grootverdieners die gevraagd werden salaris in te leveren op basis van een CL clausule
de 'kleintjes' en aankopen hoor/zie je niet.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii

Bericht door Yopii » ma sep 25, 2023 11:14 am

Tja...geliked door Brobbey en Bergwijn. Precies de 2 die wat mij betreft gisteren nog mogen vertrekken.
Die twee hebben samen een IQ van 160.

Ze hebben denk ik nog net in de gaten dat de DD niet kapot was van hun kwaliteiten. Daar had hij natuurlijk groot gelijk in.

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:15 am

Yopii schreef:
ma sep 25, 2023 11:10 am
Ze hadden bij Ajax slechte ervaringen met Bosz. Die man ging met problemen weg. Ik vind het dan niet zo vreemd dat je hem laat lopen.

Zo werkt het in elk bedrijf.

De situatie is ook niet vergelijkbaar, want bij PSV is het team grotendeels intact gebleven. Daar hoeft niet van de grond af opgebouwd te worden.
Sar wilde sowieso Bosz niet. En Sar was er nog toen Steijn werd aangesteld.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:18 am

Yopii schreef:
ma sep 25, 2023 11:14 am
Tja...geliked door Brobbey en Bergwijn. Precies de 2 die wat mij betreft gisteren nog mogen vertrekken.
Die twee hebben samen een IQ van 160.

Ze hebben denk ik nog net in de gaten dat de DD niet kapot was van hun kwaliteiten. Daar had hij natuurlijk groot gelijk in.
Precies. Mislintat zag precies waar het aan schortte binnen de selectie en ook met de huidige spelers wist hij al wie er (op termijn) uit moesten. Zijn analyses waren prima. Zijn oplossingen...dat moet blijken.

Maar dat juist deze spelers dit liken verbaast me niets en zegt meer over die spelers dan over Mislintat.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma sep 25, 2023 11:21 am

Er zijn vast op meerdere fronten fouten gemaakt. Lijkt inderdaad te beginnen bij Sar.

Maar het staat nu toch als een paal boven water dat Mislintat ook maar wat gerommeld heeft? Kijk naar de spelers (en bedragen) die hij gehaald heeft. Dat begint op een gegeven moment te broeien binnen Ajax. En pas vrij laat vind ik dat de vulkaan uitgebarsten is. Mislintat heeft vrij veel krediet gehad, zelfs toen we een week voor de competitie nog een paar gapende gaten in de selectie hadden.

Toen bleek dat die 2de hands spelers er inderdaaad geen reet van konden, dan barst de bom. Steijn kon zich al moeilijk beheersen, maar na de dramatische resultaten komt alles naar buiten.

Steijn zal (omdat de resultaten en het voetbal slecht zijn) ook mikpunt van kritiek zijn... en terecht denk ik, Maar nogmaals... Mislintat heeft er zelf een potje van gemaakt. Dat kunnen we toch wel erkennen?
Whitey on the moon.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:26 am

Er is helemaal niet gebleken dat de door hem gehaalde spelers er niets van kunnen. Het enige wat is gebleken is dat Steijn er niets van kan. De bedragen die Mislintat betaald heeft zijn ook conform de marktprijzen voor die spelers. Je moet niet blind geloven wat er in de T staat. Voor Akpom lag een bod van 11 of 12 mln, waarna Mislintat die deal gekaapt heeft. Mikautadze kon naar Lens voor hetzelfde bedrag als Ajax betaald heeft. Voor Ramaj is 4mln betaald en geen 8 zoals de T beweert. Medic was een koopje. Forbs marktconform voor zo'n talent die op punt stond te tekenen bij WHU. Boomen gratis. Tahirovic voor 6mln is een uitstekende deal. Mannsverk is een toptalent die op zijn 1e training iedereen overhoop speelde. Prima. Sosa is een koopje. Sutalo marktconform. Etc.

Avila...daar zet ik vraagtekens bij qua bedrag. Maar dat is het dan ook wel.

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:32 am

GangstaRiB schreef:
ma sep 25, 2023 11:21 am

Toen bleek dat die 2de hands spelers er inderdaaad geen reet van konden, dan barst de bom. Steijn kon zich al moeilijk beheersen, maar na de dramatische resultaten komt alles naar buiten.

Waaruit blijkt dat? Die 20min dat 5 spelers hebben gespeeld?
Het veld is 60 meter lang als Ajax verdedigd. Veel succes met goed voetballen.

Forbs was ook niks en nu 'de gevaarlijkste man' en dat terwijl hij nog helemaal niet zo gevaarlijk is.
Laten we vooral beginnen met een coach die er A) een team van maakt en B) tactiek heeft

LucaS

Bericht door LucaS » ma sep 25, 2023 11:34 am

Ik heb gelezen dat Sosa bij een makelaar zat die achterlijk hoge commissies vraagt en dat dat de reden is om te vragen een ander te kiezen. Nou is de keuze welke ander nog steeds ongelukkig natuurlijk. Maar als het waar is niet gek. Komt uiteraard niet zo prominent in de media
I think I lost my fucking headache

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:36 am

De reden dat Sven MIslintat als eerste eruit is en niet Steijn heeft volgens mij alles te maken met het onderzoek.
Daar was natuurlijk uit gekomen dat de RvC niet juist heeft gehandeld door Mislintat geen afstand te laten nemen van zijn bedrijf.
En dan waren de gevolgen voor de RvC ook groot. lees: opstappen

Dus: Sven eruit, via de achterdeur het onderzoek staken en dan verder.
De Media (de t, en AD) zal het onderzoek niet verder bevragen want hun doel is bereikt.

Steijn gaat na de volgende verliespartij

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 11:37 am

Precies. Aangezien er haast was met de deal, moest hij wisselen voor een snel akkoord. Met STELLAR was dat niet te verwachten. Niet zo schokkend allemaal.

Als opvolger verwacht ik een Nederlander en waarschijnlijk gewoon een oud Ajacied. Daarna komen er weer allerlei spelers van Forza, Muy Manero, Players United, Essel sports, SEG en Wassermann en vragen wij ons maar weer af waarom er nooit meer echt gescout lijkt te worden.
Laatst gewijzigd door De Dominee op ma sep 25, 2023 11:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mano

Bericht door Mano » ma sep 25, 2023 11:37 am

LucaS schreef:
ma sep 25, 2023 11:34 am
Ik heb gelezen dat Sosa bij een makelaar zat die achterlijk hoge commissies vraagt en dat dat de reden is om te vragen een ander te kiezen. Nou is de keuze welke ander nog steeds ongelukkig natuurlijk. Maar als het waar is niet gek. Komt uiteraard niet zo prominent in de media
Nee want de media krijgt de info van die makelaar :blush.gif:
en voedt daarmee het belang dat ze al hadden

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 25, 2023 11:48 am

Mano schreef:
ma sep 25, 2023 10:36 am
Lionel schreef:
ma sep 25, 2023 9:59 am
Ajax Rules schreef:
ma sep 25, 2023 9:56 am

Yes.
Denk je nou echt dat Bosz de werkwijze had geaccepteerd van Mislintat? :excited.gif:
Mislintat is geen hitler he? Je luistert nu te veel naar de T.

Denk dat Bosz betere overredingskracht/argumenten heeft en daarmee dus een betere sparringpartner zou zijn geweest voor Mislintat.
Maar nu doe je alsof het Steijn zijn schuld is dat hij is aangesteld. Dit is ook Mislintat zijn schuld. En Mislintat is wel degelijk een Hitler geweest als ik de berichtgeving mag geloven, wat ik steeds meer ga doen. Naar de Toekomst toe rijden en tegen iedereen zeggen dat Steijn eruit ligt na een nederlaag tegen Feyenoord is gewoon laag.

Helemaal als je eigen aankopen er geen klote van bakken. Gaaei en Sosa zijn verantwoordelijk voor de nederlaag. Niet Steijn, niet de rest van het elftal. Maar die twee aankopen van Mislintat.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 25, 2023 11:49 am

De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 11:37 am
Precies. Aangezien er haast was met de deal, moest hij wisselen voor een snel akkoord. Met STELLAR was dat niet te verwachten. Niet zo schokkend allemaal.

Als opvolger verwacht ik een Nederlander en waarschijnlijk gewoon een oud Ajacied. Daarna komen er weer allerlei spelers van Forza, Muy Manero, Players United, Essel sports, SEG en Wassermann en vragen wij ons maar weer af waarom er nooit meer echt gescout lijkt te worden.
Maar het is natuurlijk wel dom allemaal. Daarbij is zijn gedrag ook dom. Dus logisch dat hij eruit moest, Dominee.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 12:00 pm

Lionel schreef:
ma sep 25, 2023 11:48 am
Mano schreef:
Lionel schreef:
ma sep 25, 2023 9:59 am

Denk je nou echt dat Bosz de werkwijze had geaccepteerd van Mislintat? :excited.gif:

Denk dat Bosz betere overredingskracht/argumenten heeft en daarmee dus een betere sparringpartner zou zijn geweest voor Mislintat.
Maar nu doe je alsof het Steijn zijn schuld is dat hij is aangesteld. Dit is ook Mislintat zijn schuld. En Mislintat is wel degelijk een Hitler geweest als ik de berichtgeving mag geloven, wat ik steeds meer ga doen. Naar de Toekomst toe rijden en tegen iedereen zeggen dat Steijn eruit ligt na een nederlaag tegen Feyenoord is gewoon laag.

Helemaal als je eigen aankopen er geen klote van bakken. Gaaei en Sosa zijn verantwoordelijk voor de nederlaag. Niet Steijn, niet de rest van het elftal. Maar die twee aankopen van Mislintat.
Steijn is wel degelijk verantwoordelijk voor deze nederlaag, net als de eerdere nederlagen tegen laaggeklasseerde ploegen. Er klopt geen hout van de veldbezetting, er is geen enkel plan om collectief druk te zetten, de afstanden tussen spelers zijn dramatisch, gaten tussen de linies als kraters.

Voor wat betreft het 'gedrag' van Mislintat: wat is daar precies mis mee? Welk gedrag bedoel je precies? Dat een TD voorafgaand aan de Klassieker de selectie komt oppeppen? Of hen er bewust van maakt dat bij een slecht resultaat de trainer zijn baan wel eens kon verliezen? Dat is juist steun voor Steijn, zou ik zeggen. Hij roept ze op hun best te doen om een vertrek van Steijn te voorkomen.

De rest is er allemaal bij verzonnen door de T. Berichtgeving in (oa) het NRC is namelijk als bovenstaand door mij neergepend. Niet meer, niet minder.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 12:01 pm

Lionel schreef:
ma sep 25, 2023 11:49 am
De Dominee schreef:

Maar het is natuurlijk wel dom allemaal. Daarbij is zijn gedrag ook dom. Dus logisch dat hij eruit moest, Dominee.
Absoluut niet logisch. Dit is helemaal niet dom, maar slim. Steijn wilde Sosa immers hebben en de klok tikte door. Hooguit wat onhandig uiteindelijk.

Voor wat betreft het 'gedrag' van Mislintat: niks mis mee. Allemaal hear say en gestook van de T.

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 25, 2023 12:07 pm

De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 12:01 pm
Lionel schreef:
De Dominee schreef:

Absoluut niet logisch. Dit is helemaal niet dom, maar slim. Steijn wilde Sosa immers hebben en de klok tikte door. Hooguit wat onhandig uiteindelijk.

Voor wat betreft het 'gedrag' van Mislintat: niks mis mee. Allemaal hear say en gestook van de T.
Dit geloof je zelf toch niet? Steijn heeft op televisie aangegeven hoe het zat. Dat geloof ik hoor. Steijn wilde Nico, maar dat wilde Mislintat niet. Vervolgens vond Steijn Sosa ook prima.

Maar had jij, na het fiasco met Steijn, wel graag gezien dat Mislintat weer een trainer zou aanstellen?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 25, 2023 12:09 pm

De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 12:00 pm
Lionel schreef:
Mano schreef:

Steijn is wel degelijk verantwoordelijk voor deze nederlaag, net als de eerdere nederlagen tegen laaggeklasseerde ploegen. Er klopt geen hout van de veldbezetting, er is geen enkel plan om collectief druk te zetten, de afstanden tussen spelers zijn dramatisch, gaten tussen de linies als kraters.

Voor wat betreft het 'gedrag' van Mislintat: wat is daar precies mis mee? Welk gedrag bedoel je precies? Dat een TD voorafgaand aan de Klassieker de selectie komt oppeppen? Of hen er bewust van maakt dat bij een slecht resultaat de trainer zijn baan wel eens kon verliezen? Dat is juist steun voor Steijn, zou ik zeggen. Hij roept ze op hun best te doen om een vertrek van Steijn te voorkomen.

De rest is er allemaal bij verzonnen door de T. Berichtgeving in (oa) het NRC is namelijk als bovenstaand door mij neergepend. Niet meer, niet minder.
Wat klopte er niet aan de veldbezetting toen Gaaei besloot om de bal in de voeten te schuiven van Gimenez? Of denk je dat Steijn tegen Sosa heeft gezegd dat hij lekker boogballetjes op eigen helft door het midden moest geven? Of moest gaan schieten met drie man voor je neus? Steijn is een pannenkoek maar Mislintat is een grotere lul. Die wil je toch niet nogmaals een trainer laten uitkiezen?
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 12:09 pm

Lionel schreef:
ma sep 25, 2023 12:07 pm
De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 12:01 pm
Lionel schreef:

Dit geloof je zelf toch niet? Steijn heeft op televisie aangegeven hoe het zat. Dat geloof ik hoor. Steijn wilde Nico, maar dat wilde Mislintat niet. Vervolgens vond Steijn Sosa ook prima.

Maar had jij, na het fiasco met Steijn, wel graag gezien dat Mislintat weer een trainer zou aanstellen?
Nico moest een flinke transfersom kosten en een Lyon salaris. Dat paste niet in het budget en de opdracht van Mislintat (salarishuis omlaag brengen, restwaarde in de selectie creëren). Dat was dus terecht geen optie.

Vervolgens heeft Mislintat hem Sosa voorgelegd waarop Steijn heeft aangegeven dat hij die in dat geval graag zou willen. En zo geschiedde.

Zoals ik elders al postte:
De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 12:03 pm
Zeker. Graag zelfs. Maar dan wel zonder de voorwaarde dat het een Nederlander moet zijn. Knudsen werd genoemd, een prima optie 'out of the box'. Ik zie hem ook wel bij een Joachim Low uitkomen bijvoorbeeld. Of Gallardo. Mislintat kijkt verder dan 'Ajax-DNA'.

FdB was ook met Internazionale en Oranje geen succes. Toch ook geen selectie vol koekenbakkers.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma sep 25, 2023 12:16 pm

De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 10:40 am
Jammer dat de hetze van de makelaars en media (die geen dealtjes / scoops meer kregen) geslaagd is. Mislintat heeft veel goed gedaan. Overbodige dure spelers laten gaan, salarishuis op orde gebracht, spelers gehaald na generate budget (ipv andersom met 100mln eigen vermogen).

Heeft hij ook fouten gemaakt? Zeker. Het aanstellen van Steijn is vanaf dag 1 onbegrijpelijk geweest en het blijkt niet alleen een incapabele trainer maar ook een absolute rat en verrader. Judas is de juiste omschrijving.

Zijn alle gehaalde spelers een succes? Nee. Maar ik durf te stellen dat het gros zeker meerwaarde voor Ajax gaat hebben.

Steijn is het grootste probleem en gezwel in de organisatie. Die had eruit gemoeten. Door zijn gelek naar de T krijgt hij nu alsnog een kans tegen Volendam en RKC. Zal je zien dat we met kunst en vliegwerk 6 punten pakken en die prutser mag blijven zitten. Brrr... wat een nachtmerrie.

Ook jammer dat we nu weer terug zullen vallen in het kiezen van oud-Ajacieden voor functies. Ajax DNA boven alles. De 5e colonne. LvG, Blind, etc. Met een beetje pech ook die domme Sneijder. En dan maar hopen dat er per ongeluk een Overmars tussen zit.

Enorm teleurgesteld in Ajax.

+1

Exact dit. :biggthumpup.gif:
De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 11:26 am
Er is helemaal niet gebleken dat de door hem gehaalde spelers er niets van kunnen. Het enige wat is gebleken is dat Steijn er niets van kan. De bedragen die Mislintat betaald heeft zijn ook conform de marktprijzen voor die spelers. Je moet niet blind geloven wat er in de T staat. Voor Akpom lag een bod van 11 of 12 mln, waarna Mislintat die deal gekaapt heeft. Mikautadze kon naar Lens voor hetzelfde bedrag als Ajax betaald heeft. Voor Ramaj is 4mln betaald en geen 8 zoals de T beweert. Medic was een koopje. Forbs marktconform voor zo'n talent die op punt stond te tekenen bij WHU. Boomen gratis. Tahirovic voor 6mln is een uitstekende deal. Mannsverk is een toptalent die op zijn 1e training iedereen overhoop speelde. Prima. Sosa is een koopje. Sutalo marktconform. Etc.

Wederom eens. Je kunt de vraag stellen of Ajax bepaalde spelers had moeten halen gezien de positie of specifieke kwaliteiten van die speler (Akpom, Avila, Mikautadze, bijv.). Maar de prijzen die ervoor zijn betaald zijn volslagen logisch gezien hun recente prestaties en de concurrentie die geinteresseerd was.
De Dominee schreef:

Dominee is on fire. 🔥🔥🔥

Dit is precies wat gaat gebeuren. En dan zijn de Mike Verweij groupies op dit forum (namen al in eerdere post genoemd) straks natuurlijk dólblij als we weer spelers als Promes, Wijndal, Sanchez en Magallan via deze 'bevriende' zaakwaarnemers in de maag gesplitst krijgen. Nou gefeliciteerd, jongens!

Ajax is f*cked totdat er per ongeluk over een jaar of 10 een nieuwe 'Ten Hag' opstaat en de club succesvol naar zijn hand zet. Tot die tijd zijn we overgeleverd aan Mike Verweij, Valentijn Driessen, Wesley Sneijder, Danny Blind en al die andere populistische proleten met het IQ van een stoeptegel.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma sep 25, 2023 12:18 pm

Lionel schreef:
ma sep 25, 2023 12:09 pm
De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 12:00 pm
Lionel schreef:

Wat klopte er niet aan de veldbezetting toen Gaaei besloot om de bal in de voeten te schuiven van Gimenez? Of denk je dat Steijn tegen Sosa heeft gezegd dat hij lekker boogballetjes op eigen helft door het midden moest geven? Of moest gaan schieten met drie man voor je neus? Steijn is een pannenkoek maar Mislintat is een grotere lul. Die wil je toch niet nogmaals een trainer laten uitkiezen?
Lees dit even:

https://www.vi.nl/pro/analyse/ajax-is-ajax-niet-meer

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 25, 2023 12:22 pm

Ik snap hier echt niks van.

Prima als je het buiten de usual suspects wil zoeken maar het was 1) Mislintat die met Steijn kwam aanzetten en 2) vooralsnog vallen zijn aankopen best tegen. Dat dit komt omdat zijn EIGEN trainer er een puinhoop van maakt pleit hem toch juist niet vrij?

Daarbij verzaakten gisteren toch zijn eigen aankopen? Die fouten hadden NIKS te maken met Steijn als trainer. Dat er überhaupt nog een linksback moest komen nadat hij eerder Avila had gehaald zegt wellicht genoeg over de kwaliteit van Avila. En dat Rensch vooralsnog beter lijkt zegt ook genoeg over Gaaei.

Akpom, Mikautadze en Ramaj kunnen we nog niet beoordelen. Tahirovic is zo op het eerste gezicht niet heel veel beter dan Vos. Net als Branco niet beter is dan Taylor.

Forbs vind ik wel een goede speler. Sutalo ook. Maar daar heeft de trainer ook weken/maanden op moeten wachten.

Ik vind het gedrag van Mislintat en zijn aankopen niet overeenkomen.
IK GELOOF!!!!!!

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » ma sep 25, 2023 12:24 pm

Scherrer schreef:
ma sep 25, 2023 12:16 pm
De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 10:40 am
Jammer dat de hetze van de makelaars en media (die geen dealtjes / scoops meer kregen) geslaagd is. Mislintat heeft veel goed gedaan. Overbodige dure spelers laten gaan, salarishuis op orde gebracht, spelers gehaald na generate budget (ipv andersom met 100mln eigen vermogen).

Heeft hij ook fouten gemaakt? Zeker. Het aanstellen van Steijn is vanaf dag 1 onbegrijpelijk geweest en het blijkt niet alleen een incapabele trainer maar ook een absolute rat en verrader. Judas is de juiste omschrijving.

Zijn alle gehaalde spelers een succes? Nee. Maar ik durf te stellen dat het gros zeker meerwaarde voor Ajax gaat hebben.

Steijn is het grootste probleem en gezwel in de organisatie. Die had eruit gemoeten. Door zijn gelek naar de T krijgt hij nu alsnog een kans tegen Volendam en RKC. Zal je zien dat we met kunst en vliegwerk 6 punten pakken en die prutser mag blijven zitten. Brrr... wat een nachtmerrie.

Ook jammer dat we nu weer terug zullen vallen in het kiezen van oud-Ajacieden voor functies. Ajax DNA boven alles. De 5e colonne. LvG, Blind, etc. Met een beetje pech ook die domme Sneijder. En dan maar hopen dat er per ongeluk een Overmars tussen zit.

Enorm teleurgesteld in Ajax.

+1

Exact dit. :biggthumpup.gif:
De Dominee schreef:
ma sep 25, 2023 11:26 am

Wederom eens. Je kunt de vraag stellen of Ajax bepaalde spelers had moeten halen gezien de positie of specifieke kwaliteiten van die speler (Akpom, Avila, Mikautadze, bijv.). Maar de prijzen die ervoor zijn betaald zijn volslagen logisch gezien hun recente prestaties en de concurrentie die geinteresseerd was.
De Dominee schreef:

Dominee is on fire. 🔥🔥🔥

Dit is precies wat gaat gebeuren. En dan zijn de Mike Verweij groupies op dit forum (namen al in eerdere post genoemd) straks natuurlijk dólblij als we weer spelers als Promes, Wijndal, Sanchez en Magallan via deze 'bevriende' zaakwaarnemers in de maag gesplitst krijgen. Nou gefeliciteerd, jongens!

Ajax is f*cked totdat er per ongeluk over een jaar of 10 een nieuwe 'Ten Hag' opstaat en de club succesvol naar zijn hand zet. Tot die tijd zijn we overgeleverd aan Mike Verweij, Valentijn Driessen, Wesley Sneijder, Danny Blind en al die andere populistische proleten met het IQ van een stoeptegel.
Jullie besparen me veel tikwerk!
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie