Sven Mislintat
Moderator: mods
-
Re: Sven Mislintat
Iedereen gaat helemaal mee met de Telegraafhetze tegen Mislintat. Die is er dus aan. Ben bang dat daarmee Steijn nog blijft zitten.
Het wordt tot nu toe door niemand ontkend. Ook door Van Halst niet.Liberty schreef: ↑zo sep 24, 2023 4:50 pmIs dat verhaal überhaupt waar? Zou me niets verbazen als het zeer sterk is aangedikt om Mislintat zwart te maken.GangstaRiB schreef: ↑zo sep 24, 2023 4:48 pmMislintat misdraagt zich dus tegen spelers op de Toekomst.
Onhoudbaar.
Dat mensen deze man nog verdedigen.. ongelofelijk. Wat een charlatan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat denk ik dus ookLiberty schreef:Is dat verhaal überhaupt waar? Zou me niets verbazen als het zeer sterk is aangedikt om Mislintat zwart te maken.GangstaRiB schreef: ↑zo sep 24, 2023 4:48 pmMislintat misdraagt zich dus tegen spelers op de Toekomst.
Onhoudbaar.
Dat mensen deze man nog verdedigen.. ongelofelijk. Wat een charlatan.
Dat de Telegraaf zo op het orgel gaat over Mislintat is naar, maar er is toch voldoende om kritisch over te zijn?Buijtendijk 2.0 schreef: ↑zo sep 24, 2023 4:57 pmIedereen gaat helemaal mee met de Telegraafhetze tegen Mislintat. Die is er dus aan.
- aanstelling Steijn
- bijna dozijn aankopen, waarvan een flink deel bepaald nog niet overtuigt en een aantal al opzichtig door het ijs is gezakt.
- het gedoe rond de transfer van Sosa (inclusief het klaarblijkelijk afdwingen van een zaakwaarnemers-wissel ten faveure van een zakenpartner)
- het verhaal over woede-uitbarsting op De Toekomst dat niet wordt ontkend.
Het komt niet uit het niets natuurlijk, de kritiek op Mislintat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Er is zeker genoeg om kritisch over te zijn. Maar het is inmiddels een nare hetse aan de gang.zeux schreef: ↑zo sep 24, 2023 5:09 pmDat de Telegraaf zo op het orgel gaat over Mislintat is naar, maar er is toch voldoende om kritisch over te zijn?Buijtendijk 2.0 schreef: ↑zo sep 24, 2023 4:57 pmIedereen gaat helemaal mee met de Telegraafhetze tegen Mislintat. Die is er dus aan.
- aanstelling Steijn
- bijna dozijn aankopen, waarvan een flink deel bepaald nog niet overtuigt en een aantal al opzichtig door het ijs is gezakt.
- het gedoe rond de transfer van Sosa (inclusief het klaarblijkelijk afdwingen van een zaakwaarnemers-wissel ten faveure van een zakenpartner)
- het verhaal over woede-uitbarsting op De Toekomst dat niet wordt ontkend.
Het komt niet uit het niets natuurlijk, de kritiek op Mislintat.
Dat de aankopen er nog in moeten komen, en dat er een aantal niet zullen slagen is algemeen bekend. Dat was bij Overmars ook zo en zal ook bij de volgende TD zijn.
Wil deze man absoluut niet verdedigen hoor maar weet inmiddels niet meer wat wel of niet waar is. Er wordt enorm op de man gespeeld. De Sosa deal, vooralsnog zijn er weinig echte feiten bekend. De woede uitbarsting bijvoorbeeld, we weten er helemaal niets van maar nemen direct een misschien wel opgeblazen verhaal van de Telegraaf aan als absolute waarheid.
Het is een puinzooi bij Ajax op het moment waar nu iedere zucht negatief wordt uitvergroot
-
Kan waar zijn, hoor @zeux, maar Steijn lijkt mij nu prio #1. Dan zien we snel genoeg hoe de aankopen zijn. Nu zijn ze lastig te beoordelen.
Hear hear. Als je een onbenul voor de groep zet is het lastig spelers te beoordelen. Een verdediging met 2 spelers vd nr 3 van de wereld plus Hato, kan niet zo beroerd zijn
I think I lost my fucking headache
Eens. Maar welke trainer is nu beschikbaar? Binnenland zie ik er geen 1 lopen. Pascal Jansen vind ik een goede maar zie ik nu AZ niet verlaten. Over de grens? Geen idee. Die Duitse bondscoachBuijtendijk 2.0 schreef:Kan waar zijn, hoor @zeux, maar Steijn lijkt mij nu prio #1. Dan zien we snel genoeg hoe de aankopen zijn. Nu zijn ze lastig te beoordelen.

- Liberty
- Contacteer:
Precies. Steijn moet er gewoon uit. Dat staat vast.
Zet een goede trainer voor de groep en kijk dan wat hij van deze spelers weet te maken.
Er mag zeker kritisch worden gekeken naar Mislintat. Zoals er altijd kritisch mag worden gekeken naar iedereen. Maar inmiddels is de objectiviteit ver te zoeken.
We hebben een trainer die openlijk zijn baas en spelers afvalt, die tactisch geen benul heeft van het spelletje en doodleuk alle schuld afschuift op anderen. Maar iedereen praat liever over Mislintat.
Zet een goede trainer voor de groep en kijk dan wat hij van deze spelers weet te maken.
Er mag zeker kritisch worden gekeken naar Mislintat. Zoals er altijd kritisch mag worden gekeken naar iedereen. Maar inmiddels is de objectiviteit ver te zoeken.
We hebben een trainer die openlijk zijn baas en spelers afvalt, die tactisch geen benul heeft van het spelletje en doodleuk alle schuld afschuift op anderen. Maar iedereen praat liever over Mislintat.
Tijd voor iets nieuws.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee iedereen praat óók over Mislintat. Ik geloof echt niet dat al die jongens opeens parels blijken te zijn als Steijn vertrekt. Zo’n Gaaei is echt niveau Spakenburg. Branco is ook niveau KKD und so weiter.
Mislintat wil werken met een coach die nul inspraak heeft. Nou, dat wordt nu heel lastig, want iedereen wil nu inspraak. Want er is wanstaltig slecht ingekocht en het is de grootste puinbak ooit. Oftewel, raus!
Mislintat wil werken met een coach die nul inspraak heeft. Nou, dat wordt nu heel lastig, want iedereen wil nu inspraak. Want er is wanstaltig slecht ingekocht en het is de grootste puinbak ooit. Oftewel, raus!
-
Sven is gekomen onder Van der Sar? Paniekvoetbal na Hamstelaar en Schreuder? Alle sleutels aan Sven gegeven en die heeft onze club even volgeladen met 2de hands puinzooi. Toegegeven.. je moet ballen hebben om zo te werk te gaan, maar dat krijg je als je werkt zonder checks and balances.
En die druiloor gaat ook nog even oorlog maken met spelers. Topshow.
En die druiloor gaat ook nog even oorlog maken met spelers. Topshow.
Whitey on the moon.
NRC:
Het wordt inmiddels van zoveel kanten bevestigd, dat het mij waar lijkt.„Wie weet, gebeurt er nog wat”, zei Ajax-coach Maurice Steijn donderdagavond net voor hij de perskamer verliet, na de persconferentie volgend op de 3-3 tegen Olympique Marseille in de Europa League. Hij kreeg gelijk. Vrijdagochtend stond directeur voetbalzaken Sven Mislintat in zijn trainerskamer, bevestigen bronnen tegen NRC na berichtgeving in De Telegraaf. Dat ligt gevoelig, nu tegen Mislintat een onderzoek loopt vanwege mogelijke belangenverstrengeling bij een transfer. Woensdag werd hem verteld dat hij uit beeld moet blijven, om die reden zit hij voorlopig niet meer op de tribune bij wedstrijden.
Mislintat sprak in de trainerskamer over een mogelijk ontslag van Steijn wanneer Ajax zou verliezen van Feyenoord, schrijft De Telegraaf. Steijn was op dat moment zelf niet aanwezig. Eerder schreef VI al dat Mislintat na de nederlaag bij FC Twente, vorige week zondag, intern steun zocht voor een ontslag van Steijn.
Ik heb nog geen enkele ontkenning gehoord. Als het zo nadrukkelijk rondzingt en het is echt niet waar, dan lijkt mij dat dat geluid òòk naar buiten komt.
Sven Mislintat
Wat is het verhaal nu precies over wat hij gedaan heeft? De ene keer ging hij flink tekeer, maar daar lees ik hier niets over.
Ik ben bang dat we in de bizarre situatie zitten dat de trainer dringend ontslagen moet worden, maar de TD daarin tegen gewerkt wordt.
Ik ben bang dat we in de bizarre situatie zitten dat de trainer dringend ontslagen moet worden, maar de TD daarin tegen gewerkt wordt.
- Liberty
- Contacteer:
Hebben wij de versie van Mislintat dan al gehoord? Er wordt gigantisch veel over hem geschreven, maar hoeveel journalisten praten er echt met hem?
Uiteraard is dat het nadeel als je zo werkt, zoals Mislintat dat doet. Maar dan nog is er in de afgelopen weken heel veel onzin verkocht over hem, vooral door de Telegraaf. En nu het slecht gaat lopen heel veel mensen in die hetze mee.
Uiteraard is dat het nadeel als je zo werkt, zoals Mislintat dat doet. Maar dan nog is er in de afgelopen weken heel veel onzin verkocht over hem, vooral door de Telegraaf. En nu het slecht gaat lopen heel veel mensen in die hetze mee.
Tijd voor iets nieuws.
- Liberty
- Contacteer:
In de media gaat het vooral over Mislintat heb ik het idee en wordt Steijn buiten schot gehouden.Peter schreef: ↑zo sep 24, 2023 6:13 pmNee iedereen praat óók over Mislintat. Ik geloof echt niet dat al die jongens opeens parels blijken te zijn als Steijn vertrekt. Zo’n Gaaei is echt niveau Spakenburg. Branco is ook niveau KKD und so weiter.
Tijd voor iets nieuws.
Ja, dat is ook geen zuivere koffie natuurlijk. Net als dat ineens weer alles op straat ligt waar dat eerst maandenlang niet het geval was.Liberty schreef:In de media gaat het vooral over Mislintat heb ik het idee en wordt Steijn buiten schot gehouden.Peter schreef: ↑zo sep 24, 2023 6:13 pmNee iedereen praat óók over Mislintat. Ik geloof echt niet dat al die jongens opeens parels blijken te zijn als Steijn vertrekt. Zo’n Gaaei is echt niveau Spakenburg. Branco is ook niveau KKD und so weiter.
Hij wordt wel aangepakt door Schreuder van de NOS. Toen werd Steijntje een beetje giftig.
Hoe weten we nou dat alle 12 aankopen heel slecht zijn? Gaaei was vandaag slecht. Branco viel toch best mee? Er klopt gewoon niks van dit elftal en dat ligt toch echt aan de trainer, wat wel de fout is van Mislintat.
Maar dit is natuurlijk geen houdbare situatie. Dus Mislintat moet wieberen. Het liefst zo snel mogelijk. Want ik geloof niet dat alle verhalen verzonnen zijn.
En Steijn moet ook wieberen want dit Ajax is het slechtst geleide elftal in de Arena ooit.
Hoe weten we nou dat alle 12 aankopen heel slecht zijn? Gaaei was vandaag slecht. Branco viel toch best mee? Er klopt gewoon niks van dit elftal en dat ligt toch echt aan de trainer, wat wel de fout is van Mislintat.
Maar dit is natuurlijk geen houdbare situatie. Dus Mislintat moet wieberen. Het liefst zo snel mogelijk. Want ik geloof niet dat alle verhalen verzonnen zijn.
En Steijn moet ook wieberen want dit Ajax is het slechtst geleide elftal in de Arena ooit.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Er zit gewoon geen visie achter bij Ajax. Los zand. Zo'n aanpak van Misty kan best werken als het om een paar spelers gaat die je inpast. Dan kunnen er een paar slagen en een paar mislukken. Maar als je zoveel nieuwe spelers moet inpassen gaat het nooit lukken. Niet bij een club als Ajax waar je er meteen moet staan.
Ajax heeft de eigen supporters verraden. Men had deze zomer de grote leegloop van een jaar ervoor moeten corrigeren. Dat was de verwachting ook tijdens het vorige mislukte seizoen. Er was voor 200 miljoen verkocht, dus geld zat om te investeren. Maar dan krijg je opeens de bedrijfsmensen die aan het begin van deze zomer met de idiote eis komen dar er eerst verkocht moet worden voordat er spelers gekocht kunnen worden. Waarom is dat geaccepteerd? Op die manier breng je iedereen in een onmogelijke situatie. Misty, Steijn, de selectie. Totaal wanbeleid. Het Ajax dat, zoals Cruijff al lang geleden wist te melden, voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Nu kun je de eerste rij vergeten. Voetbal je nu maar eens terug naar CL niveau. Dus je schiet er financieel ook niks mee op. Wie heeft besloten dat er pas spelers gekocht konden worden als er eerst verkocht was? Dat is de kop die ten eerste moet rollen. Nu alles uit elkaar valt, als gevolg van die beslissing, zijn mensen bezig met het verdedigen van hun eigen hachje. Dan spat de bom natuurlijk. Maar het begint allemaal met een gebrek aan visie van bovenaf.
Ajax heeft de eigen supporters verraden. Men had deze zomer de grote leegloop van een jaar ervoor moeten corrigeren. Dat was de verwachting ook tijdens het vorige mislukte seizoen. Er was voor 200 miljoen verkocht, dus geld zat om te investeren. Maar dan krijg je opeens de bedrijfsmensen die aan het begin van deze zomer met de idiote eis komen dar er eerst verkocht moet worden voordat er spelers gekocht kunnen worden. Waarom is dat geaccepteerd? Op die manier breng je iedereen in een onmogelijke situatie. Misty, Steijn, de selectie. Totaal wanbeleid. Het Ajax dat, zoals Cruijff al lang geleden wist te melden, voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Nu kun je de eerste rij vergeten. Voetbal je nu maar eens terug naar CL niveau. Dus je schiet er financieel ook niks mee op. Wie heeft besloten dat er pas spelers gekocht konden worden als er eerst verkocht was? Dat is de kop die ten eerste moet rollen. Nu alles uit elkaar valt, als gevolg van die beslissing, zijn mensen bezig met het verdedigen van hun eigen hachje. Dan spat de bom natuurlijk. Maar het begint allemaal met een gebrek aan visie van bovenaf.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo sep 24, 2023 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Er gaat vanavond nog een hoop gebeuren.
Welke onzin?
Verhaal over de deal van Sosa komt van NOS, geen sensatie-platform.
Verhaal over trainerskamer Toekomt komt van Telegraaf, maar wordt nu van meerdere kanten bevestigd (T heeft het over 'stormen', NRC is neutraler)
Verhaal over forceren zaakwaarnemer-wissel komt van Telegraaf en wordt nu onderzocht en het is dus afwachten of het waar is.
Het is ook te makkelijk om maar naar 'de pers' (de boodschapper) te wijzen.
Er hangt inmiddels zo veel rond Mislintat (ook vanuit minder hijgerige media) dat er toch ook 'vuur' lijkt, bij al die rook. Dat kun je volgens mij niet meer wegwuiven als 'onzin in de media'.
Mislintat verdient al ontslag voor het aanstellen van Steijn en zijn slechte verstandhouding met hem.
Heb hem lang verdedigd maar dit is niet werkbaar.
Heb hem lang verdedigd maar dit is niet werkbaar.
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
Wanneer bepaalde media constant schreeuwt dat je fout bent en dat je alles fout doet?zeux schreef: ↑zo sep 24, 2023 7:59 pmWelke onzin?
Verhaal over de deal van Sosa komt van NOS, geen sensatie-platform.
Verhaal over trainerskamer Toekomt komt van Telegraaf, maar wordt nu van meerdere kanten bevestigd (T heeft het over 'stormen', NRC is neutraler)
Verhaal over forceren zaakwaarnemer-wissel komt van Telegraaf en wordt nu onderzocht en het is dus afwachten of het waar is.
Het is ook te makkelijk om maar naar 'de pers' (de boodschapper) te wijzen.
Er hangt inmiddels zo veel rond Mislintat (ook vanuit minder hijgerige media) dat er toch ook 'vuur' lijkt, bij al die rook. Dat kun je volgens mij niet meer wegwuiven als 'onzin in de media'.
De dikgedrukte delen zijn dus precies het probleem. De Telegraaf schetst al een beeld (binnenstormen/corrupt) terwijl het waarschijnlijk allemaal een stuk genuanceerder zal liggen.
Wat mij vooral verbaasd is dat jij waar het gaat om iemand die je mag (Kaag) van leer trekt tegen dezelfde media vanwege een soortgelijke hetze die ze nu tegen Mislintat ook voeren.
Tijd voor iets nieuws.