Steven Bergwijn
Moderator: mods
Re: Steven Bergwijn
hij is aanvoerder gemaakt voor alle aankopen. het kan gedurende het seizoen nog wijzigen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Gezien zijn onovertroffen stats zou het ook oerdom zijn geweest hem te wisselen. Zelfs in Schreuder-ball en Heitinga-ball was je meest rendabele speler wisselen geen goed idee.
Ik snap wel dat ze Bergwijn die band hebben gegeven: word the fuck fit, wees the fuck in staat hele wedstrijden te spelen.
Bergwijn speelt vooralsnog toch best prima? Vind hem aardig dreigend. Had ook al flink meer assist kunnen hebben.
IK GELOOF!!!!!!
-
Is nog altijd zijn transfersom en salaris niet waard. Ik vind Forbs dreigender vanaf links.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Iedere keer als ik dit topic actief zie hoop ik dat er ergens een Arabier zijn verstand heeft verloren. Helaas. 

Nil volentibus arduum
-
Ok. Gorter wordt dan maar aanvoerder.Mano schreef:Als je een aanvoerder niet mag wisselen, moet je altijd de keeper aanvoerder maken.
Ten tijde van Tadic was dit soms ook schrijnend. Presteerde soms onder de maat maar mocht altijd blijven staan.
Hoop dat Steijn daar gewoon 'schijt' aan heeft.
Volgens Fabrizio waren/zijn er inderdaad Saoedische clubs geïnteresseerd. Als hij er niet gauw een tandje of drie bij schakelt zal ie in de winterstop wel verkocht worden, denk ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Is de transferwindow daar nog open? En mag je in SA balloneren?
Weet niet hoe de transferwindow daar werkt maar heb het gevoel dat het open/dicht gaat als en wanneer zij dat willen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Daar mag alles, zelfs feestvieren en zuipen. En de kinderen krijgen thuisonderwijs, zodat ze niet naar de Saoedische school moeten. Voetballers krijgen een diplomatiek paspoort, waardoor ze ongeveer dezelfde privileges hebben als de royals daar.
Zo helpen de voetballers ons aan de illusie dat het best meevalt met Saoedi-Arabië, een land waar de mensenrechten ernstig worden geschonden.
-
Poah, zonde dat dit niet is doorgegaan zeg. Hopelijk in de winterstop alsnog.
Bergwijn OUT --> Almada / Spertsyan / 10 en een rechtsbuiten IN. Godts en Forbs mogen het invullen op linksbuiten.
Als we dan Brobbey nog kunnen verkopen en Rijkhoff terug kunnen halen voor weinig....
Bergwijn OUT --> Almada / Spertsyan / 10 en een rechtsbuiten IN. Godts en Forbs mogen het invullen op linksbuiten.
Als we dan Brobbey nog kunnen verkopen en Rijkhoff terug kunnen halen voor weinig....

Spertsyan komt niet meer, dat boek is dicht.
De window is sowieso dicht toch?
-
Kan prima weer open als de oorlog eindigt lijkt me. Maar ik zet al: Almada / Spertsyan / 10.
Er staat toch in de winterstop...?

Die oorlog gaat nog wel even duren.
Als Spertsyan werkelijk zo enorm goed is als iedereen denkt - zonder veel bewijs - dan is hij niet meer haalbaar voor Ajax tegen de tijd dat de sancties eindigen.
Als Spertsyan werkelijk zo enorm goed is als iedereen denkt - zonder veel bewijs - dan is hij niet meer haalbaar voor Ajax tegen de tijd dat de sancties eindigen.
-
Precies de reden dat ik ook Almada of een andere 10 als optie noem.
Excuus, over heen gelezenDe Dominee schreef:Er staat toch in de winterstop...?
Slechste aankoop op dit nivo sinds jaren totaal een mislukking voor 33 miljoen
heeft tot vandaag niets gebracht idd
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... k-niet-uit
Dat zou een enorme bonus zijn. En zijn collega ‘leider’ Berghuis naar Antwerp aub.
Dat zou een enorme bonus zijn. En zijn collega ‘leider’ Berghuis naar Antwerp aub.
+1, voor de zekerheid maar reserve zetten tot de winterstop ..
Blij met de punten ...