Op het moment dat Lang naar PSV ging, zat Tadic nog bij Ajax.
Mike en Valentijn's Greatest Hits
Moderator: mods
-
Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits
Regeren is vooruitzien.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Dan heb je dus Bergwijn en Tadic en ga je Lang halen?
Lang had een verleden bij Ajax, hij moest echt weg, jammer genoeg. Ten Hag wilde hem kwijt, daar zal wel een reden voor zijn geweest. Dan ligt het niet voor de hand om hem later terug te halen.

Lang had een verleden bij Ajax, hij moest echt weg, jammer genoeg. Ten Hag wilde hem kwijt, daar zal wel een reden voor zijn geweest. Dan ligt het niet voor de hand om hem later terug te halen.
Lang tekende rond 8 juli, Tadic stapte rond 14 juli op.Yopii schreef: ↑zo sep 03, 2023 8:52 am
Op het moment dat Lang naar PSV ging, zat Tadic nog bij Ajax.
Daar zit een weekje tussen. Vertrek Tadic kwam uit de lucht vallen bij Ajax?
Sowieso, de kans dat dit het laatste seizoen van Tadic zou gaan worden, was al heel groot.
Lang is 24. Iets meer gerijpt bij Twente en Brugge en had een aanvalsleider kunnen zijn.
Niet gezegd overigens hé, dat hij dat in zich heeft, maar volgens mij is hij prima begonnen bij psv.
Ik had hem dan liever bij Ajax gezien...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Het zijn natuurlijk nog zijn wittebroodsweken. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij het hele seizoen zonder botsingen met Bosz door gaat komen, tenzij hij ineens heel volwassen is geworden. Zo poneert hij echter nog niet.
Volgens mij is het met Tadic allemaal vrij snel gegaan. En dan nog hebben we Bergwijn daar lopen.zeux schreef: ↑zo sep 03, 2023 1:15 pmLang tekende rond 8 juli, Tadic stapte rond 14 juli op.
Daar zit een weekje tussen. Vertrek Tadic kwam uit de lucht vallen bij Ajax?
Sowieso, de kans dat dit het laatste seizoen van Tadic zou gaan worden, was al heel groot.
Lang is 24. Iets meer gerijpt bij Twente en Brugge en had een aanvalsleider kunnen zijn.
Niet gezegd overigens hé, dat hij dat in zich heeft, maar volgens mij is hij prima begonnen bij psv.
Ik had hem dan liever bij Ajax gezien...
Prima om Mislintat af te zeiken maar houdt aub rekening met zijn erfenis.
IK GELOOF!!!!!!
En Bergwijn kan wel wat concurrentie gebruiken...
En hoezo zeik ik met deze post Mistlintat af? Dat is wel heel creatief...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Doen alsof hij Lang had moeten halen. We gaan toch geen backup of concurrentie halen van het niveau en het prijskaartje van Lang?
IK GELOOF!!!!!!
Je mag totaal geen suggestie doen van spelers die Mislintat niet gehaald heeft?Lionel schreef: ↑zo sep 03, 2023 1:43 pmDoen alsof hij Lang had moeten halen. We gaan toch geen backup of concurrentie halen van het niveau en het prijskaartje van Lang?
De man is blijkbaar zo heilig dat zelfs als je een speler bespreekt die je wel bij Ajax had willen zien, het al als 'Afzeiken' wordt gezien.
Bijzonder.
Suggestie mag gedaan worden maar ik vind de suggestie niet zo handig. Want we hebben Bergwijn daar al.zeux schreef: ↑zo sep 03, 2023 1:50 pmJe mag totaal geen suggestie doen van spelers die Mislintat niet gehaald heeft?
De man is blijkbaar zo heilig dat zelfs als je een speler bespreekt die je wel bij Ajax had willen zien, het al als 'Afzeiken' wordt gezien.
Bijzonder.
IK GELOOF!!!!!!
En dat is erg mager.Lionel schreef: ↑zo sep 03, 2023 1:52 pmSuggestie mag gedaan worden maar ik vind de suggestie niet zo handig. Want we hebben Bergwijn daar al.
Bergwijn laat het de eerste wedstrijden bepaald niet zien. Lang wel bij psv.
Er worden toch ook linksbacks gehaald, terwijl Wijndal daar al loopt (te kloten)?
Lang als reserve, zie je het al voor je
I think I lost my fucking headache
Zou mij niets verbazen dat de T. Zo blijft door zaniken omdat ze rechtstreeks van Steijn horen dat hij niet blij is.
Het is een soort van een tweetje op de persco. Waarbij Steijn elke keer het gordijntje iets hoger doet.
Al ben ik van mening dat je met deze spelers prima kampioen kan worden en dat Steijn niet moet zeiken
Het is een soort van een tweetje op de persco. Waarbij Steijn elke keer het gordijntje iets hoger doet.
Al ben ik van mening dat je met deze spelers prima kampioen kan worden en dat Steijn niet moet zeiken
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Je hebt drie backups gehaald met elk een dikkere prijskaartje dan die van Lang hè…Lionel schreef: ↑zo sep 03, 2023 1:43 pmDoen alsof hij Lang had moeten halen. We gaan toch geen backup of concurrentie halen van het niveau en het prijskaartje van Lang?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Uhm, dit speelde in juli, begin van de transferperiode. Als je Lang had gehaald, haal je anderen weer niet natuurlijk.
Er is een jaar lang gescholden op Bergwijn. Dat hij niet voldoet. En ook nu is er weer grote twijfel of Bergwijn ooit gaat renderen.
Maar als je dan voor die plek een (potentieel) betere speler voorstelt, is het: hé, we hebben Bergwijn!!!
Mano schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:46 pmZou mij niets verbazen dat de T. Zo blijft door zaniken omdat ze rechtstreeks van Steijn horen dat hij niet blij is.
Steijn moet dolblij zijn (ik laat de blote knietjes maar weg, anders begrijpt Zeux het niet

Maar op dat moment hadden we Tadic en Daramy en Godts ook voor die plek. Als ie nou niemand had gehaald voor die plek, dan had ik dat begrepen. Maar hij haalt clueless Forbs, terwijl Lang stond te trappelen.

Ik begreep maar niet waarom de T maar bleef hameren op het feit dat Steijn geen inspraak had. Maar dat hebben ze van Steijn zelf te horen gekregen.Yopii schreef: ↑ma sep 04, 2023 8:59 amMano schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:46 pmZou mij niets verbazen dat de T. Zo blijft door zaniken omdat ze rechtstreeks van Steijn horen dat hij niet blij is.
Steijn moet dolblij zijn (ik laat de blote knietjes maar weg, anders begrijpt Zeux het niet) dat hij Ajax mag trainen. Los van zijn doe-maar-gewoon-gedrag heb ik nog niets hoopgevends van hem gezien. Hij kon vooraf weten dat de DD de selectie samenstelde, zo werkt die man. Niet goed? Lekker bij Sparta blijven zitten.
![]()
Bij NAC bleek hij ook te lekken als een mandje.
Steijn liegt want hij wist prima wie 1ste en 2de of 3de keuze was.
En dat hij niet voor iedere positie de eerste keus heeft gekregen, maakt van hem een jankend kind.
Maar door te stellen dat hij niet de eerste keuze kreeg, geeft hij duidelijk aan WEL betrokken te zijn geweest.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Steijn heeft niet door dat het op hemzelf terugslaat. Welke club wil een zeurende trainer die niet presteert?
Daarom ben ik tegen zulke dure aankopen. Als ze floppen, ben je in de aap gelogeerd.

Zeux, Bergwijn verdient zes miljoen per jaar en heeft meer dan dertig miljoen gekost. Zo'n speler hoop je aan de praat te krijgen.Maar als je dan voor die plek een (potentieel) betere speler voorstelt, is het: hé, we hebben Bergwijn!!!
Daarom ben ik tegen zulke dure aankopen. Als ze floppen, ben je in de aap gelogeerd.
kan ook dat steijn in bergwijn een topper ziet.
Zoals al die schrijvende en pratende analisten.
terwijl hij het al jaren niet toont te zijn
Zoals al die schrijvende en pratende analisten.
terwijl hij het al jaren niet toont te zijn
Tadic vertrok vier dagen nadat Lang naar psv ging.
Zou intern niet bekend zijn geweest dat Tadic ontevreden was en richting uitgang aan het gaan was?
Als Ajax had uitgestraald: we zijn geïnteresseerd, maar even wachten hoe de komende weken verlopen, had Lang dan bij psv getekend?
Daramy is inmiddels ook weg (en voldeed ook niet). (hoe lang weet Mislintat al dat hij niet met hem verder wilde?)
Voor Godts is het te vroeg.
Bergwijn voldeed niet.
Lang kent ook nog eens het Ajax-spelletje.
(overigens met de disclaimer dat ik ook niet weet of Lang nu dé oplossing is, maar zijn start bij psv is niet verkeerd natuurlijk.)
Dus Bergwijn moet àltijd spelen, want hij verdient 6 miljoen per jaar? Ook al is Ajax daardoor aanvallend vleugellam?
Dit is geval: take your loss.
(hoge salarissen niet doen: in principe waar, maar bijv Tadic was dat wel waard. Het blijft spelersafhankelijk en dat is dus geen exacte wetenschap)
Nogmaals, Lang is met stront weggegaan bij Ajax. ETH was hem zat. Dan ligt het niet voor de hand om hem terug te halen. Uiteindelijk verkocht Brugge hem voor een schappelijke prijs, dat zal wel een reden hebben gehad. Lang kan goed voetballen maar hij is een ongeleid projectiel.
Los daarvan, die jongen was allang in onderhandeling met PSV.
Tadic ging pas echt top verdienen toen hij al had gepresteerd. Zijn salaris werd verhoogd toen er grote clubs kwamen voor hem.
Los daarvan, die jongen was allang in onderhandeling met PSV.
Gemakkelijk kletsen, je zit met die jongen. Dan haal je niet even een grootverdiener voor zijn positie.Dus Bergwijn moet àltijd spelen, want hij verdient 6 miljoen per jaar? Ook al is Ajax daardoor aanvallend vleugellam?
Dit is geval: take your loss.
(hoge salarissen niet doen: in principe waar, maar bijv Tadic was dat wel waard. Het blijft spelersafhankelijk en dat is dus geen exacte wetenschap)
Tadic ging pas echt top verdienen toen hij al had gepresteerd. Zijn salaris werd verhoogd toen er grote clubs kwamen voor hem.
Sentiment uit het verleden. Andere tijden, andere trainer, andere context.
We gaan zien hoe hij het bij psv gaat doen. Voorlopig lijkt Bosz met hem overweg te kunnen.