We hebben een Saudische Meiland nodig die van 'Wijnen' houdt.
Moderator: mods
Daar heb je het al hè, Islamitisch daar, dus die doen wijn alleen stiekem. Behalve mn islamitische ex, die tikte zo een fles weg op een avond. Maar die zal onze wijnen niet kopen
Overmars vond hem ook goed om de een of andere reden.Wat me het meest irriteert is dat Ajax hem haalde, hoewel ze jarenlang hebben kunnen zien dat die knakker niet verdedigen kan. Schreuder-ball in optima forma.
Iedereen kan linksachter tov Wijndalwimpey schreef: ↑di aug 29, 2023 1:39 pmKlein probleempje:
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ttage.html
Die kan op rechts- en linksachter uit de voeten.
Ik ben (ook) niet anti-Wijndal. Ik vind hem niet geschikt en kwalitatief onvoldoende voor Ajax. Net zoals ik Berghuis kwalitatief onvoldoende acht voor 7 en 10 bij Ajax. Het waarom is al meermaals uitgelegd.Ajax Rules schreef: ↑do aug 31, 2023 12:42 pmJe moet wel heel erg anti-Berghuis zijn om hem nu nog te willen zien vertrekken. (Tenzij ze echt al rond zijn met een high profile vervanger). Voor mij was een vertrek van Berghuis tot een paar weken geleden bespreekbaar, maar nu zou ik dat echt niet meer doen.
Je hoeft niet met een 10 te spelen. Punt naar achteren, zeker met die Mannsverk erbij, is een serieuze optie. Je hebt die Gaaei die de hele flank kan bespelen.Ajax Rules schreef: ↑do aug 31, 2023 12:52 pmNee, dat snap ik, maar we hebben dus wel echt een tekort, juist op die posities. Zeg je dan dat je liever Banel of Marta of Rasmussen of Hlynsson of Mishouy opstelt? Het is 31 augustus he?
Jammer dat SM niet door pakt. Na Blind en Tadic zullen Berghuis en Klaassen nu wel gezien worden als mentoren. Ik had liever 2 betere spelers gezien, die wel future-proof zijn. Wijndal had ik bij de 1e training ook te verstaan gegeven dat er voor hem geen toekomst is.
Ja, dat zei ik al. Steijn zal waarschijnlijk iets anders of onorthodoxer gaan spelen. Ik ben ook niet tegen de punt naar achteren. Maar het is wel fijn als je op zijn minst de optie hebt om ook gewoon met een tien en een echte rechtsbuiten te spelen. Als je Berghuis nu nog zou verkopen (zonder concreet plan voor vervanging), dan beperk je in mijn ogen je tactische mogelijkheden.
Maar maak je je geen zorgen over de samenstelling van de selectie nu dan? Want Sven en Steijn zien Berghuis wel als optie op 7 en 10. En Conceicao gaat misschien ook nog weg.
Ik maak me over Ajax geen zorgen. Maar als ik Steyn's lofuitingen t.a.v. Berghuis hoor, dan vraag ik me wel af of hij de juiste trainer voor Ajax is.Ajax Rules schreef: ↑do aug 31, 2023 1:43 pmMaar maak je je geen zorgen over de samenstelling van de selectie nu dan?
Jij hebt Forbs op rechts dus al afgeschreven? Ik nog niet hoor. En onze Franse Georgiër wil ik daar ook de kans geven. Op 10 zullen we het dan met Taylor/Misehouy/Akpom/Mikautadze moeten doen. Nou zijn die laatste twee geen middenvelders maar dat is Berghuis ook niet.Ajax Rules schreef: ↑do aug 31, 2023 1:43 pmMaar maak je je geen zorgen over de samenstelling van de selectie nu dan? Want Sven en Steijn zien Berghuis wel als optie op 7 en 10. En Conceicao gaat misschien ook nog weg.
Jij vroeg gisteren nog om een extra 6, maar niet om iemand die dan in jouw ogen wel een 10 en/of 7 is. Ja, we kunnen tactisch improviseren, maar zonder Berghuis (als optie voor die plekken) en Conceicao MOET dat ook. Elke wedstrijd.
Ik maak me over Ajax geen zorgen. Maar als ik Steyn's lofuitingen t.a.v. Berghuis hoor, dan vraag ik me wel af of hij de juiste trainer voor Ajax is.