Peter schreef: ma jan 02, 2023 5:41 pm
Ik snap wel dat ze daar denken dat wij knettergek zijn, hoor.![]()

Moderator: mods
Peter schreef: ma jan 02, 2023 5:41 pm
Ik snap wel dat ze daar denken dat wij knettergek zijn, hoor.![]()
Lijkt me niet meer dan redelijk dat Ajax ook nog een schadevergoeding betaald. Sevilla heeft hem immers een half seizoen niet kunnen opstellen.Andriy Demchenko schreef: ma jan 02, 2023 2:53 pm VZ
Ajax en Sevilla zijn er nog altijd niet uit over een vervroegde terugkeer van Lucas Ocampos, zo meldt het Spaanse AS maandag. Trainer Jorge Sampaoli wil Ocampos graag gebruiken in de strijd tegen degradatie, maar de financiële voorwaarden voor een terugkeer in LaLiga vormen het struikelblok. Daardoor dreigt Ocampos zijn tijd uit te moeten zitten in Amsterdam.
Ocampos wordt dit seizoen door Ajax voor vier miljoen euro gehuurd van Sevilla. De Spanjaarden willen dat Ajax het salaris van de Argentijn blijft betalen wanneer Ocampos terugkeert in het Estadio Ramón Sánchez Pizjuán. Daarnaast wil de club niets van de betaalde huursom teruggeven. Ajax ziet dit momenteel echter nog niet zitten en hoopt op betere financiële voorwaarden, om zo definitief van de dure buitenspeler af te zijn. Ocampos kwam sinds zijn huurstransfer slechts 114 minuten in actie voor de Amsterdammers
surrreee![]()
![]()
Hadden we hem dan niet beter tot de zomer op rechtsback kunnen opstellen?Jinne schreef: di jan 17, 2023 1:49 pm We hebben 1 miljoen van de transfer af kunnen onderhandelen....![]()
Ja, dat vraag ik me dan ook af. Zou echt een bizar slechte deal zijn. Deel twee van deze totaal idiote transfer.Ajax Rules schreef: di jan 17, 2023 3:00 pmHadden we hem dan niet beter tot de zomer op rechtsback kunnen opstellen?Jinne schreef: di jan 17, 2023 1:49 pm We hebben 1 miljoen van de transfer af kunnen onderhandelen....![]()
Salaris moet natuurlijk nog wel meegeteld worden net zoals alle andere fees (makelaar etc.).LucaS schreef: di jan 17, 2023 9:57 pm Ik kan me dat niet voorstellen hoor, dat de RvC een transfer van 20 miljoen blokkeert om vervolgens akkoord te gaan met het uitgeven van 9 miljoen voor 1 seizoen, Maar goed, er gebeuren op het moment wel meer dingen bij onze club die ik me niet kan voorstellen
Hebben we hem toch te snel laten gaan.Andriy Demchenko schreef: do feb 16, 2023 10:22 pm Nou, ondanks alles toch nog een goal en assist tegen PSV.![]()