Zelfde geldt volgens mij voor Almada. Waar kun je die jongen kwijt?

Over Mikaukadze, uit Engeland komt het verhaal dat de Spurs in de markt zijn voor hem:
https://www.footballinsider247.com/sour ... -rejected/
Moderator: mods
Almada kun je toch op 10 kwijt? Waar jij Berghuis juist niet wil zien, al dan niet terecht.Yopii schreef: ↑ma aug 28, 2023 10:59 amHet lastigste van het voetbal is een goede middenveldbezetting. Van een middenvelder wordt zoveel gevraagd, vooral qua timing. Een aanvaller mist dat gevoel, dat zie je bij Berghuis. Hij doet zijn best op zijn manier, maar hij snapt niet wanneer hij wat moet doen. Zijn voetballeven bestaat uit mooie dingen doen aan de bal.
Zelfde geldt volgens mij voor Almada. Waar kun je die jongen kwijt?
Over Mikaukadze, uit Engeland komt het verhaal dat de Spurs in de markt zijn voor hem:
https://www.footballinsider247.com/sour ... -rejected/
precies.
Terecht. De 10 is verleden tijd. Tenzij je Messi heet. Kijk City, Madrid e.c. en ik zie geen 10.
Vrijwel onverdeeld positieve berichten vanuit Frankrijk inderdaad, maar eerst eens zien waar hij in het team gaat passen.Yopii schreef: ↑ma aug 28, 2023 4:08 pmhttps://www.forum-fcmetz.com/viewtopic. ... &start=620
De supporters van Metz zijn ontzettend teleurgesteld, ze hadden gehoopt dat hij zou blijven of anders zou worden gekocht door een PL-club om vervolgens aan Metz te worden uitgeleend voor een seizoen.
Er is een poll geweest waaruit bleek dat de supporters de toekomst somber inzien zonder Mikau, 80% denkt dat Metz nu zal degraderen.
Ik denk, de berichten zo te lezen, dat hij wel een goede voetballer is. Of hij bij Ajax past is een ander verhaal.
Dit viel me bij eerdere transfers ook al op. Mislintat is een smooth talker.Neefkens schreef: ↑ma aug 28, 2023 5:02 pmLeuk gokje
“Ik ben een heel nieuw team aan het bouwen, wil je meedoen?”
Misschien wel de grootste metamorfose in de geschiedenis van voetbal.
Modric en Kevin de Bruyne hebben natuurlijk 10 trekjes in hun spel. Maar ik snap je punt.wimpey schreef:Terecht. De 10 is verleden tijd. Tenzij je Messi heet. Kijk City, Madrid e.c. en ik zie geen 10.
Ik vraag me geregeld af of de mindere goden wedstrijden van die clubs kijken. Als Berghuis en Bergwijn nou eens 70% van de arbeid leverden die Bernardo Silva en Grealish erin steken... Die 2 bespelen de hele flank, zijn technisch top en beslissen menig topwedstrijd met goals en assists voor City.
Leuke pingeldoos maar wat moet je ermee. We zoeken een rechtsbuiten. Een opvolger voor Kudus. Dit is een spits die ook niet het profiel - sterk aanspeelpunt- van een Ajax spits heeft. Na Akpom de tweede speler waar grof voor betaald wordt en niemand weet waar die komt te spelen.De Dominee schreef:Net even wat filmpjes van hem gekeken en wat artikelen gelezen (dank, Neef) maar dit lijkt me een hele leuke speler.
Waar hij moet spelen en hoe Ajax het aanvallend neer gaat zetten: geen idee.
Want Kudus is een klassieke rechtsbuiten?Trab schreef:Leuke pingeldoos maar wat moet je ermee. We zoeken een rechtsbuiten. Een opvolger voor Kudus. Dit is een spits die ook niet het profiel - sterk aanspeelpunt- van een Ajax spits heeft. Na Akpom de tweede speler waar grof voor betaald wordt en niemand weet waar die komt te spelen.De Dominee schreef:Net even wat filmpjes van hem gekeken en wat artikelen gelezen (dank, Neef) maar dit lijkt me een hele leuke speler.
Waar hij moet spelen en hoe Ajax het aanvallend neer gaat zetten: geen idee.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk