Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Hier liked hij een foto waarin hij in een ajax shirt is gezet.
Deze gozer wil te graag of het is al in kannen en kruiken
met wimpey eens. Dit voelt te geforceerd ofzo...
Deze gozer wil te graag of het is al in kannen en kruiken
met wimpey eens. Dit voelt te geforceerd ofzo...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hmm, dat bericht: die jongen werd aangeboden, maar toen hij de naam Feyenoord hoorde, dacht hij: dan blijf ik nog liever hier?
Onderhand vraag ik me af hoe dat aanbieden gaat. Plaatsen zaakwaarnemers spelers in een database? Sturen ze video's naar vijftig clubs tegelijk?
Het zou slordig zijn als een zaakwaarnemer zijn speler speciaal aanbood bij een club waarvan hij op voorhand weet dat die de speler niet kan betalen. Het kost niet veel moeite om dat uit te zoeken.

Onderhand vraag ik me af hoe dat aanbieden gaat. Plaatsen zaakwaarnemers spelers in een database? Sturen ze video's naar vijftig clubs tegelijk?
Het zou slordig zijn als een zaakwaarnemer zijn speler speciaal aanbood bij een club waarvan hij op voorhand weet dat die de speler niet kan betalen. Het kost niet veel moeite om dat uit te zoeken.
Niet eens door zijn zaakwaarnemer maar door een tussenpersoon.
Waarom zouden we hem niet moeten willen? Ik snap de logica niet? Hij zat bij de Argentijnse WK selectie. Is aardig jong.
IK GELOOF!!!!!!
Hij is blijkbaar aangeboden door iemand die helemaal niet zijn zaakwaarnemer is. Wat kan die jongen daar aan doen? Of zijn zaakwaarnemer?Yopii schreef: ↑vr aug 25, 2023 2:52 pmHmm, dat bericht: die jongen werd aangeboden, maar toen hij de naam Feyenoord hoorde, dacht hij: dan blijf ik nog liever hier?![]()
IK GELOOF!!!!!!
Ah, oké, dat had ik even gemist. Dank.
Wel een vreemd verhaal, trouwens.

Wel een vreemd verhaal, trouwens.
Feyenoord is op zoek naar een directe vervanger voor de als vertrokken beschouwde Sebastian Szymański. De club scout intensief op absolute topkwaliteit, maar krijgt daarbij ook hulp van buitenaf. Vandaag delen we twee namen die recentelijk zijn aangeboden bij de Rotterdammers.
Important note: Het binnenslepen van deze namen zal financieel gezien uiterst lastig worden. Hieronder valt te lezen hoe dat precies zit. Tekst gaat verder onder de afbeeldingen.
Feyenoord kan via een tussenpersoon een poging wagen om Thiago Almada los te weken bij Atlanta United. De 22-jarige aanvallende middenvelder veroverde afgelopen winter op het WK voetbal in Qatar de wereldtitel met Argentinië.
IK GELOOF!!!!!!
Rulli zat ook bij de selectie. Een selectie zegt vaak meer over de coach dan over individuele spelers.
Is deze Almada een topper, dat is de vraag.
Dit haal ik uit het bericht van Mano.
De kakkies zijn in zichzelf gaan geloven. Ze hoopten op die Rus en Almada en kregen Stengs en een derde rangs Tsjech.
De kakkies zijn in zichzelf gaan geloven. Ze hoopten op die Rus en Almada en kregen Stengs en een derde rangs Tsjech.
IK GELOOF!!!!!!
Argentinië staat niet bekend om de beste keepers. Nummers 10 daarentegen…
Maar jij haakt af omdat hij schijnbaar overal is aangeboden. Maar als je dat bericht goed leest is hij ‘aangeboden’ door een tussenpersoon die wel een balletje kan opgooien. Zo lust ik ze ook.
IK GELOOF!!!!!!
Wij krijgen dit bericht nu in onze schoot geworpen via Bitterbal Mike.
We checken YT en vinden het raar/apart
ik mag er toch vanuit gaan dat Sven + scouts anders naar de situatie kijken en meer zien dan YT. Daarnaast gaat Sven altijd het persoonlijk gesprek aan.
al zal het dit keer via Zoom zijn.
ik mag aannemen dat als hij wel komt er meer water onder de brug door is gegaan dan wat wij zojuist hebben gedaan
We checken YT en vinden het raar/apart
ik mag er toch vanuit gaan dat Sven + scouts anders naar de situatie kijken en meer zien dan YT. Daarnaast gaat Sven altijd het persoonlijk gesprek aan.
al zal het dit keer via Zoom zijn.

ik mag aannemen dat als hij wel komt er meer water onder de brug door is gegaan dan wat wij zojuist hebben gedaan
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
op twitter;
zijn dit die duistere dealtjes?
zijn dit die duistere dealtjes?

Lees op Twitter dat Almada persoonlijk rond is met Ajax
@MLSTransfers
@MLSTransfers
Gaat wel meer kosten dan 15
Gerucht is nu: 22mio (dollar)
Gerucht is nu: 22mio (dollar)
Rishi viert alvast feest. Hoe vaak heb je dat manneke zie ballen?De Amerikaanse club betaalde een recordbedrag aan Velez Sarsfield voor de diensten van Almada. Sindsdien is de middenvelder onder meer wereldkampioen geworden met Argentinië. 'Er wordt aangenomen dat Atlanta een bedrag nodig heeft dat rond het MLS-record ligt', weet het medium te melden. Dat MLS-record ligt op 29 miljoen dollar, dat is omgerekend zo'n 26,9 miljoen euro.
27M bijna. Dat gaan we toch hopelijk niet doen?!?!?
https://footballtalentscout.net/2018/12 ... go-almada/
Oh dear....He is best suited to playing as:
Striker in 4-4-2.
Oh, komt goed uit. Kan 'ie mooi samen met Akpom spelen. 

Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 10/11
Oh joy, straks hebben we dus vier spelers (Berghuis, Akpom & Almada en Klaassen) voor op '10', waarvan er 3 eigenlijk aanvaller zijn en de laatste wereldkampioen verstoppen is.wimpey schreef: ↑vr aug 25, 2023 5:30 pmhttps://footballtalentscout.net/2018/12 ... go-almada/
Striker in 4-4-2.
5 jaar geleden, toen was ie 17. Misschien heeft ie zich wat verder ontwikkeld…wimpey schreef: ↑vr aug 25, 2023 5:30 pmhttps://footballtalentscout.net/2018/12 ... go-almada/
Striker in 4-4-2.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Speelt bij Atlanta wel op 10 in 4-3-3. Voor hem staat Giokamakis. Oud Venlo en schiet ze er daar vanuit iedere stand in.
Ik heb er sterke twijfels bij. Die competitie daar is zo ontzettend zwak. Daar lijk je al gauw een heel goede voetballer.
Ik heb er sterke twijfels bij. Die competitie daar is zo ontzettend zwak. Daar lijk je al gauw een heel goede voetballer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ga onze Thomas/Enganche eens even benaderen. Hij weet vast wel of dit wat is.