Ludogorets - Ajax Do. 24-08 20:00u
Moderator: mods
Re: Ludogorets - Ajax Do. 24-08 20:00u
Brobbey kopbal????
Hou op
Met me hoor
Hou op
Met me hoor
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Kan net pas inschakelen.
Kudus de 0-1 en 0-2 zie ik. Is zijn transfer naar West Ham aan het verdienen?
En pffff wat heeft Brobbey een mazzel dat Padt die bal niet heeft... Wat een zwakke kopbal.
Kudus de 0-1 en 0-2 zie ik. Is zijn transfer naar West Ham aan het verdienen?
En pffff wat heeft Brobbey een mazzel dat Padt die bal niet heeft... Wat een zwakke kopbal.
Laatst gewijzigd door zeux op do aug 24, 2023 7:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat een tranendal weer 

Ajax speelt prima en staat terecht met 3-0 voor. Tahirovic is echt een goede speler. En als Brobbey ook nog eens met zijn kop gaat scoren…

Ajax speelt prima en staat terecht met 3-0 voor. Tahirovic is echt een goede speler. En als Brobbey ook nog eens met zijn kop gaat scoren…
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik was best wel bang voor dit duel, maar deze gasten zijn wel echt slecht. Dat had Lionel goed gezien hehe.
Ja dat was echt een slechte kopbal

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik vind Wijndal en Rensch niet zo slecht spelen vandaag
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ALs je zo doorgaat, kan je thuis jong Ajax opstellen
Oh. Ik dacht een LHBTQ-takeover.

Brobbey moet je wisselen want die gaat rood pakken. Raakt helemaal geïrriteerd van die 2 verdedigers
Vrij goed voor hun doen.
Tahirovic is een goede speler, mooie vondst van de DD.
Ik had gedacht dat Ludogorets beter zou zijn. Weinig weerstand voor Ajax, ook fysiek.

Ludogorets speelt met een vreemdelingenlegioen. De commentator noemt dat in dit geval een “prachtig exotisch gezelschap”.
Ik kijk de wedstrijd op Ziggo Sport. Heb je El Sierd als commentator en van Basten en Gullit als analisten.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Die gozer bevalt me van begin af aan. Af en toe nog wat lichtzinnig, maar hij snapt het spel en kan het uitvoeren.
Het is vandaag wel tegen een echt slechte tegenstander trouwens. Ik had verwacht dat ze beter zijn dan Excelsior. Dat is niet zo.
-
Bizarre ervaring: ik kijk bij 0-0 op unibet naar wat odds en zie dat Ajax 0-1 voor staat. Pas 30 seconden later valt ie op tv.
En dan,ontbreken er nog 2 toppers 

Best een paar spelers die wat aardige dingen laten zien. Maar het is lastig inschatten wat de waarde daar nu van is.
Ik neem in ieder geval aan dat werkelijk iedereen had getekend voor deze score bij de rust.
Ik neem in ieder geval aan dat werkelijk iedereen had getekend voor deze score bij de rust.

Nil volentibus arduum
Op naar de 0-6. Zelfvertrouwen tanken.
Amerikaanse toestanden?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑do aug 24, 2023 7:57 pmBizarre ervaring: ik kijk bij 0-0 op unibet naar wat odds en zie dat Ajax 0-1 voor staat. Pas 30 seconden later valt ie op tv.
Vertraging inbouwen, zodat je kunt ingrijpen als er iets in beeld gebeurt? (streaker, demonstrant, klimaatactivist die zich aan goalpaal vastkleeft)
Steijn zag het ook.Mano schreef:Brobbey moet je wisselen want die gaat rood pakken. Raakt helemaal geïrriteerd van die 2 verdedigers